Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Palle er kjempesøt da, han kunne jeg sikkert forelsket meg i. Forøvrig er min mann like grei som Palle, men han er mann for det :)

Jeg mener ikke å si at det at en mann er grei ikke gjør ham til trilstrekkelig "mann".

Det er bare ett eller annet ved Palle som gjør at jeg ikke akkurat skjelver i trusene. Men det er ikke fordi han er "for snill" eller noe slikt.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kunne godt ha tatt ham. Egentlig kunne jeg ha tatt alle som går i sånne ordentlige herrebukser. Det er sexy.

;-)

Har en mann som gjør det hver dag jeg da! :-)

Skrevet

Da min lille nussselige datter våknet kvart på fem i dag og mente det var morgen, lå jeg BARE og tenkte på Jonas... :-)...helt til hun sovnet igjen i sekstida!

Og det er DIN feil!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da min lille nussselige datter våknet kvart på fem i dag og mente det var morgen, lå jeg BARE og tenkte på Jonas... :-)...helt til hun sovnet igjen i sekstida!

Og det er DIN feil!

Ha ha ha, du har det visst som meg.

Skrevet

Han er veldig kjekk, men litt for tynn. Virker som utmerket samboermateriale dog, flink med barn, husarbeid, penger osv.

Hvordan vet du at han er flink med husarbeid, barn osv?

Slik jeg har forstått det er politikere opptatt 26 timer i døgnet, og ikke de enkleste å ha i hus, når det stormer på toppene.

Hvordan skal han da greie å gjøre husarbeid, og være sammen med barn i tillegg? Han er pen, men ingen Supermann.;o)

*Kjærlighet gjør blind*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvordan vet du at han er flink med husarbeid, barn osv?

Slik jeg har forstått det er politikere opptatt 26 timer i døgnet, og ikke de enkleste å ha i hus, når det stormer på toppene.

Hvordan skal han da greie å gjøre husarbeid, og være sammen med barn i tillegg? Han er pen, men ingen Supermann.;o)

*Kjærlighet gjør blind*

Han pakket inn 72 (3X24=72)advendtsgaver til barna sine.

Dette gjorde han mens han satt på flyet om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Nå falt jeg pladask!!

Jeg hater å pakke inn adventspakker ;-)

Skrevet

Men hvem vet hva han plutselig tenker på når kona smyger hånda under dyna om kvelden....? Stortingsproposisjoner og den slags? ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå falt jeg pladask!!

Jeg hater å pakke inn adventspakker ;-)

Jeg også og jeg greier aldri å bli ferdig med alle 24 innen 1.desember.

Skrevet

Jeg også og jeg greier aldri å bli ferdig med alle 24 innen 1.desember.

Nei, de siste årene har de kommet i bolker her også ;-)

Dvs. i fjor klarte jeg visst det hele til 1.des., men før det var det en del år det ikke gikk...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men hvem vet hva han plutselig tenker på når kona smyger hånda under dyna om kvelden....? Stortingsproposisjoner og den slags? ;-)

Å, han svikter nok ikke der heller han.

Jeg tipper han har full kontroll:)

Han vet hva han driver med den mannen.

Skrevet

Det stemmer det, det hørte jeg faktisk han sa på TV.

Står respekt av det. Men jeg tror han har fått streng beskjed av kona om å gjøre det. Eller bare sa det for troverdighetens skyld..

Du vet: Bak enhver fremadstormende mann, står det alltid....osv ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Står respekt av det. Men jeg tror han har fått streng beskjed av kona om å gjøre det. Eller bare sa det for troverdighetens skyld..

Jeg tror han gjorde det, fordi han fant glede i å gjøre det.

Skrevet

Jeg tror han gjorde det, fordi han fant glede i å gjøre det.

Hmm. Glede? Vel,- kanskje han er bittelitt gal også, midt oppe i det perfekte ;-)

Skrevet

;-)

Litt typisk menn det å slenge frem skrytehistorier som de får mye goodwill for uten at arbeidsinnsatsen er sååååå ekstremt stor! ;-)

Skrevet

;-)

Litt typisk menn det å slenge frem skrytehistorier som de får mye goodwill for uten at arbeidsinnsatsen er sååååå ekstremt stor! ;-)

Hehe. Ja, ikke sant??

;o)

Skrevet

;-)

72 små pakker? Stort nok, spør du meg ;-)

Skrevet

72 små pakker? Stort nok, spør du meg ;-)

Ikke hvis det er alt han gjør i førjulsstria! ;-)

Skrevet

Ikke hvis det er alt han gjør i førjulsstria! ;-)

Neeei,- men jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde tatt over den kalenderjobben fra meg...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe!

Du får spørre han! Det er fortsatt muligheter til det på VG (?). Han skal svare fra kl 14 i dag, så da sitter du nok klar ved pc'en tenker jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...