Gå til innhold

Hvor smart er du?

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• Dorthe

3

• bb71

3

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk alt rett, men det ville jeg aldri ha fått hvis jeg ikke skjønte at jeg måtte konsentrere meg veldig...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg fikk 9 rette av 11. Trøsten er at de fleste svenske politikere gjør det dårligere!

fei1365380229
Skrevet

Jeg er skikkelig dum, men så orker jeg ikke konsentrere meg akkurat nå heller så jeg skylder på det :)

Gjest Milla83
Skrevet

Bomma på volleyballspørsmålet for det har jeg ikke peiling på.. Kunne vært 15 for min del :P

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg fikk 9 rette av 11. Trøsten er at de fleste svenske politikere gjør det dårligere!

Jeg glemte å ta med "dommen":

Din karaktär: Bra svarat, över normal intelligens.

Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under:

Du har orsak till att vara nöjd. Få klarar detta bättre.

Du är reflekterande, grundlig och tänker noga igenom saker

innan du gör något. Svenska politiker som har tagit liknande

tester får vanligvis sämre resultat.

Skrevet

Jeg fikk alt rett, men det ville jeg aldri ha fått hvis jeg ikke skjønte at jeg måtte konsentrere meg veldig...

Jeg er lite smart å fikk bare 3 rette...på sånne lurespørsmål må man tenke litt, jeg var nok litt for rask på labben med å svare.

Skrevet

Jeg er lite smart å fikk bare 3 rette...på sånne lurespørsmål må man tenke litt, jeg var nok litt for rask på labben med å svare.

Tror nok ikke du er lite smart. Det har nok mer med hjernemodus å gjøre, som du sier :-)

Skrevet

9 av 11. :o) Og hadde jeg vært litt mer våken så hadde jeg i alle fall skulle hatt 10 av 11.

Gjest Fuske-Gine
Skrevet

Hva er det egentlig for slags tester som konkluderer med at ingen kan være smarte nok til å klare alle spørsmålene med mindre de jukser? ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde 8 riktige..Dvs sju for jeg snakket høyt på det ene og fikk opgitt svaret..;-)

Skrevet

er pillren flertall..?

er ikke så god i svensk merker jeg :P

Skrevet

er pillren flertall..?

er ikke så god i svensk merker jeg :P

fikk 3 riktige, hehe :P

en av de jeg bommet på ::

Hur många djur av varje kön hade Moses med i arken?

0 - Moses hade ingen ark, Noah hade en!

doh! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...