Gå til innhold

Gruer meg til OL

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Jeg gleder meg veldig til OL. Håper jeg får ta et par feriedager når det er mest interessante øvelser.

Jeg skjønner deg likevel. En gang det var VM i fotball (Norge var ikke kvalifisert), hadde jeg besøk at min bror og svoger noen dager. De satt og så fotball hele tiden... Noe så kjedelig! Jeg husker at min søster og jeg gikk en laang tur.

Ta en feriedag og gå ut på ski isteden sier jeg bare, det skal vi gjøre i helgen i hvertfall, det er mange år siden det har vært så flott skivær her vi bor.

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

37

• keinstein

8

• laban

6

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg gleder meg til curlingen! resten kan de bare ha..

fei1365380229
Skrevet

jeg gleder meg til curlingen! resten kan de bare ha..

Curling hadde jeg helt glemt. Claus Trulsen "ruler" Det var faktisk kjempetopp å se sist OL, satt på hytta og så dem vant husker jeg :)

Skrevet

Jeg tror de fleste anser meg som en sportsfreak, men jeg regner nok enkelte idrettsgrener som b-idrett. F.eks. langrenn, bob, skøyter og den slags.

Heldigvis spilles det kamper i premier leauge, og om halvannen uke begynner champions leauge igjen. :)

Men jeg kommer nok til å døse foran skjermen og få med meg en og annen konkurranse under ol jeg også.

Døh, du er ikke sportsfreak, du er fotballfreak! Stooooor forskjell!

Sportsfreaker spiser hopp og langrenn til frokost, skiskyting til lunsj, curling til middag og fotball eller friidrett til dessert.

Såh!

;-)

Skrevet

Curling hadde jeg helt glemt. Claus Trulsen "ruler" Det var faktisk kjempetopp å se sist OL, satt på hytta og så dem vant husker jeg :)

Trulsen er konge, håper også Dordy gjør det bra i år. Curling er stas altså.

fei1365380229
Skrevet

Jeg tror de fleste anser meg som en sportsfreak, men jeg regner nok enkelte idrettsgrener som b-idrett. F.eks. langrenn, bob, skøyter og den slags.

Heldigvis spilles det kamper i premier leauge, og om halvannen uke begynner champions leauge igjen. :)

Men jeg kommer nok til å døse foran skjermen og få med meg en og annen konkurranse under ol jeg også.

Fotball er enda verre enn ski ihvertfall. Jeg ble hoppende glad når vi ikke kvalifiserte oss til EM eller var det VM eller OL eller hva faen.

Sønnen vår gikk på fotball en periode og det var skikkelig deilig når han sluttet i 12 års alderen, for noen dumme foreldre på sidelinjen. Ingen av oss klarte å fremtvinge den store entusiasmen.

Mannen min var på en landskamp for en stund siden (bedt med av noen kunder) og da sa han at nå hatet han fotball enda mer, for noen neandertalere av noen supportere og for et møkkaspill (Norge tapte riktignok også).

Gjest nicket er sopranos
Skrevet

Du er en av mange mannehatere her inne. Faen ikke rart at nesten hele hurven her må adoptere.

Skrevet

Du er en av mange mannehatere her inne. Faen ikke rart at nesten hele hurven her må adoptere.

Fordi man ikke liker sport 24/7 så hater man mannfolk?

Misunnelsesverdig intelligent utsagn.

Skrevet

Har et lager av DVD'er som jeg har spart til OL-hysteriet setter igang. Bl.a Bowling for Culumbine og Der untergang.

Skrevet

Har et lager av DVD'er som jeg har spart til OL-hysteriet setter igang. Bl.a Bowling for Culumbine og Der untergang.

Der Untergang er skikkelig bra :o)

Skrevet

Det var det jeg håpet, så nå kan OL bare komme :-)

Skrevet

"Der Untergang er skikkelig bra :o)"

Nei, den er ikke bra. Det er en direkte tragisk historie.Og en tragedie kan aldri bli "bra".

Men, absolutt en film å anbefale. (for å være pertentlig;))

Gjest nicket er sopranos
Skrevet

Fordi man ikke liker sport 24/7 så hater man mannfolk?

Misunnelsesverdig intelligent utsagn.

suttrekjerring.

Skrevet

Nei, den er ikke bra. Det er en direkte tragisk historie.Og en tragedie kan aldri bli "bra".

Klart tragiske filmer er bra. Brokeback mountains er også tragisk og bra :o)

Jeg grein så tårene sprutet under begge.

Skrevet

Gleder meg faktisk til OL, og snart er det eliteseriestart i fotball ;o)

Gjest petimeteret
Skrevet

suttrekjerring.

"sutrekjerring" skrives med en t.

Hvis du skal slenge dritt, lær deg å stave først:-)

Skrevet

Klart tragiske filmer er bra. Brokeback mountains er også tragisk og bra :o)

Jeg grein så tårene sprutet under begge.

Den har jeg ikke sett? Jeg ser i det hele tatt lite filmer. Syns "Unterdag" var fæl. Stakkars unger.......den scenen har brent seg inn i bevisstheten min.

Jeg var litt pirkete der, men jeg mener det!;o)

Skrevet

"sutrekjerring" skrives med en t.

Hvis du skal slenge dritt, lær deg å stave først:-)

;o)

fei1365380229
Skrevet

Der Untergang må vi få kjøpt snarest. Vi har naboer da, men den tror jeg er ekkel :)

fei1365380229
Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor jeg er mannehater fordi jeg ikke liker sport :). Mannen min liker det akkurat like dårlig, jeg har to gutter og to jenter og de er akkurat like interessert i møkka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...