Gå til innhold

Jeg er forelsket.

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Neeei,- men jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde tatt over den kalenderjobben fra meg...

Enig, jeg er også veldig lei av å pakke inn 48 små gaver!

Tok han og kjøpte de selv også forresten? For det er da den største jobben!

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

37

• Katt-ja

23

• Babette

19

• fei1365380229

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neeei,- men jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde tatt over den kalenderjobben fra meg...

;-)

Jeg har kun ett barn og jeg synes det er kjemepstas å ordne med kalenderen - ihvertfall å kjøpe inn etc. Innpakkingsjobben er temmelig kjedelig, ja, og jeg skulle gjerne vært kvitt den, selv med "bare" 24 pakker.

Skrevet

;-)

Jeg har kun ett barn og jeg synes det er kjemepstas å ordne med kalenderen - ihvertfall å kjøpe inn etc. Innpakkingsjobben er temmelig kjedelig, ja, og jeg skulle gjerne vært kvitt den, selv med "bare" 24 pakker.

Ja, de er så vanskelige å pakke inn når de er så små, og så skal de festes med en tråd til en ring *knurr*

Så jeg synes de er verre å pakke inn enn å kjøpe, men jeg kjøper småsnop, jeg da.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

;-)

Jeg syntes også det var stas å kjøpe inn alle de små gavene de 10 første årene :P

De siste årene har jeg prøvd å forhandle meg til å gi andre typer advendskalendere, men barna elsker dessverre de små pakkene, så jeg har nok vært for flink med tidligere innkjøp...

Skrevet

Hehe!

Du får spørre han! Det er fortsatt muligheter til det på VG (?). Han skal svare fra kl 14 i dag, så da sitter du nok klar ved pc'en tenker jeg :-)

LOL!!! Tviler på at han ville ha svart på spørsmål om noe slikt!!!

Og jeg vil uansett helst ikke komme i klasse med de amerikanske damene som ble intervjuet "på gata" hva de mente om Iran-Contras

-saken på 80-tallet, og alt de hadde å meddele var at Oliver North var såååååå kjekk i uniformen sin! ;-)

Skrevet

Jeg syntes også det var stas å kjøpe inn alle de små gavene de 10 første årene :P

De siste årene har jeg prøvd å forhandle meg til å gi andre typer advendskalendere, men barna elsker dessverre de små pakkene, så jeg har nok vært for flink med tidligere innkjøp...

;-)

Skrevet

Ja, de er så vanskelige å pakke inn når de er så små, og så skal de festes med en tråd til en ring *knurr*

Så jeg synes de er verre å pakke inn enn å kjøpe, men jeg kjøper småsnop, jeg da.

Hvert år tenker jeg at jeg skulle hatt sånne små, pene papirposer ala dem man får når man kjøper småvarer i parfy,merier o.l.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

LOL!!! Tviler på at han ville ha svart på spørsmål om noe slikt!!!

Og jeg vil uansett helst ikke komme i klasse med de amerikanske damene som ble intervjuet "på gata" hva de mente om Iran-Contras

-saken på 80-tallet, og alt de hadde å meddele var at Oliver North var såååååå kjekk i uniformen sin! ;-)

Hehe, var det virkelig noen som presterte å stille et slikt spørsmål?

Men om du hadde spurt om tankene hans i sengesituasjonen, så hadde han neppe svart, ytringsfriheten til tross!

Det hadde vært inderlig moro å gitt ham linken til denne tråden da. Han aner nok ikke hvor mange dolkvinner som har fått hjertet i brann pga han ;-)

Skrevet

De 10 første årene???

*skimter etter glorien din*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Enig, jeg er også veldig lei av å pakke inn 48 små gaver!

Tok han og kjøpte de selv også forresten? For det er da den største jobben!

Ja, det mener jeg han gjorde.

Skrevet

Hvert år tenker jeg at jeg skulle hatt sånne små, pene papirposer ala dem man får når man kjøper småvarer i parfy,merier o.l.

Ja, dem har jeg ikke tenkt på... De kan jo være fine. Kanskje man skulle spørre om man kunne kjøpe noen. Evt. sy noen. I god tid.

De som selges til formålet (Nille etc.) er så grusomt stygge (glorete nisser), at der setter jeg grensen.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

De 10 første årene???

*skimter etter glorien din*

Glorien er ganske nypusset, ja :-)

Eller så betyr det bare at jeg begynner å bli gammel, med så store barn... *Sukk*

Skrevet

Glorien er ganske nypusset, ja :-)

Eller så betyr det bare at jeg begynner å bli gammel, med så store barn... *Sukk*

Ja, jeg ble lei leeenge før det var gått 10 år ;-)

Skrevet

Ja, dem har jeg ikke tenkt på... De kan jo være fine. Kanskje man skulle spørre om man kunne kjøpe noen. Evt. sy noen. I god tid.

De som selges til formålet (Nille etc.) er så grusomt stygge (glorete nisser), at der setter jeg grensen.

Ja, noen helt ensfargede røde hadde vært det beste.

Skrevet

Hehe, var det virkelig noen som presterte å stille et slikt spørsmål?

Men om du hadde spurt om tankene hans i sengesituasjonen, så hadde han neppe svart, ytringsfriheten til tross!

Det hadde vært inderlig moro å gitt ham linken til denne tråden da. Han aner nok ikke hvor mange dolkvinner som har fått hjertet i brann pga han ;-)

Problemet mht Oliver North-kommentarene var ikke spørsmålet fra intervjueren, men at det disse damene assosierte med en sak som fikk så stor pressedekning var hvor kjekk hovedpersonen var.

fei1365380229
Skrevet

Til neste år pakker du inn i aluminiumsfolie, lager en liten snurr på enden som du fester til ringen.

Jeg pakker 96 pakker hvert år og etter at jeg fikk dette rådet har det ikke vært et ork.

Skrevet

Til neste år pakker du inn i aluminiumsfolie, lager en liten snurr på enden som du fester til ringen.

Jeg pakker 96 pakker hvert år og etter at jeg fikk dette rådet har det ikke vært et ork.

Unnskyld meg - mener ikke å være fæl men blir ikke det fryktelig glorete?

Jeg har alltid brukt ensfarget rødt papir for at det ikke skal være så flashy med alskens farger og mønstre, og for at ikke pakkene skal ødelegge for den fine kalenderen! ;-)

Skrevet

Ha ha ha, du har det visst som meg.

Som jeg skrev i går, har jeg aldri tenkt på ham før som en attraktiv mann. Men du har tydeligvis sådd en spire i meg :-)

fei1365380229
Skrevet

Unnskyld meg - mener ikke å være fæl men blir ikke det fryktelig glorete?

Jeg har alltid brukt ensfarget rødt papir for at det ikke skal være så flashy med alskens farger og mønstre, og for at ikke pakkene skal ødelegge for den fine kalenderen! ;-)

Det blir kjempestilig med aluminiumsfolie da. Det er jul og ting skal vel glitre for søren :)

Skrevet

72 små pakker? Stort nok, spør du meg ;-)

Det gjorde nå jeg også da...

SKal ikke skryte på meg å være rikspolitiker da, men gjør nå mye annet rart :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...