Gå til innhold

Gruer meg til OL

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Jeg gruer meg så vanvittig til OL i Torino. Når er det spetakkelet begynner igrunn. Syns det så ut som det ikke var noe på Nrk på fredag, enda godt det er Idol på Tv2 ihvertfall.

Hvor lenge skal den dritten holde på, noen som vet.

Har heldigvis kjøpt inn en del DVD filmer som vi kan se på i helgen ihvertfall.

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

37

• keinstein

8

• laban

6

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomsterløk
Skrevet

Åpningsseremonien er i morgen kveld.

Øvelsene starter på lørdag.

Om jeg ikke tar helt feil varer det i 14 dager.

Skrevet

10. - 26. februar. Har gledet meg siden forrige OL :-)

Skrevet

Synd å høre at du er så avhengig av tv at livet ditt går av henglsene og programmet endres for en 14 dagers periode...

Skrevet

Gleder meg til OL jeg :-) Synes det er kjempeunderholdning!

OL varer fra fredag og omlag 14 dager framover.

Skrevet

Gleder meg kjempemye :-))))) !!!!

Har hatt nedtelling.

Bare så synd at i helgen skal vi i bursdag både lørdag og søndag ...... hmmmm kanskje jeg skal lyve på meg noe hodepine el.l. ......

fei1365380229
Skrevet

Synd å høre at du er så avhengig av tv at livet ditt går av henglsene og programmet endres for en 14 dagers periode...

Det som irriterer meg er at Nrk sender så vanvittig mye sport, er det ikke OL så er det fotball, så er det friidrett, så er det VM, så er det EM. Jeg syns vi sportsuinteresserte burde få billigere lisens.

Jeg er ikke så avhengig av tv'en, ser nesten ingenting annet enn dagsrevyen på hverdager, men i helgene liker vi å sette oss ned å se noe okey hele familien. Det fine med at det ikke er noe å se på fredag og lørdag er at vi kan se to filmer som vi har kjøpt. "Terkel i knipe" og "Venner for livet". :)

fei1365380229
Skrevet

Vi gleder oss! (med unntak av tenåringen)

Galningfamilien, bortsett fra tenåringen da :)

Skrevet

Det som irriterer meg er at Nrk sender så vanvittig mye sport, er det ikke OL så er det fotball, så er det friidrett, så er det VM, så er det EM. Jeg syns vi sportsuinteresserte burde få billigere lisens.

Jeg er ikke så avhengig av tv'en, ser nesten ingenting annet enn dagsrevyen på hverdager, men i helgene liker vi å sette oss ned å se noe okey hele familien. Det fine med at det ikke er noe å se på fredag og lørdag er at vi kan se to filmer som vi har kjøpt. "Terkel i knipe" og "Venner for livet". :)

Hvordan kan ol plage deg da om du ikke ser mye på tv? Som du sier så går det masse sport året rundt uansett..

Terkel er kul;)

fei1365380229
Skrevet

Gleder meg kjempemye :-))))) !!!!

Har hatt nedtelling.

Bare så synd at i helgen skal vi i bursdag både lørdag og søndag ...... hmmmm kanskje jeg skal lyve på meg noe hodepine el.l. ......

Jeg kan bytte til bursdag, det hørtes nam, nam... ut :), så kan du se OL.

Skrevet

Jeg gleder meg jeg. Ikke til alt da men til skiskyting og til alle grener hvor nordmennene vinner ;o)

fei1365380229
Skrevet

Gleder meg til OL jeg :-) Synes det er kjempeunderholdning!

OL varer fra fredag og omlag 14 dager framover.

Hva er underholdende med det, det eneste må være 5 mila da, den er skikkelig spennende :(

fei1365380229
Skrevet

10. - 26. februar. Har gledet meg siden forrige OL :-)

Tullball! :)

fei1365380229
Skrevet

Åpningsseremonien er i morgen kveld.

Øvelsene starter på lørdag.

Om jeg ikke tar helt feil varer det i 14 dager.

Åpningssermonien er jo det eneste som kan være verdt å se, men den er vel samtidig som Idol.

Skrevet

Galningfamilien, bortsett fra tenåringen da :)

Vi har det så hyggelig så ;-) Tenåringen sitter jo heller ikke vanligvis sammen med oss hele kvelden,da...

fei1365380229
Skrevet

Jeg gleder meg jeg. Ikke til alt da men til skiskyting og til alle grener hvor nordmennene vinner ;o)

Ja, skiskyting er faktisk det eneste på programmet som jeg syns er litt spennende så det kan jeg faktisk syns er verdt å se og muligens åpningssermonien.

Skrevet

Gleder meg til søndag 19'ende. Da går herrestafetten. En gåte for meg at noen ikke lar seg rive med av f eks en herrestafett i OL.

fei1365380229
Skrevet

Hvordan kan ol plage deg da om du ikke ser mye på tv? Som du sier så går det masse sport året rundt uansett..

Terkel er kul;)

Det går jo på tv hele helga og det er da vi ser på tv og så er jeg så lei av at nesten hele dagsrevyen blir bombadert av sportsaktiviteter.

Men det er klart hvis jeg vil ha noe oppbyggende på hverdager så kan jeg jo bare skru over på BB, det må jo være rimelig oppbyggende :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Åpningssermonien er jo det eneste som kan være verdt å se, men den er vel samtidig som Idol.

Den vises på nrk1 fra 1930 - 2300.

Men jeg gleder meg til øvelsene starter jeg. Synes det er gøy å se på veldig mange av øvelsene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...