Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han er kjempedyktig og flink med media, men som mann blir han litt for tander for meg.

Men når du sier at mannen din er en krysning av Morten Harket og Jens Stoltenberg, skjønner jeg at du har system i galskapen, hehe.

Tander du liksom. Det finnes ikke noe tandert over den mannen der.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke hvem du snakker om en gang.

Da har du gått glipp av et godt alternativ til Jonas (kanskje ikke like stødig på utenrikspolitikk, men likevel...)

Skrevet

Han er kjempedyktig og flink med media, men som mann blir han litt for tander for meg.

Men når du sier at mannen din er en krysning av Morten Harket og Jens Stoltenberg, skjønner jeg at du har system i galskapen, hehe.

Den krysningen hørtes da ikke så ille ut! :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Tander du liksom. Det finnes ikke noe tandert over den mannen der.

Hvor gammel er han, vet du det?

Skrevet

Jeg vet ikke hvem du snakker om en gang.

Tror forresten ikke at Jonas Gahr Støre har humor. Virker nokså humørløs på meg!

Skrevet

Ok, da vet jeg litt mer :-)

Jeg har bare sett bilder av han, men nå skal jeg prøve å få sett ham på skjermen også, så jeg kan vurdere litt mer.

Jensemann har jeg aldri hatt sansen for (føler at han bare flyter på utseende og faren sin), men jeg skal vurdere Jonas med åpent sinn nå.

Han får i hvert fall kjørt seg politisk om dagen!

Hvordan har du unngått å se ham på skjermen? Synes han er der annenhver gang jeg skrur på tv'en siste uka...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Den krysningen hørtes da ikke så ille ut! :-)

Morten Harket er bra, men å vanne han ut med Jens Stoltenberg, synes jeg høres litt bedrøvelig ut...

Skrevet

Tror forresten ikke at Jonas Gahr Støre har humor. Virker nokså humørløs på meg!

Han har vel ikke så mye å spøke med om dagen ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvor gammel er han, vet du det?

Jeg vet ikke. Sikkert i passende alder for meg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det har han sikkert i privat sammenheng. Kan ikke sitte og tulle og fjase på skjermen, vet du.

Han har en viktig jobb å gjøre.

Skrevet

Morten Harket er bra, men å vanne han ut med Jens Stoltenberg, synes jeg høres litt bedrøvelig ut...

Enig i at Stoltenberg trekker litt ned der, selv om jeg absolutt synes han har utseendet med seg.

Jeg fikk faktisk æren av å hilse på ham for noen år siden, og jeg ble faktisk litt skuffet. Han hadde klamme hender og misfargede tenner....

Men absolutt en kjekk mann i media! :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg vet ikke. Sikkert i passende alder for meg.

"Sikkert i passende alder for meg."

Hehe, sikkert!De fleste er i passende alder om man er forelsket nok!

Du er 39 år mener jeg å ha lest?

Skrevet

og legger til:

Selv om Jens trekker litt ned utseendemessig sammenlignet med Morten Harket, så trekker han jo voldsomt opp på taleferdigheter og intelligens!! ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Sikkert i passende alder for meg."

Hehe, sikkert!De fleste er i passende alder om man er forelsket nok!

Du er 39 år mener jeg å ha lest?

Jepp!

Gjest Flystripa
Skrevet

Hei KK! Han er lekker. Han har akkurat litt mer enn passe, av alt som trengs for å være MANN *sikle*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Enig i at Stoltenberg trekker litt ned der, selv om jeg absolutt synes han har utseendet med seg.

Jeg fikk faktisk æren av å hilse på ham for noen år siden, og jeg ble faktisk litt skuffet. Han hadde klamme hender og misfargede tenner....

Jeg har ikke sett Jens i RL, men jeg syns han blir litt for glatt og søt.

Men med noen år til på baken, kan han jo komme seg.

Det med håndtrykket og tennene gjorde ikke inntrykket bedre akkurat...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hei KK! Han er lekker. Han har akkurat litt mer enn passe, av alt som trengs for å være MANN *sikle*

Ja!

Gjest Flystripa
Skrevet

Kunne i grunnen tenkt meg en krysning av Robert Stoltenberg og Jonas, jeg da *drømme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...