Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mannen heter Jonas G Støre.

For en mann! En Mann med stor M.

Han har alt han. *sukk*

Jensemann, jeg har vært trofast mot deg i alle år og jeg liker deg enda, men nå må jeg dessverre svikte deg til fordel for en annen.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmmmm. Har ikke tenkt den tanken en gang, jeg!

Takke meg til Russel Crowe..... Han var jeg helt på knærne etter for et par år siden. Forelsekelsen har vel bleknet litt, men ingen andre når opp til ham... :-)

Skrevet

Jens har jeg aldri hatt sansen for,- synes han er tilgjort (selv om han rent utseendemessig jo er ok).

Men helt enig ang. Jonas!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

På hvilket område er du mener Jonas G Støre er mann med stor M?

Utseendemessig, politisk eller hva? Siden du sammenligner han med dukkepene Jens, er det ikke så godt å vite hva du tenker på.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Jeg er forelsket i Palle i Krøniken jeg.....

Forøvrig er jeg enig i at Jonas G.S. er en flott person. Han er sympatisk, kjekk og en flott ambassadør for Norge. Men forselsket; ja det er jeg altså i Palle ;o) Sukk !

Skrevet

Da Gro var med for fullt, så hadde hun visst kjørt et hardt løp for at Jonas skulle bli den framtidige frontfiguren i AP i stedet for Jens. Hun lykkes ikke, trolig fordi Jonas hadde for stor formue....

Gro hadde nok teft...

Jonas gir jo et skikkelig solid inntrykk, veltalende og tydelig. Det som gjenstår å se, er at han får brynt seg i en valgkamp, i tøffe valgdebatter, og hvordan han kommer ut av det.

Skrevet

Jeg er forelsket i mr Darcey - både Colin Firth og han som spiller i den nye "Stolthet og fordom"

Sukkkk!

laguna1365380434
Skrevet

Nei, takke meg til! Jeg er så skuffa og sint over utalelsene til den mannen at jeg knapt får sagt det. Han kan du hvertfall få ha i fred for meg!

:-)

Skrevet

Mmm :-) Han er slettes ikke verst. Mer Mann enn Jens etter min mening.

fuji1365380447
Skrevet

Ja, det er jo litt deilig å tenke på at det er han som styrer oss gjennom farlig farvann, og ikke Jan Petersen.

Han har liksom ikke samme intensitet som Jonas ;-)

Men han ser litt blek og tynn ut om dagen. Ser ut som om han trenger en skikkelig ferie med litt god mat og en seriøs omgang i høyet!

Skrevet

Jeg er forelsket i mr Darcey - både Colin Firth og han som spiller i den nye "Stolthet og fordom"

Sukkkk!

Han i den nye filmen kan vel ikke være like bra som Colin Firth, vel? Har ikke sett den nye...og jeg i grunnen ikke lyst heller. Tror jeg ville ergret meg over at den er "feil".

Gjest KariKruskakli
Skrevet

På hvilket område er du mener Jonas G Støre er mann med stor M?

Utseendemessig, politisk eller hva? Siden du sammenligner han med dukkepene Jens, er det ikke så godt å vite hva du tenker på.

Det er alt. Absolutt alt.

Kombinasjon av utseendet og væremåte.

Det er hva han sier, måten han sier det på, kroppsspråk osv osv.

Han utstråler en selvtillit og ro, klokskap, han er kjekk, trygg på seg selv.

Nei, vet ikke hvordan jeg skal forklare. Han er bare mann rett og slett.

Skrevet

Ja, det er jo litt deilig å tenke på at det er han som styrer oss gjennom farlig farvann, og ikke Jan Petersen.

Men han ser litt blek og tynn ut om dagen. Ser ut som om han trenger en skikkelig ferie med litt god mat og en seriøs omgang i høyet!

"og en seriøs omgang i høyet!"

LOL!!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, takke meg til! Jeg er så skuffa og sint over utalelsene til den mannen at jeg knapt får sagt det. Han kan du hvertfall få ha i fred for meg!

:-)

Herlig! Ønsker ikke konkuranse:)

Skrevet

Sukkkk!

Colin Firth ER kjekk! :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er alt. Absolutt alt.

Kombinasjon av utseendet og væremåte.

Det er hva han sier, måten han sier det på, kroppsspråk osv osv.

Han utstråler en selvtillit og ro, klokskap, han er kjekk, trygg på seg selv.

Nei, vet ikke hvordan jeg skal forklare. Han er bare mann rett og slett.

Ok, da vet jeg litt mer :-)

Jeg har bare sett bilder av han, men nå skal jeg prøve å få sett ham på skjermen også, så jeg kan vurdere litt mer.

Jensemann har jeg aldri hatt sansen for (føler at han bare flyter på utseende og faren sin), men jeg skal vurdere Jonas med åpent sinn nå.

Han får i hvert fall kjørt seg politisk om dagen!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han jobber hardt og mye, vet du.

Ligger ikke på latsida han karen der.

Skrevet

Han i den nye filmen kan vel ikke være like bra som Colin Firth, vel? Har ikke sett den nye...og jeg i grunnen ikke lyst heller. Tror jeg ville ergret meg over at den er "feil".

Nei, ikke like bra. Colin Firth er i særklasse, ingen tvil om det. Hadde også fryktet at det skulle bli fryktlig feil med en ny Darcey, men det gikk helt greit. Faktisk mer enn greit.....

Den nye filmen var faktisk på mange måter bedre enn den forrige.

Skrevet

Han er kjempedyktig og flink med media, men som mann blir han litt for tander for meg.

Men når du sier at mannen din er en krysning av Morten Harket og Jens Stoltenberg, skjønner jeg at du har system i galskapen, hehe.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, ikke like bra. Colin Firth er i særklasse, ingen tvil om det. Hadde også fryktet at det skulle bli fryktlig feil med en ny Darcey, men det gikk helt greit. Faktisk mer enn greit.....

Den nye filmen var faktisk på mange måter bedre enn den forrige.

Jeg vet ikke hvem du snakker om en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...