fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Gleder meg til søndag 19'ende. Da går herrestafetten. En gåte for meg at noen ikke lar seg rive med av f eks en herrestafett i OL. Jeg satt alltid å så på ski før, men nå syns jeg det rett og slett er kjedelig. Som regel så er det jo bare nordmenn, noen svensker og en og annen tysker og italiener med også, så den store konkurransen er det jo ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Ja, skiskyting er faktisk det eneste på programmet som jeg syns er litt spennende så det kan jeg faktisk syns er verdt å se og muligens åpningssermonien. Jeg bare håper at jeg ikke er på kurs de mest spennende dagene. Det er ikke morsomt å se klipp om kvelden fra de øvelsene som har gått om dagen og som man vet resultatene av. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Jeg bare håper at jeg ikke er på kurs de mest spennende dagene. Det er ikke morsomt å se klipp om kvelden fra de øvelsene som har gått om dagen og som man vet resultatene av. Går du på kurs hver dag nå? Jeg har vært på kurs nå i 3 uker og så har jeg hatt en uke fri. Til uken skal jeg begynne å "jobbe" litt, men ikke mer enn 50 % for det har ikke akkurat gått strålende å måtte sitte oppreist i timesvis dessverre 0 Siter
keinstein Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Alle kvinnfolka skal bare se på åpningsseremonien. Det skal jeg også, kanskje det smeller noen bomber? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Går du på kurs hver dag nå? Jeg har vært på kurs nå i 3 uker og så har jeg hatt en uke fri. Til uken skal jeg begynne å "jobbe" litt, men ikke mer enn 50 % for det har ikke akkurat gått strålende å måtte sitte oppreist i timesvis dessverre Jeg skal være her tre ganger i uka men jeg dauer av alle timene så strålende går det ikke her heller. Og så sover jeg stort sett fra jeg kommer hjem og til langt på kvelden. Stakkars minstemann. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Gleder meg kjempemye :-))))) !!!! Har hatt nedtelling. Bare så synd at i helgen skal vi i bursdag både lørdag og søndag ...... hmmmm kanskje jeg skal lyve på meg noe hodepine el.l. ...... Også bursdag midt i OL da gitt. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Jeg gleder meg til det er slutt. Endelig en som er fornuftig. Regner med at du må være mann for alle disse kvinnfolka her inne er jo helt gale 0 Siter
keinstein Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Endelig en som er fornuftig. Regner med at du må være mann for alle disse kvinnfolka her inne er jo helt gale Jeg vil helst være mann. Kvinnfolk har for komplisert liv. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg ser lettere på at det er OL nå enn i fjor. Nå har vi hodetlf til tv. Så da trenger vi ikke leve i det lydnivået vi har hatt tidligere, heldigvis!!!! Min kjære liker å følge med, ikke jeg! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Jeg ser lettere på at det er OL nå enn i fjor. Nå har vi hodetlf til tv. Så da trenger vi ikke leve i det lydnivået vi har hatt tidligere, heldigvis!!!! Min kjære liker å følge med, ikke jeg! Her i huset er vi heldigvis seks individer som er akkurat like lite interessert 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg gleder meg til OL, men det gjør ikke mannen min. Likevel tror jeg han blir å se litt skiskyting - favorittgrenen her i huset. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg ser lettere på at det er OL nå enn i fjor. Nå har vi hodetlf til tv. Så da trenger vi ikke leve i det lydnivået vi har hatt tidligere, heldigvis!!!! Min kjære liker å følge med, ikke jeg! Hehe... Det var ikke OL i fjor. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hehe... Det var ikke OL i fjor. haha, det har du jo rett i, men noe spetakkel var det i allefall 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Her i huset er vi heldigvis seks individer som er akkurat like lite interessert Da får jo saken ei ny tone Så koselig for dere 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Jeg gleder meg til OL, men det gjør ikke mannen min. Likevel tror jeg han blir å se litt skiskyting - favorittgrenen her i huset. Kanskje mannen din gruer seg til at du sitter foran kassa med en sixpack med øl, potitgull og diverse sjokolader Det eneste han får ut av deg er enstavelsesord og "hent en øl kjære". Stakkars mannen din, han har min medlidenhet. 0 Siter
laban Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg synes det er helt greit at det er mye sport på TV. Da trenger jeg ikke å tro at jeg kanskje går glipp av noe som ser så lite TV om kveldene... "Viktige" resultater (= norske seire eller fiaskoer) får man med seg uansett, det er totalt uunngåelig hvis man f.eks. leser aviser. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 OL er kjedelig, såfremt man ikke er interessert i idrett. Men er ihvertfall ikke så fordummende som Idol, BigBrother og andre realityserier. For egen del vil både Idol og OL kategoriseres som ekstremt uinteressant, til-og-med fjernsynsteaterets ymse oppsetninger med finsk-produsert TV fra gamle dager er mer interessant enn ovennevnte. Og helt klart mindre fordummende ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Alle kvinnfolka skal bare se på åpningsseremonien. Det skal jeg også, kanskje det smeller noen bomber? Kan ikke huske sist jeg så på ne åpningsseremoni!!! Jo, forresten, det måtte ha vært under OL på Lillehammer. Da var man jo "programforpliktet" til å se. Ellers gidder jeg normalt ikke å bruke så mye tid på slikt. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 OL er kjedelig, såfremt man ikke er interessert i idrett. Men er ihvertfall ikke så fordummende som Idol, BigBrother og andre realityserier. For egen del vil både Idol og OL kategoriseres som ekstremt uinteressant, til-og-med fjernsynsteaterets ymse oppsetninger med finsk-produsert TV fra gamle dager er mer interessant enn ovennevnte. Og helt klart mindre fordummende ;-) Nå kødder du? Er ikke Idol oppbyggende hvor har du det fra, jeg kan faktisk kjenne IQ'en røske skikkelig i hjernestammen når jeg ser på det. Det er vel egentlig ingen ting på verken fredag eller lørdagskvelden på tv som er så veldig oppbyggende, men det er jeg ikke ute etter heller, bare avslappende og det kan jeg ikke si OL er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.