Gjest linkusine Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Sopranos er bra, men jeg har ikke sett alt enda. 0 Siter
flowy Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Akutten, ingen over, ingen ved siden av:-) 0 Siter
Gjest nixdorf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Brennpunkt, Redaksjon 1 og Idol. Du burde vel kanskje be om programkategori hvis du sikter til serier..? 0 Siter
Gjest linkusine Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Brennpunkt, Redaksjon 1 og Idol. Du burde vel kanskje be om programkategori hvis du sikter til serier..? Ikke bare serier! Alt som er! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Nytt på nytt. C.S.I. Der ser jeg både originalen og spin of'ene med like stor iver. Og jeg _må_ se ukens episoder. Criminal minds. Cold case. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 CSI, helst orignialen fra Las Vegas med George Eads. ) Nytt på nytt er ukens høydare da. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Nytt på nytt, også synes jeg thomas og Harald er morsommme. Lost og Prison Break. Akutten. Jeg synes ikke akkurat Top Model er best, men jeg må se på det for det. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Typisk norsk, Migrapolis og Frustrerte fruer. 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kongen av Queens og Alle elsker Raymond. 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Nytt på nytt, senkveld, frustrerte fruer, kongen av queens 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Nytt på nytt og Typisk norsk er mine favoritter. 0 Siter
fresja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Umulig å velge et program. Noen ganger er spørreprogram (Vil du bli millionær f.eks.) midt i blinken, andre ganger en trist film eller en krimserie toppen. Det jeg minst kan unnvære er vintersporten. 0 Siter
Blésha Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det jeg helst vil ha med meg hver uke er CSI (helst Las Vegas med Gil Grissom). Ellers syns jeg FBI Files og crime night på Discovery ålreit. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Idol, Home and Away, Nytt på Nytt, Stingers. Også hvis det går en god film! 0 Siter
Gjest ginee Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Idol, Home and Away, Nytt på Nytt, Stingers. Også hvis det går en god film! Idol, Home and Away er jo ikke for annet enn jenter i puberteten. 0 Siter
Gjest apostel Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det er så mangt! Diskusjonsprogram, dokumentarer,program om mysterier, historie, geologi, medisinske dektektiver, reiseprogram,extrem sport, filmer med nerve, crazy humor-serier/filmer, interiørprogram, frusterte fruer, millionær og til og med Tore på sporet som lett familieunderholdning. Nei, jeg har ingen favoritt, men mange. Men får ikke tid til å sett alt av intresse. 0 Siter
Haleh Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Akutten, ingen over, ingen ved siden av:-) Kan ikke bli mer enig med deg, flowy:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.