Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null konkurranse fra meg der altså!!

Mulig jeg hadde tenkt annerledes hvis jeg hadde sett ham i en annen rolle før, men som Søren er han søren meg ikke mye spennende....

Nei, han er tørr og kjedelig som Søren, men han har spilt i en rekke såkalte dogmefilmer, bl.a. Bare spør MsSophie, vi deler ham.

Hun som heter Paprika Steen spiller også fast i alle disse dogmefilmene. Og et par fra Mordkommisjonen. Der er jo direktør Nielsen også.

Og den dydige frk. Toft på Bella er tøff advokat i Forsvar, Marlene.

Så jeg lurer på om Danmark har ganske få skuepillere. Mange gjengangere.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei frøken, du har svar :)

I know...Takk:-)

Mailen er lest, og besvares en av de nærmeste dagene:-)

Skrevet

Jeg må nok ha en link til et bilde for å skjønne hvem du mener...Politiagentane følger jeg ikke med på.

Ellers så er jeg selvfølgelig enig...Jonas er pen, men ikke tøff.

Det er en viss forskjell på "se-bar" og "pul-bar". Hvert til sitt, liksom.

Ser du Krøniken? Vår CC har ufikse briller og er en skikkelig pedant.

Skrevet

Han politiagentsjefen har jeg ikke sansen for. Men han sjefen i Jag uten hår er ikke så verst :-)

Hehe, jag uten hår?

Jeg faller ofte for de autoritære og sinte.

Skrevet

I know...Takk:-)

Mailen er lest, og besvares en av de nærmeste dagene:-)

Det haster på ingen som helst måte, jeg bare lurte på om du leser sånn dann og vann. Jeg verken er eller var direkte kjapp i avtrekkeren selv, heller.

:)

Skrevet

Jeg må nok ha en link til et bilde for å skjønne hvem du mener...Politiagentane følger jeg ikke med på.

Ellers så er jeg selvfølgelig enig...Jonas er pen, men ikke tøff.

Det er en viss forskjell på "se-bar" og "pul-bar". Hvert til sitt, liksom.

Her er han :

http://www.angelfire.com/nm/GarySweet/

Han spilte også i den australske serien Big Sky for noen år siden...

Skrevet

Ser du Krøniken? Vår CC har ufikse briller og er en skikkelig pedant.

Jeg begynner å forstå at jeg ser svært lite på tv...også her blir jeg svar skyldig...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, jag uten hår?

Jeg faller ofte for de autoritære og sinte.

Har du ikke fulgt med på Jag?

Harm er jo den store helten og kvinnebedåreren, men sjefen hans kan være ganske autoriter og sint når det trengs. Skjønt sjefen er god på bunn. Hard utenpå, myk innerst inne og glatt skalle...

Høres ikke det omtrent ut som oppskriften din?

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg tror du skal høre på meg:)

Ser du ikke det da?

*vil ikke se det*

Gjest hallow :o/
Skrevet

Palle er veldig søt og hyggelig. Han er en slik mann man _burde_ gifte seg med, men som man kanskje ikke forelsker seg i.

Er man ikke forelsket i den man gifter seg med ??? Det var da virkelig jeg for leeeeenge siden da jeg giftet meg med min mann.

Jeg skulle gjerne giftet meg med han som spiller Palle på dagen jeg! I alle fall hvis han er like flink med barn, sjarmerende, varm, lun og hyggelig i virkeligheten som han virker i serien ;o) Men, det blir vel bare med drømmen - dvs ønskedrømmen ......

Skrevet

Er man ikke forelsket i den man gifter seg med ??? Det var da virkelig jeg for leeeeenge siden da jeg giftet meg med min mann.

Jeg skulle gjerne giftet meg med han som spiller Palle på dagen jeg! I alle fall hvis han er like flink med barn, sjarmerende, varm, lun og hyggelig i virkeligheten som han virker i serien ;o) Men, det blir vel bare med drømmen - dvs ønskedrømmen ......

Forhåpentligvis er man forelsket i den man gifter seg med, men man forelsker seg ikke ndøvendigvis i den som ville vært verdens beste far og ektemann! ;-)

Palle (rollefiguren) er en slik, bortsett fra utroskapen da. han er en drømmemann som man _burde_ ha forelsket seg i for derpå å gifte seg med ham.

Men jeg vet ikke om jeg _hadde_ forelsket meg i ham likevel...

Skrevet

Har du ikke fulgt med på Jag?

Harm er jo den store helten og kvinnebedåreren, men sjefen hans kan være ganske autoriter og sint når det trengs. Skjønt sjefen er god på bunn. Hard utenpå, myk innerst inne og glatt skalle...

Høres ikke det omtrent ut som oppskriften din?

Jo, men det kan godt være milevis inn til den myke kjernen!

Kanskje jeg må begynne å se på JAG? Hvilken kanal? Jeg har ikke TV3.

fei1365380229
Skrevet

Forhåpentligvis er man forelsket i den man gifter seg med, men man forelsker seg ikke ndøvendigvis i den som ville vært verdens beste far og ektemann! ;-)

Palle (rollefiguren) er en slik, bortsett fra utroskapen da. han er en drømmemann som man _burde_ ha forelsket seg i for derpå å gifte seg med ham.

Palle er kjempesøt da, han kunne jeg sikkert forelsket meg i. Forøvrig er min mann like grei som Palle, men han er mann for det :)

Skrevet

Jeg kunne godt ha tatt ham. Egentlig kunne jeg ha tatt alle som går i sånne ordentlige herrebukser. Det er sexy.

Skrevet

Jeg begynner å forstå at jeg ser svært lite på tv...også her blir jeg svar skyldig...

Det spiller ingen rolle, for jeg husker ikke hva jeg spurte om.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jo, men det kan godt være milevis inn til den myke kjernen!

Kanskje jeg må begynne å se på JAG? Hvilken kanal? Jeg har ikke TV3.

Jeg vet ikke om den serien går nå, den har vært til og fra i perioder. Dessverre på TV3...

Skrevet

Ja, både Jonas og Jens er flotte menn! Skjønner du er forelsket ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han er en pen mann, men mangler "das gewisse etwas" hvis du skjønner hva jeg mener.

Syntes han virket litt humorløs og småkjedelig sist han var hos Fredrik Skavlan.

Jensemann er ikke like mandig, men han sjarmerer meg likevel mer siden han er så full av mimikk.

Nei, jeg skjønner ikke hva du mener.

Skrevet

Jeg ser jo det nå, jeg sitter på kurs og smugleser dol så jeg er tydeligvis ikke helt med i dag :o)

Hihi, skjønte nesten det ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...