Gå til innhold

Gruer meg til OL

Anbefalte innlegg

Gjest nicket er sopranos
Skrevet

Nå er det bare det at jeg var faktisk mer interessert i sport når jeg traff han enn det han var, så da er det han som har hjernevaska meg ihvertfall.

Før så vi nå på nyttårshopprenet, men nå gidder vi ikke det engang.

Hva er det da du mokler etter? Da slipper du jo alt dette forferdelige.

Kanskje du har en skravlete nabo som er ineressert i sport, som irriterer deg?

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

37

• keinstein

8

• laban

6

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Curling hadde jeg helt glemt. Claus Trulsen "ruler" Det var faktisk kjempetopp å se sist OL, satt på hytta og så dem vant husker jeg :)

Claus Trulsen?

Vel,- du lurer ingen med den påståtte curling-interessen din...

(Han heter Pål.)

Skrevet

Du skal se at nå drar du damer :), men vær obs.... det er bare de enkle damene :)

Vent til de ser min nye SUV Sport.

fei1365380229
Skrevet

Hva er det da du mokler etter? Da slipper du jo alt dette forferdelige.

Kanskje du har en skravlete nabo som er ineressert i sport, som irriterer deg?

Og du har ikke humor. Stakkars deg som må ta absolutt alt som skrives på dol dønn seriøst.

fei1365380229
Skrevet

Claus Trulsen?

Vel,- du lurer ingen med den påståtte curling-interessen din...

(Han heter Pål.)

Ja, jeg syns det var noe som skurret, men kom ikke helt på hva han het. Pål ja, det var jo det jeg tenkte da :).

Annonse

Gjest nicket er sopranos
Skrevet

Og du har ikke humor. Stakkars deg som må ta absolutt alt som skrives på dol dønn seriøst.

For ordens skyld, jeg er muslim. Derfor provoserer du meg noe vannvittig, i tilegg er du kanskje kvinne?

fei1365380229
Skrevet

For ordens skyld, jeg er muslim. Derfor provoserer du meg noe vannvittig, i tilegg er du kanskje kvinne?

Kvinner er jeg, men jeg tenker seriøst på å konvertere til Islam. Jeg syns det ser så deilig ut med disse hijabene (heter det så?) kan gjemme både fett hår og alt for mye flesk i dem, det ser skikkelig befriende ut.

Skrevet

OL interesserer meg ikke slik som før da sport var sport og ikke en rekke dopete juksehoder.

fei1365380229
Skrevet

OL interesserer meg ikke slik som før da sport var sport og ikke en rekke dopete juksehoder.

Nå var det visst tatt en drøss med skidopere i dag.

Gjest staedtler
Skrevet

Er du med å sponser turen utenlands?

OK, men det blir ingen tilbakereise for din del, bare så det er sagt.

Gjest nicket er sopranos
Skrevet

Kvinner er jeg, men jeg tenker seriøst på å konvertere til Islam. Jeg syns det ser så deilig ut med disse hijabene (heter det så?) kan gjemme både fett hår og alt for mye flesk i dem, det ser skikkelig befriende ut.

Hvis du er feit og fin kan du gjerne få plass i mitt harem?

fei1365380229
Skrevet

Hvis du er feit og fin kan du gjerne få plass i mitt harem?

:) Har mitt eget "nei til OL" harem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...