Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er kjempedyktig og flink med media, men som mann blir han litt for tander for meg. Men når du sier at mannen din er en krysning av Morten Harket og Jens Stoltenberg, skjønner jeg at du har system i galskapen, hehe. Tander du liksom. Det finnes ikke noe tandert over den mannen der. 0 Siter
meimei Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vet ikke hvem du snakker om en gang. Da har du gått glipp av et godt alternativ til Jonas (kanskje ikke like stødig på utenrikspolitikk, men likevel...) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er kjempedyktig og flink med media, men som mann blir han litt for tander for meg. Men når du sier at mannen din er en krysning av Morten Harket og Jens Stoltenberg, skjønner jeg at du har system i galskapen, hehe. Den krysningen hørtes da ikke så ille ut! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Tander du liksom. Det finnes ikke noe tandert over den mannen der. Hvor gammel er han, vet du det? 0 Siter
meimei Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vet ikke hvem du snakker om en gang. Tror forresten ikke at Jonas Gahr Støre har humor. Virker nokså humørløs på meg! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Ok, da vet jeg litt mer :-) Jeg har bare sett bilder av han, men nå skal jeg prøve å få sett ham på skjermen også, så jeg kan vurdere litt mer. Jensemann har jeg aldri hatt sansen for (føler at han bare flyter på utseende og faren sin), men jeg skal vurdere Jonas med åpent sinn nå. Han får i hvert fall kjørt seg politisk om dagen! Hvordan har du unngått å se ham på skjermen? Synes han er der annenhver gang jeg skrur på tv'en siste uka... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Den krysningen hørtes da ikke så ille ut! :-) Morten Harket er bra, men å vanne han ut med Jens Stoltenberg, synes jeg høres litt bedrøvelig ut... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Tror forresten ikke at Jonas Gahr Støre har humor. Virker nokså humørløs på meg! Han har vel ikke så mye å spøke med om dagen ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvor gammel er han, vet du det? Jeg vet ikke. Sikkert i passende alder for meg. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Tror forresten ikke at Jonas Gahr Støre har humor. Virker nokså humørløs på meg! Det har han sikkert i privat sammenheng. Kan ikke sitte og tulle og fjase på skjermen, vet du. Han har en viktig jobb å gjøre. 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Morten Harket er bra, men å vanne han ut med Jens Stoltenberg, synes jeg høres litt bedrøvelig ut... Enig i at Stoltenberg trekker litt ned der, selv om jeg absolutt synes han har utseendet med seg. Jeg fikk faktisk æren av å hilse på ham for noen år siden, og jeg ble faktisk litt skuffet. Han hadde klamme hender og misfargede tenner.... Men absolutt en kjekk mann i media! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vet ikke. Sikkert i passende alder for meg. "Sikkert i passende alder for meg." Hehe, sikkert!De fleste er i passende alder om man er forelsket nok! Du er 39 år mener jeg å ha lest? 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Morten Harket er bra, men å vanne han ut med Jens Stoltenberg, synes jeg høres litt bedrøvelig ut... og legger til: Selv om Jens trekker litt ned utseendemessig sammenlignet med Morten Harket, så trekker han jo voldsomt opp på taleferdigheter og intelligens!! ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 "Sikkert i passende alder for meg." Hehe, sikkert!De fleste er i passende alder om man er forelsket nok! Du er 39 år mener jeg å ha lest? Jepp! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hei KK! Han er lekker. Han har akkurat litt mer enn passe, av alt som trengs for å være MANN *sikle* 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jepp! Her kan du spørre ham om hva du vil : http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=698 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Enig i at Stoltenberg trekker litt ned der, selv om jeg absolutt synes han har utseendet med seg. Jeg fikk faktisk æren av å hilse på ham for noen år siden, og jeg ble faktisk litt skuffet. Han hadde klamme hender og misfargede tenner.... Men absolutt en kjekk mann i media! :-) Jeg har ikke sett Jens i RL, men jeg syns han blir litt for glatt og søt. Men med noen år til på baken, kan han jo komme seg. Det med håndtrykket og tennene gjorde ikke inntrykket bedre akkurat... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hei KK! Han er lekker. Han har akkurat litt mer enn passe, av alt som trengs for å være MANN *sikle* Ja! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Enig i at Stoltenberg trekker litt ned der, selv om jeg absolutt synes han har utseendet med seg. Jeg fikk faktisk æren av å hilse på ham for noen år siden, og jeg ble faktisk litt skuffet. Han hadde klamme hender og misfargede tenner.... Men absolutt en kjekk mann i media! :-) Kunne i grunnen tenkt meg en krysning av Robert Stoltenberg og Jonas, jeg da *drømme* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.