Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir kjempestilig med aluminiumsfolie da. Det er jul og ting skal vel glitre for søren :)

:-)

Kanskje jeg burde skaffet rød folie.... Hadde passet best til kalenderen, tror jeg! ;-)

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

:-)

Kanskje jeg burde skaffet rød folie.... Hadde passet best til kalenderen, tror jeg! ;-)

Fins det? Du må ha sånn bløt ellers så klarer du ikke å henge den opp. Du har lang tid på å forberede deg da :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Som jeg skrev i går, har jeg aldri tenkt på ham før som en attraktiv mann. Men du har tydeligvis sådd en spire i meg :-)

He he, morsomt. Han er jo bare helt nydelig da:)

Skrevet

Fins det? Du må ha sånn bløt ellers så klarer du ikke å henge den opp. Du har lang tid på å forberede deg da :)

Jeg har ihvertfall sett farget folie til hobbybruk, men det er lenge siden. Mulig at den er litt mer stiv, ja.

Ellers får jeg prøve om jeg kan finne slike små papirposer.

Skrevet

Ja, noen helt ensfargede røde hadde vært det beste.

Og ellers er alt bra med dere?

Nå har dere skrevet ca. 25 innlegg om pakkekalender-detaljer i FEBRUAR, og det i en tråd om forelskelse.

;-)

Skrevet

Nå har dere skrevet ca. 25 innlegg om pakkekalender-detaljer i FEBRUAR, og det i en tråd om forelskelse.

;-)

*LOL*

Skrevet

Jeg har ihvertfall sett farget folie til hobbybruk, men det er lenge siden. Mulig at den er litt mer stiv, ja.

Ellers får jeg prøve om jeg kan finne slike små papirposer.

Til og med jeg har klart å sy 24 poser i strie, hver med et fastsydd rødt bånd til å knytte sammen posen, og tegnet tall med rød tekstilpenn.

Det tok kortere tid enn å pakke inn i papir én gang. Og jeg må være tidenes verste symaskinkløne.

Skrevet

;-)

Man er da en ordentlig DOL-mamma!

Nå har jo til og med sønnen min Reimatec.

Skrevet

Til og med jeg har klart å sy 24 poser i strie, hver med et fastsydd rødt bånd til å knytte sammen posen, og tegnet tall med rød tekstilpenn.

Det tok kortere tid enn å pakke inn i papir én gang. Og jeg må være tidenes verste symaskinkløne.

Men dilemmaet er da: Hva med de dagene man gir gaver som er for store for disse ferdigsydde posene? ;-)

Man kan jo pakke inn disse, men da blir det jo "uorden" da de papirinnpakkede ikke mætsjer dem i stoffpose.... ;-)

Akk, hvilke dilemmaer og problemer utsettes ikke en stakkars mor for! ;-)

Skrevet

Man er da en ordentlig DOL-mamma!

Nå har jo til og med sønnen min Reimatec.

;-)

- og hvor mange har du ikke inspirert til å anskaffe seg Kamik/Sorel? *S*

Skrevet

Men dilemmaet er da: Hva med de dagene man gir gaver som er for store for disse ferdigsydde posene? ;-)

Man kan jo pakke inn disse, men da blir det jo "uorden" da de papirinnpakkede ikke mætsjer dem i stoffpose.... ;-)

Se det som en fordel, ikke som et problem - du kan ikke gi store gaver, fordi de ikke får plass i posen!

Ikke at jeg har rett til å mene noe om pakkekalendere...

Skrevet

Se det som en fordel, ikke som et problem - du kan ikke gi store gaver, fordi de ikke får plass i posen!

Ikke at jeg har rett til å mene noe om pakkekalendere...

*knegg*

Strengt tatt burde jeg vel kjøpe inn Aida og brodere søte små poser til å henge på pakkekalenderen.... ;-)

Uff, nei nå får jeg gi meg med å spamme forelskesestråden med denslags! Får skylde på at gubbingsen er bortreist for tiden....

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, jeg ble lei leeenge før det var gått 10 år ;-)

Da kan jeg nok føle meg litt flink likevel :-)

Nå ble jeg fristet til å starte en FU: der jeg spør når folk sluttet å lage adventspakkekalender. Men det er vel best å vente til november, så jeg ikke blir mistenkt for å starte med juleforberedelsene alt nå!

Skrevet

;-)

- og hvor mange har du ikke inspirert til å anskaffe seg Kamik/Sorel? *S*

Det kan jeg stå for! Går i Sorel støvlene mine hver dag nå og tærne krøller seg av lykke mens jeg måker snø.

Skrevet

Jeg har det samme hvert år (julekrybbefigurer) så det er ikke noe problem.

Du får kjøpe bare små gaver.

fei1365380229
Skrevet

Da kan jeg nok føle meg litt flink likevel :-)

Nå ble jeg fristet til å starte en FU: der jeg spør når folk sluttet å lage adventspakkekalender. Men det er vel best å vente til november, så jeg ikke blir mistenkt for å starte med juleforberedelsene alt nå!

Vi har en på 13 år og vi lager fortsatt. Når de flytter hjemmefra kanskje??

Vi har bare twist m.m. i kalenderen da.

Skrevet

Det kan jeg stå for! Går i Sorel støvlene mine hver dag nå og tærne krøller seg av lykke mens jeg måker snø.

*S* Ja, jeg har planlagt å kjøpe til meg selv, men ikke fått ut fingeren ennå.

Må innrømme at jeg ikke hadde hørt om slike sko før enn jeg leste det her inne (først og fremst fra deg! *S*)

fei1365380229
Skrevet

Hvordan har du det hjemme? Jeg syns du virker litt for pedantisk jeg som må ha alle pakkene og innpakningspapiret til å stå i stil med hverandre :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*knegg*

Strengt tatt burde jeg vel kjøpe inn Aida og brodere søte små poser til å henge på pakkekalenderen.... ;-)

Uff, nei nå får jeg gi meg med å spamme forelskesestråden med denslags! Får skylde på at gubbingsen er bortreist for tiden....

Ta en titt øverst på Vg-nett, så får dere noe annet å tenke på:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...