Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann - enig. Men ikke av utseende. Svikter ikke Jens til fordel for Jonas.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jon Almaas er også en dukkemann.

Broren til Skavlan nærmer seg noe kjekt.

Er Jon Almås en dukkemann tror jeg så gjerne jeg hadde tatt en uten å tenke meg om det aller minste. Den mannen er så fin at jeg ikke har godt av det, hehe.

Og utenriks-Jonas er nesten av samme klasse.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Som mann - enig. Men ikke av utseende. Svikter ikke Jens til fordel for Jonas.

Men, det er ikke bare det billedskjønne som teller da:)

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at Jonas Gahr Støre egentlig burde vært gift med professor i internasjonal politikk, Janne Haaland Matlary. Jeg innbiller meg at de to ville passet godt sammen, som hånd i hanske så å si - intellektuelle tørrpinner som de begge er.

Jonas når for øvrig ikke Jensemann opp til knærne engang hva gjelder sjarm og utstråling!

Vel, hvis du synes at Jens har sjarm og utstråling, synes jeg det taler til Jonas' fordel at du ikke synes han har de samme kvaliteter ;-)

Jeg liker ikke Jens,da...

Skrevet

Si meg, Kari,- hadde du trodd at innlegget ditt skulle generere en så lang tråd? :)

Skrevet

Men, det er ikke bare det billedskjønne som teller da:)

Nei, det er sant, men det er jo sånn man gjerne forelsker seg :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Si meg, Kari,- hadde du trodd at innlegget ditt skulle generere en så lang tråd? :)

Eh nei, hadde vel ikke det:)

Hadde bare lyst til å rope ut til hele verden at jeg er forelsket.

Må jo si det til noen:)

Skrevet

Hvem er det og hvordan kan du finne på å svikte Jensemann :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvem er det og hvordan kan du finne på å svikte Jensemann :o)

Utenriksminsteren Dorthe:)

Se på han, hør på han!

Gjest tintintin
Skrevet

Han er veldig kjekk, men litt for tynn. Virker som utmerket samboermateriale dog, flink med barn, husarbeid, penger osv.

Skrevet

Jeg er forelsket i Palle i Krøniken jeg.....

Forøvrig er jeg enig i at Jonas G.S. er en flott person. Han er sympatisk, kjekk og en flott ambassadør for Norge. Men forselsket; ja det er jeg altså i Palle ;o) Sukk !

Palle liker jeg også, eller rettere sagt han som spiller Palle. Jeg har likt ham helt siden jeg så Italiensk for begynnere (en hel haug av de som har biroller i Krøniken, spilte også i den).

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han er veldig kjekk, men litt for tynn. Virker som utmerket samboermateriale dog, flink med barn, husarbeid, penger osv.

Han er perfekt:)

Skrevet

Det var et uheldig bilde, Ikke rettferdig i det hele tatt.

Beklager, jeg fant ikke noe bedre i farten.. Han tar seg i grunnen best ut på TV.

Hvis noen her inne har spørsmål til ham, så ligger nå linken der ;o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vel, hvis du synes at Jens har sjarm og utstråling, synes jeg det taler til Jonas' fordel at du ikke synes han har de samme kvaliteter ;-)

Jeg liker ikke Jens,da...

Det ser ut til at vi to har helt likt syn på Jensemann!

Skrevet

Palle liker jeg også, eller rettere sagt han som spiller Palle. Jeg har likt ham helt siden jeg så Italiensk for begynnere (en hel haug av de som har biroller i Krøniken, spilte også i den).

Og i Taxa.

Skrevet

Nei, ikke hans ihvertfall.

Du tok kanskje ikke mitt veldig morsomme (ja, faktisk) poeng?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han er en MEGET behagelig mann :-)

Ja, på alle måter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...