Babette Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jonas er en flott mann. Du synes han nygifte, litt forstyrrede i Politiagentane er tøffere. Jonas er pen, men ikke tøff. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det vil jeg tro. Ja, men jeg har hørt rykter om begge deler, og jeg vet faktisk ikke hva som er sant. Men jeg synes han er litt kjekk, da... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Da er han nok mere Jens enn Morten. Utssendemessig er han nok mere Morten enn Jens. Jeg så et intervju av Morten her om dagen, og de har forbløffende like ansiktstrekk. Bortsett fra at mannen min ikke er så jålete og "kul" som Morten. Men de har et fellestrekk. Det tar lang tid før de kommer til poenget:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Ja, men jeg har hørt rykter om begge deler, og jeg vet faktisk ikke hva som er sant. Men jeg synes han er litt kjekk, da... Jeg tror du skal høre på meg:) Ser du ikke det da? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Nå er det ikke så galt med store neser, da... Nei, ikke hans ihvertfall. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du synes han nygifte, litt forstyrrede i Politiagentane er tøffere. Jonas er pen, men ikke tøff. Han er tøff jo! Hva er det du vil ha da? Hva er tøft for deg? 0 Siter
Gjest kjöttpölse Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er en pen mann, men mangler "das gewisse etwas" hvis du skjønner hva jeg mener. Syntes han virket litt humorløs og småkjedelig sist han var hos Fredrik Skavlan. Jensemann er ikke like mandig, men han sjarmerer meg likevel mer siden han er så full av mimikk. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er en pen mann, men mangler "das gewisse etwas" hvis du skjønner hva jeg mener. Syntes han virket litt humorløs og småkjedelig sist han var hos Fredrik Skavlan. Jensemann er ikke like mandig, men han sjarmerer meg likevel mer siden han er så full av mimikk. Jensemann er kjekk han også. Helt klart. 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er tøff jo! Hva er det du vil ha da? Hva er tøft for deg? En skallet fyr med to dagers skjegg og mye hår på kraftige armer. Vekt ikke under høyde over meteren. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 En skallet fyr med to dagers skjegg og mye hår på kraftige armer. Vekt ikke under høyde over meteren. Hmmm! Tuller du? Hva mente du med siste setninga? Vet ikke helt om jeg fikk tak på den. 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er en pen mann, men mangler "das gewisse etwas" hvis du skjønner hva jeg mener. Syntes han virket litt humorløs og småkjedelig sist han var hos Fredrik Skavlan. Jensemann er ikke like mandig, men han sjarmerer meg likevel mer siden han er så full av mimikk. Skavlan, ja. Der har vi en til av samme sort. Jonas, Fredrik, Jens, Morten. Dukkemenn. 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hmmm! Tuller du? Hva mente du med siste setninga? Vet ikke helt om jeg fikk tak på den. Hvis han er f. eks. 180 høy, bør han ikke veie under 80 kg. Jeg tuller da aldri! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Skavlan, ja. Der har vi en til av samme sort. Jonas, Fredrik, Jens, Morten. Dukkemenn. En annen kjekk en er han i nytt på nytt. Hva heter han? Almås? Fredrik Skavland er ikke verst, men når ikke helt opp. Men har du sett broren hans? Legen? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvis han er f. eks. 180 høy, bør han ikke veie under 80 kg. Jeg tuller da aldri! He he, det er bra at smaken er forskjellig:) 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 En annen kjekk en er han i nytt på nytt. Hva heter han? Almås? Fredrik Skavland er ikke verst, men når ikke helt opp. Men har du sett broren hans? Legen? Jon Almaas er også en dukkemann. Broren til Skavlan nærmer seg noe kjekt. 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Pingler/spradebasser! Tviler på at de kan skifte dekk. Pytt! Hva har man vel ikke bensinstasjoner til! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 En skallet fyr med to dagers skjegg og mye hår på kraftige armer. Vekt ikke under høyde over meteren. Skalla?!! LOL! Og jeg som lurte på om jeg skulle innvende til KKK at Jonas hadde vært enda kjekkere med blå øyne og uten måne!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Skavlan, ja. Der har vi en til av samme sort. Jonas, Fredrik, Jens, Morten. Dukkemenn. Usjameg, du kan da virkelig ikke sette Lilleulv Skavlan i samme kategori som de andre!! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Enig i at Stoltenberg trekker litt ned der, selv om jeg absolutt synes han har utseendet med seg. Jeg fikk faktisk æren av å hilse på ham for noen år siden, og jeg ble faktisk litt skuffet. Han hadde klamme hender og misfargede tenner.... Men absolutt en kjekk mann i media! :-) Enig i at et klamt håndtrykk trekker ned. Synes i grunn ikke noe om han jeg da! Men, men. 0 Siter
Gjest Escola Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har alltid tenkt at Jonas Gahr Støre egentlig burde vært gift med professor i internasjonal politikk, Janne Haaland Matlary. Jeg innbiller meg at de to ville passet godt sammen, som hånd i hanske så å si - intellektuelle tørrpinner som de begge er. Jonas når for øvrig ikke Jensemann opp til knærne engang hva gjelder sjarm og utstråling! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.