Sofies mamma Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Som mann - enig. Men ikke av utseende. Svikter ikke Jens til fordel for Jonas. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jon Almaas er også en dukkemann. Broren til Skavlan nærmer seg noe kjekt. Er Jon Almås en dukkemann tror jeg så gjerne jeg hadde tatt en uten å tenke meg om det aller minste. Den mannen er så fin at jeg ikke har godt av det, hehe. Og utenriks-Jonas er nesten av samme klasse. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Som mann - enig. Men ikke av utseende. Svikter ikke Jens til fordel for Jonas. Men, det er ikke bare det billedskjønne som teller da:) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har alltid tenkt at Jonas Gahr Støre egentlig burde vært gift med professor i internasjonal politikk, Janne Haaland Matlary. Jeg innbiller meg at de to ville passet godt sammen, som hånd i hanske så å si - intellektuelle tørrpinner som de begge er. Jonas når for øvrig ikke Jensemann opp til knærne engang hva gjelder sjarm og utstråling! Vel, hvis du synes at Jens har sjarm og utstråling, synes jeg det taler til Jonas' fordel at du ikke synes han har de samme kvaliteter ;-) Jeg liker ikke Jens,da... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Si meg, Kari,- hadde du trodd at innlegget ditt skulle generere en så lang tråd? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Men, det er ikke bare det billedskjønne som teller da:) Nei, det er sant, men det er jo sånn man gjerne forelsker seg :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Si meg, Kari,- hadde du trodd at innlegget ditt skulle generere en så lang tråd? Eh nei, hadde vel ikke det:) Hadde bare lyst til å rope ut til hele verden at jeg er forelsket. Må jo si det til noen:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvem er det og hvordan kan du finne på å svikte Jensemann ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvem er det og hvordan kan du finne på å svikte Jensemann ) Utenriksminsteren Dorthe:) Se på han, hør på han! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvem er det og hvordan kan du finne på å svikte Jensemann ) Neimen jøssda, det er jo vår nye utenriksminister: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=698 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Neimen jøssda, det er jo vår nye utenriksminister: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=698 Det var et uheldig bilde, Ikke rettferdig i det hele tatt. 0 Siter
Gjest tintintin Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er veldig kjekk, men litt for tynn. Virker som utmerket samboermateriale dog, flink med barn, husarbeid, penger osv. 0 Siter
laban Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg er forelsket i Palle i Krøniken jeg..... Forøvrig er jeg enig i at Jonas G.S. er en flott person. Han er sympatisk, kjekk og en flott ambassadør for Norge. Men forselsket; ja det er jeg altså i Palle ;o) Sukk ! Palle liker jeg også, eller rettere sagt han som spiller Palle. Jeg har likt ham helt siden jeg så Italiensk for begynnere (en hel haug av de som har biroller i Krøniken, spilte også i den). 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er veldig kjekk, men litt for tynn. Virker som utmerket samboermateriale dog, flink med barn, husarbeid, penger osv. Han er perfekt:) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det var et uheldig bilde, Ikke rettferdig i det hele tatt. Beklager, jeg fant ikke noe bedre i farten.. Han tar seg i grunnen best ut på TV. Hvis noen her inne har spørsmål til ham, så ligger nå linken der ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vel, hvis du synes at Jens har sjarm og utstråling, synes jeg det taler til Jonas' fordel at du ikke synes han har de samme kvaliteter ;-) Jeg liker ikke Jens,da... Det ser ut til at vi to har helt likt syn på Jensemann! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Palle liker jeg også, eller rettere sagt han som spiller Palle. Jeg har likt ham helt siden jeg så Italiensk for begynnere (en hel haug av de som har biroller i Krøniken, spilte også i den). Og i Taxa. 0 Siter
favn Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Nei, ikke hans ihvertfall. Du tok kanskje ikke mitt veldig morsomme (ja, faktisk) poeng? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Han er en MEGET behagelig mann :-) Ja, på alle måter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.