fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Jeg synes det er helt greit at det er mye sport på TV. Da trenger jeg ikke å tro at jeg kanskje går glipp av noe som ser så lite TV om kveldene... "Viktige" resultater (= norske seire eller fiaskoer) får man med seg uansett, det er totalt uunngåelig hvis man f.eks. leser aviser. I helgen blir det DVD sammen med ungene og litt rødvin foran peisen og noe god musikk i cd-spilleren. Tusen takk for OL 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kanskje mannen din gruer seg til at du sitter foran kassa med en sixpack med øl, potitgull og diverse sjokolader Det eneste han får ut av deg er enstavelsesord og "hent en øl kjære". Stakkars mannen din, han har min medlidenhet. He he.. Sixpack og potetgull er nok mer hans greie, men jeg knasker gjerne en sjokolade og to mens jeg ser Bjørndalen plaffe ned blinkene. *Bang, bang bang bang bang* ;-) 0 Siter
laban Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kan ikke huske sist jeg så på ne åpningsseremoni!!! Jo, forresten, det måtte ha vært under OL på Lillehammer. Da var man jo "programforpliktet" til å se. Ellers gidder jeg normalt ikke å bruke så mye tid på slikt. Under Lillehanner-OL var datteren min var 3 år og vant til å ha min fulle oppmerksomhet. Hun fikk virkelig bakoversveis da jeg ba henne ta med noen leker ned i kjellerstua, for nå var det noe jeg skulle se på TV - nemlig åpningsseremonien! 0 Siter
laban Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kan ikke huske sist jeg så på ne åpningsseremoni!!! Jo, forresten, det måtte ha vært under OL på Lillehammer. Da var man jo "programforpliktet" til å se. Ellers gidder jeg normalt ikke å bruke så mye tid på slikt. Hmm - jeg klarte å rette OK til OL, men ikke hanner til hammer... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Kan ikke huske sist jeg så på ne åpningsseremoni!!! Jo, forresten, det måtte ha vært under OL på Lillehammer. Da var man jo "programforpliktet" til å se. Ellers gidder jeg normalt ikke å bruke så mye tid på slikt. Når gikk denne åpningssermonien igjen, det var i 94, men ca. dato??? Jeg satt nemlig med rier husker jeg når OL babyen ble født (unnfanget under OL). 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg gleeeeeeder meg jeg da! Synes OL er stor stas. Men det er vel allikevel nok annet å kikke på, er det ikke det da? Eller har du bare et par kanaler, kanskje? 0 Siter
keinstein Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kan ikke huske sist jeg så på ne åpningsseremoni!!! Jo, forresten, det måtte ha vært under OL på Lillehammer. Da var man jo "programforpliktet" til å se. Ellers gidder jeg normalt ikke å bruke så mye tid på slikt. Jeg var på OL stadion i Lillehammer under herrestafetten. Det jeg husker best var at de slo av kameraene og publikum fikk kjeft av kommentatoren for ikke å heie på utlendinger :-) Noen ropte "buuuu" til dem også. 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Når gikk denne åpningssermonien igjen, det var i 94, men ca. dato??? Jeg satt nemlig med rier husker jeg når OL babyen ble født (unnfanget under OL). Det er akkurat som en liten bjelle sier 12. februar, men selvsagt stor mulighet for at jeg hsuker feil! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Jeg gleeeeeeder meg jeg da! Synes OL er stor stas. Men det er vel allikevel nok annet å kikke på, er det ikke det da? Eller har du bare et par kanaler, kanskje? Kan vel se Idol og senkveld på fredag og God kveld Norge på lørdag kanskje og Terkel på lørdag sammen med hemningsløst mye godis og brus, etter at yngstedattera har lagt seg. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Nå kødder du? Er ikke Idol oppbyggende hvor har du det fra, jeg kan faktisk kjenne IQ'en røske skikkelig i hjernestammen når jeg ser på det. Det er vel egentlig ingen ting på verken fredag eller lørdagskvelden på tv som er så veldig oppbyggende, men det er jeg ikke ute etter heller, bare avslappende og det kan jeg ikke si OL er Selv ser jeg utrolig lite på TV. Sist jeg var riktig engasjert i TV-titting, var vel da vi hadde Hallmark - og de sendte den nye serien om Nero Wolfe der. Samt de par første årene med CSI Las Vegas på TVNorge. Men kunne helt klart levd et utmerket godt liv uten TV, hadde neppe savnet idiotboksen om den forsvant. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Det er akkurat som en liten bjelle sier 12. februar, men selvsagt stor mulighet for at jeg hsuker feil! Vår gutt er født 13. november, men riene startet 12. så da stemmer det sikkert - 9 mnd. så da vet dere hva vi gjorde under åpningssermonien 0 Siter
laban Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det er akkurat som en liten bjelle sier 12. februar, men selvsagt stor mulighet for at jeg hsuker feil! Stemmer helt - lørdag 12.2.94. 0 Siter
laban Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vår gutt er født 13. november, men riene startet 12. så da stemmer det sikkert - 9 mnd. så da vet dere hva vi gjorde under åpningssermonien Den var lørdag 12.2.94, om ettermiddagen - mørket kom under seremonien. Og som bestilt - også et lett snødryss. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Selv ser jeg utrolig lite på TV. Sist jeg var riktig engasjert i TV-titting, var vel da vi hadde Hallmark - og de sendte den nye serien om Nero Wolfe der. Samt de par første årene med CSI Las Vegas på TVNorge. Men kunne helt klart levd et utmerket godt liv uten TV, hadde neppe savnet idiotboksen om den forsvant. Jeg kunne klart meg uten i ukedagene, men ikke på fredag og lørdagskvelden. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg gruer meg ikke til OL, jeg har flere kanaler og en mann som ikke bryr seg. Og så dol, da! ) Men litt kommer jeg nok til å se på om det passer (men det meste foregår kanskje i arbeidstida?). Jeg tenker spesielt på skiskyting og langrennssprint. 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Har ikke tenkt å se på OL i det hele tatt. Drit kjedelig synes jeg... Fredag skal jeg se kun TV2, og iløpet av helga skal jeg se frustrerte fruer, Joey og Kongen av Queens fra tirsdagen som jeg ikke har rukket å se ennå. Ellers så har jeg myyye skolearbeid fremover, så fritidsproblem har jeg ikke 0 Siter
fresja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg gleder meg veldig til OL. Håper jeg får ta et par feriedager når det er mest interessante øvelser. Jeg skjønner deg likevel. En gang det var VM i fotball (Norge var ikke kvalifisert), hadde jeg besøk at min bror og svoger noen dager. De satt og så fotball hele tiden... Noe så kjedelig! Jeg husker at min søster og jeg gikk en laang tur. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg GLEDER meg, jeg! Er nok veldig nært å være sportsidiot, selv om jeg ikke er avhengig av å se alt direkte. Men - fra mandag og to uker framover blir det mye hjemmekontor på meg! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Heldigvis har jeg en del kanaler. Jeg regner med det ikke er OL på alle kanaler. Og takk Gud for at det finnes kino og leiefilm. Jeg skal nok klare meg gjennom OL. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg tror de fleste anser meg som en sportsfreak, men jeg regner nok enkelte idrettsgrener som b-idrett. F.eks. langrenn, bob, skøyter og den slags. Heldigvis spilles det kamper i premier leauge, og om halvannen uke begynner champions leauge igjen. Men jeg kommer nok til å døse foran skjermen og få med meg en og annen konkurranse under ol jeg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.