Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i Taxa.

Stemmer, men den har jeg ikke sett. Men jeg så "bak kulissene"-dokumentaren om Krøniken, og der snakket de om den serien hele tiden.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest stor nese - stor ....
Skrevet

Jeg tror han har orden på alt det du nevner ja.

Stor nese? Det har jeg ikke lagt merke. Det må være feil.

/

Skrevet

Det ser ut til at vi to har helt likt syn på Jensemann!

:)

Noen har fortalt ham at han er karismatisk,- og så prøver han å leve opp til det *grøsser*

Skrevet

Du tok kanskje ikke mitt veldig morsomme (ja, faktisk) poeng?

favn, da! *rødmer*

;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du tok kanskje ikke mitt veldig morsomme (ja, faktisk) poeng?

Du mener han har teft, ikke sant?

Nei, nå er jeg ikke helt med favn:)

Tenker du koffert?

Skrevet

Jeg er forelsket i Palle i Krøniken jeg.....

Forøvrig er jeg enig i at Jonas G.S. er en flott person. Han er sympatisk, kjekk og en flott ambassadør for Norge. Men forselsket; ja det er jeg altså i Palle ;o) Sukk !

Palle er veldig søt og hyggelig. Han er en slik mann man _burde_ gifte seg med, men som man kanskje ikke forelsker seg i.

Gjest stor nese - stor ....
Skrevet

Du mener han har teft, ikke sant?

Nei, nå er jeg ikke helt med favn:)

Tenker du koffert?

Ja, litt koffert må man jo tenke.

Er vel ganske velkjent dette?

Skrevet

Stemmer, men den har jeg ikke sett. Men jeg så "bak kulissene"-dokumentaren om Krøniken, og der snakket de om den serien hele tiden.

Herlig serie,- finnes på DVD ;-) Maaange timers underholdning der. Forsåvidt såpe,- men danskene fikser det bedre enn de som lager Cæsar...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

:)

Noen har fortalt ham at han er karismatisk,- og så prøver han å leve opp til det *grøsser*

Hehe

Der sa du det!

Skrevet

Herlig serie,- finnes på DVD ;-) Maaange timers underholdning der. Forsåvidt såpe,- men danskene fikser det bedre enn de som lager Cæsar...

Jeg har sett etpar danske filmer og serier som jeg har likt. Eneste er at jeg får så innmari lyst på rødvin - det er nesten alltid en eller annen hyggelig rødvinsanledning pr. episode...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, litt koffert må man jo tenke.

Er vel ganske velkjent dette?

Å ja, hehe.

Sikkert ikke dumt med stor nese:)

Skrevet

Skalla?!! LOL!

Og jeg som lurte på om jeg skulle innvende til KKK at Jonas hadde vært enda kjekkere med blå øyne og uten måne!! ;-)

Ja, jeg trekkes mot de tynnhårede og barberte og helt blanke. Vet ikke riktig hva det kommer av. Synes de blir mer mannfolk uten hår på huet.

Eller kanskje jeg tenner på kroppslig forfall.

Da jeg var 20, tenkte jeg ikke sånn.

Skrevet

Er Jon Almås en dukkemann tror jeg så gjerne jeg hadde tatt en uten å tenke meg om det aller minste. Den mannen er så fin at jeg ikke har godt av det, hehe.

Og utenriks-Jonas er nesten av samme klasse.

Ja, de er pene. Det skal de ha. Riktig noe å sette på peishyllen.

Almås er en anelse tøffere enn Skavlan.

Skrevet

Usjameg, du kan da virkelig ikke sette Lilleulv Skavlan i samme kategori som de andre!!

Jovisst. Jeg kan nevne en jeg synes er kjekk: Dansk skuespiller som spilte CC i Forsvar og Idas nye kjæreste Søren i Krøniken. Der hadde han ukjennelige og rare briller, men det var samme mann.

Skrevet

Ja, jeg trekkes mot de tynnhårede og barberte og helt blanke. Vet ikke riktig hva det kommer av. Synes de blir mer mannfolk uten hår på huet.

Eller kanskje jeg tenner på kroppslig forfall.

Da jeg var 20, tenkte jeg ikke sånn.

Det er jo flott at man endrer oppfatning av hva som er flott på en mann! :-)

Jeg synes adskillig flere tynnhårede menn kan være veldig kjekke nå, enn det jeg ville ha gjort for 15-20 år siden. Da var hår et ufravikelig krav! ;-)

Men jeg har hittil ikke gått til den motsatte ytterligheten og sagt at tynnhårethet er et must! Fortsatt foretrekker jeg dem _med_ hår.

Men jeg liker i større grad nå enn før menn med rynker og grå stenk ved ørene, og det er jo bra.

Et eksempel: Husker da jeg så Pretty Woman første gang. Da tenkte jeg at Richard Gere var kjekk, men veldig "voksen".

Jeg så igjen filmen på tv for ikke så lenge siden, og da måtte jeg jo bare innrømme at plutselig var jeg nesten blitt jevnaldrende med Geres rollefigur i den filmen! :-) Og nå syntes jeg han are så ut som en kjekk mann som holder seg godt! ;-)

Skrevet

Jovisst. Jeg kan nevne en jeg synes er kjekk: Dansk skuespiller som spilte CC i Forsvar og Idas nye kjæreste Søren i Krøniken. Der hadde han ukjennelige og rare briller, men det var samme mann.

Null konkurranse fra meg der altså!!

Mulig jeg hadde tenkt annerledes hvis jeg hadde sett ham i en annen rolle før, men som Søren er han søren meg ikke mye spennende....

Skrevet

Det er jo flott at man endrer oppfatning av hva som er flott på en mann! :-)

Jeg synes adskillig flere tynnhårede menn kan være veldig kjekke nå, enn det jeg ville ha gjort for 15-20 år siden. Da var hår et ufravikelig krav! ;-)

Men jeg har hittil ikke gått til den motsatte ytterligheten og sagt at tynnhårethet er et must! Fortsatt foretrekker jeg dem _med_ hår.

Men jeg liker i større grad nå enn før menn med rynker og grå stenk ved ørene, og det er jo bra.

Et eksempel: Husker da jeg så Pretty Woman første gang. Da tenkte jeg at Richard Gere var kjekk, men veldig "voksen".

Jeg så igjen filmen på tv for ikke så lenge siden, og da måtte jeg jo bare innrømme at plutselig var jeg nesten blitt jevnaldrende med Geres rollefigur i den filmen! :-) Og nå syntes jeg han are så ut som en kjekk mann som holder seg godt! ;-)

Men Andy Garcia er nam nam! Så som du skjønner er ikke tynnhåret noe must. Gere har jeg aldri hatt sansen for.

Skrevet

Du synes han nygifte, litt forstyrrede i Politiagentane er tøffere.

Jonas er pen, men ikke tøff.

Jeg må nok ha en link til et bilde for å skjønne hvem du mener...Politiagentane følger jeg ikke med på.

Ellers så er jeg selvfølgelig enig...Jonas er pen, men ikke tøff.

Det er en viss forskjell på "se-bar" og "pul-bar". Hvert til sitt, liksom.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du synes han nygifte, litt forstyrrede i Politiagentane er tøffere.

Jonas er pen, men ikke tøff.

Han politiagentsjefen har jeg ikke sansen for. Men han sjefen i Jag uten hår er ikke så verst :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...