Gå til innhold

Onanere bak ryggen på partner

Anbefalte innlegg

Gjest Maltuza

I forbindelse med trådene her om onani i parforhold, kunne det vært interessant å høre om noen av dere noengang har ligget i samme seng som partneren, du hører at h*n sover, du er kåt, og derfor tar en stille onanistund under dyna for deg selv?

Jeg har gjort det mange ganger...men må kontrollere pusten, å bite meg i leppa for ikke å stønne høyt... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217837-onanere-bak-ryggen-p%C3%A5-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Når jeg er single, eller er hjemme alene i lange perioder, så onanerer jeg ofte hver kveld. Det blir et slagt rituale for å slappe av, og for å få sove.

Så selv om jeg og kjæresten har et godt sex-liv, så hender det faktisk at jeg savner mitt gamle private kveldsrituale.

En skjelden gang, hvis han sovner før meg, og jeg har problemer med å sovne, så onanerer jeg i det stille på min side av sengen.

Men jeg har ogås opplevd at jeg har våknet av at mine forrige kjærester runket, mens jeg lå på siden, og det var en litt kjip opplevelse. Følte meg liksom ikke god nok.

Men jeg sørger for å være musestille, slik at han ikke våkner.

En gang gjorde jeg det faktisk da jeg lå i samme seng som en venninne. Jeg fikk bare ikke sove, og den beste måten for meg å bli god og trøtt på, er en orgasme...

Gjest 8feb i går

Det gjør jeg opptil flere ganger i uka. Han vil sjelden ha sex, så da må jeg ordne meg sjøl. Venter til han har sovnet. Bruker det til dels som sovemedisin for meg selv.

Jeg syns jeg kan ane et forhold som er litt på avveier?

Hvorfor fortsetter du forholdet når dere nesten ikke har sex?

Gjest no nick today

Jeg syns jeg kan ane et forhold som er litt på avveier?

Hvorfor fortsetter du forholdet når dere nesten ikke har sex?

Et forhold er ikke bare sex. Akkurat nå har jeg større behov enn han. Vi har også små unger, og er glade i hverandre.

Annonse

UndrendePåDetMeste

Et forhold er ikke bare sex. Akkurat nå har jeg større behov enn han. Vi har også små unger, og er glade i hverandre.

Godt sagt:) Syns du er voksen som tar ansvar for at du har større sexlyst på en måte som ikke er skadelig for forholdet:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...