Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vi har en på 13 år og vi lager fortsatt. Når de flytter hjemmefra kanskje??

Vi har bare twist m.m. i kalenderen da.

Jeg har holdt meg unna sjokolade, så det går i små "harde" gaver.

Et år kjøpte jeg en ferdig pose med småting i en bokhandel, jeg måtte bare pakke de inn selv. Men da gikk det mye i viskeler, linjaler, blyantkvessere osv. Jeg er vel ikke helt tilgitt for det enda.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Jeg har holdt meg unna sjokolade, så det går i små "harde" gaver.

Et år kjøpte jeg en ferdig pose med småting i en bokhandel, jeg måtte bare pakke de inn selv. Men da gikk det mye i viskeler, linjaler, blyantkvessere osv. Jeg er vel ikke helt tilgitt for det enda.

Vi orker rett og slett ikke tenke godterifritt når vi skal pakke inn 96 gaver til barn fra 4 - 13 år. De spiller ikke noen rolle om de spiser en liten sjokoladebit til barnetv/frokost 24 dager i desember :)

Skrevet

Hvordan har du det hjemme? Jeg syns du virker litt for pedantisk jeg som må ha alle pakkene og innpakningspapiret til å stå i stil med hverandre :)

LOL, her er det mye hummer og kanari, altså!

Men akkurat på dne kalenderen synes jeg at ensfarget er best. Når jeg først har slitt meg gjennom månedsvis med brodering synes jeg det er OK at ikke pakkene utkonkurrerer bildet! ;-)

fei1365380229
Skrevet

LOL, her er det mye hummer og kanari, altså!

Men akkurat på dne kalenderen synes jeg at ensfarget er best. Når jeg først har slitt meg gjennom månedsvis med brodering synes jeg det er OK at ikke pakkene utkonkurrerer bildet! ;-)

De gjør ikke det når du bare bruker sølvfarget da :)

Gjest anonymadama
Skrevet

Så han er 45 år? Når det gjelder alderen hans, så kan jeg også blande meg inn.

Men jeg må vurdere han litt mer før jeg skal se om jeg vil kaste meg inn i kampen om han eller ei ;-)

Du hakke'sjans der, gitt. Han er gift med sin store kjærlighet, nemlig.

Skrevet

De gjør ikke det når du bare bruker sølvfarget da :)

;-)

Skrevet

Da kan jeg nok føle meg litt flink likevel :-)

Nå ble jeg fristet til å starte en FU: der jeg spør når folk sluttet å lage adventspakkekalender. Men det er vel best å vente til november, så jeg ikke blir mistenkt for å starte med juleforberedelsene alt nå!

For å korrigere evt. misforståelse: Jeg gikk lei av å pakke kalendere for lenge siden, men jeg gjør det jo fortsatt,- og kommer vel til å holde på til de er voksne, tenker jeg ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

For å korrigere evt. misforståelse: Jeg gikk lei av å pakke kalendere for lenge siden, men jeg gjør det jo fortsatt,- og kommer vel til å holde på til de er voksne, tenker jeg ;-)

Ja, da misforstod jeg. Jeg trodde du hadde sluttet med pakkekalenderene.

Da er vi like da, pakker mens vi kjeder oss for å glede de søte små som ikke er så små lenger.

Skrevet

Da er vi like da, pakker mens vi kjeder oss for å glede de søte små som ikke er så små lenger.

...men fortsatt vedlig søte! ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vi orker rett og slett ikke tenke godterifritt når vi skal pakke inn 96 gaver til barn fra 4 - 13 år. De spiller ikke noen rolle om de spiser en liten sjokoladebit til barnetv/frokost 24 dager i desember :)

Problemet mitt er at jeg må holde den ene av barna mine mest mulig unna søtsaker, siden han har blitt utstyrt med dårlige tenner fra naturens hånd. Da kan jeg ikke godt forskjellsbehandle...

Så det er ikke av idealistiske grunner jeg ligger unna sjokolade, det skyldes "hard facts".

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du hakke'sjans der, gitt. Han er gift med sin store kjærlighet, nemlig.

"Du hakke'sjans der, gitt. Han er gift med sin store kjærlighet, nemlig."

Det er jeg også :-)

Så om du er kona hans, så er det ingen grunn til å frykte meg!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

...men fortsatt vedlig søte! ;-)

Nemlig!

Du er så klok morsan :-)

Skrevet

:)

Skrevet

Ta en titt øverst på Vg-nett, så får dere noe annet å tenke på:)

Apropos VG nett, her limer jeg inn spørsmålet mitt og svaret fra utenriksministeren *S*:

- - -

Hei Jonas

Innsendt av: en dame, 10/02 - 2006 kl. 14:38

Vi er noen damer på et cahtteforum som har chattet litt om at du kanskje er drømmemannen med stor D. Men vi lurer på én ting: Har toppolitikere noe særlig tid og overskudd til å yte kona litt "ekstraservice" innimellom alle reiser, møter og dokumenter som skal leses?

Hei dame!

Jeg kan forsikre deg om at det er ingen grunn til bekymring for min kones vedkommende.

God helg

Hilsen Jonas Gahr Støre

Gjest anonymadama
Skrevet

"Du hakke'sjans der, gitt. Han er gift med sin store kjærlighet, nemlig."

Det er jeg også :-)

Så om du er kona hans, så er det ingen grunn til å frykte meg!

Neidda, er ikke det. Skulle tatt seg ut å være ministerfrue og flåse rundt på DOL slik;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Apropos VG nett, her limer jeg inn spørsmålet mitt og svaret fra utenriksministeren *S*:

- - -

Hei Jonas

Innsendt av: en dame, 10/02 - 2006 kl. 14:38

Vi er noen damer på et cahtteforum som har chattet litt om at du kanskje er drømmemannen med stor D. Men vi lurer på én ting: Har toppolitikere noe særlig tid og overskudd til å yte kona litt "ekstraservice" innimellom alle reiser, møter og dokumenter som skal leses?

Hei dame!

Jeg kan forsikre deg om at det er ingen grunn til bekymring for min kones vedkommende.

God helg

Hilsen Jonas Gahr Støre

Ha ha, jeg tror deg ikke, men det hadde vært morsomt om du hadde gjort det:)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Neidda, er ikke det. Skulle tatt seg ut å være ministerfrue og flåse rundt på DOL slik;-)

Så lenge du er anonym, er det ingenting i veien for å flåse rundt på dol, ministerfrue eller ei.

Alle kan ha glede av å koble ut realitetene av og til.

Jeg tror nok det er mange som hadde blitt overrasket om vi fikk vite hvem som skjuler seg bak alle nickene!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg mener ikke å si at det at en mann er grei ikke gjør ham til trilstrekkelig "mann".

Det er bare ett eller annet ved Palle som gjør at jeg ikke akkurat skjelver i trusene. Men det er ikke fordi han er "for snill" eller noe slikt.

"skjelver i trusene"

*LOL*

Det utrykket var nytt for meg, men meget beskrivende!

Skrevet

Ha ha, jeg tror deg ikke, men det hadde vært morsomt om du hadde gjort det:)

;-)

Ja, det hadde vært litt snålt om han skulle kommet med det svaret jeg diktet opp, da! ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

;-)

Ja, det hadde vært litt snålt om han skulle kommet med det svaret jeg diktet opp, da! ;-)

Han tar nok sikkert godt vare på sin kone, så jeg så ikke noe merkelig ved det svaret:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...