Gjest nicket er sopranos Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Nå er det bare det at jeg var faktisk mer interessert i sport når jeg traff han enn det han var, så da er det han som har hjernevaska meg ihvertfall. Før så vi nå på nyttårshopprenet, men nå gidder vi ikke det engang. Hva er det da du mokler etter? Da slipper du jo alt dette forferdelige. Kanskje du har en skravlete nabo som er ineressert i sport, som irriterer deg? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Curling hadde jeg helt glemt. Claus Trulsen "ruler" Det var faktisk kjempetopp å se sist OL, satt på hytta og så dem vant husker jeg Claus Trulsen? Vel,- du lurer ingen med den påståtte curling-interessen din... (Han heter Pål.) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Du skal se at nå drar du damer , men vær obs.... det er bare de enkle damene Vent til de ser min nye SUV Sport. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Hva er det da du mokler etter? Da slipper du jo alt dette forferdelige. Kanskje du har en skravlete nabo som er ineressert i sport, som irriterer deg? Og du har ikke humor. Stakkars deg som må ta absolutt alt som skrives på dol dønn seriøst. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Claus Trulsen? Vel,- du lurer ingen med den påståtte curling-interessen din... (Han heter Pål.) Ja, jeg syns det var noe som skurret, men kom ikke helt på hva han het. Pål ja, det var jo det jeg tenkte da . 0 Siter
Gjest nicket er sopranos Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Og du har ikke humor. Stakkars deg som må ta absolutt alt som skrives på dol dønn seriøst. For ordens skyld, jeg er muslim. Derfor provoserer du meg noe vannvittig, i tilegg er du kanskje kvinne? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 For ordens skyld, jeg er muslim. Derfor provoserer du meg noe vannvittig, i tilegg er du kanskje kvinne? Kvinner er jeg, men jeg tenker seriøst på å konvertere til Islam. Jeg syns det ser så deilig ut med disse hijabene (heter det så?) kan gjemme både fett hår og alt for mye flesk i dem, det ser skikkelig befriende ut. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 OL interesserer meg ikke slik som før da sport var sport og ikke en rekke dopete juksehoder. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 OL interesserer meg ikke slik som før da sport var sport og ikke en rekke dopete juksehoder. Nå var det visst tatt en drøss med skidopere i dag. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Er du med å sponser turen utenlands? OK, men det blir ingen tilbakereise for din del, bare så det er sagt. 0 Siter
Gjest nicket er sopranos Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Kvinner er jeg, men jeg tenker seriøst på å konvertere til Islam. Jeg syns det ser så deilig ut med disse hijabene (heter det så?) kan gjemme både fett hår og alt for mye flesk i dem, det ser skikkelig befriende ut. Hvis du er feit og fin kan du gjerne få plass i mitt harem? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Hvis du er feit og fin kan du gjerne få plass i mitt harem? Har mitt eget "nei til OL" harem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.