Ugga Bugga Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 "Bra svarat, över normal intelligens. " 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 "Bra svarat, över normal intelligens. " He he, jeg bommet på den med Arken. Jeg er visst ikke så god i bibelhistorie. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 He he, jeg bommet på den med Arken. Jeg er visst ikke så god i bibelhistorie. Og så bommet jeg på volleyballen. Jeg har ikke peil på volleyball. Men 9 av 11 var ikke så verst. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Og så bommet jeg på volleyballen. Jeg har ikke peil på volleyball. Men 9 av 11 var ikke så verst. Det var arken og volleyballen jeg også bommet på :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Og så bommet jeg på volleyballen. Jeg har ikke peil på volleyball. Men 9 av 11 var ikke så verst. Jeg bommet også på Moses, men pytt sann, det er en bagatell. Men bommet også på kuene. Eller var det griser. Det var verre.. ) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde fuska. Ikke søren! 0 Siter
fresja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Klarte bare 8, men det er likevel over middels: Du fick en score på 8 av 11 möjliga Din karaktär: Bra svarat, över normal intelligens. Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Du har orsak till att vara nöjd. Få klarar detta bättre. Du är reflekterande, grundlig och tänker noga igenom saker innan du gör något. Svenska politiker som har tagit liknande tester får vanligvis sämre resultat. Klicka tillbaka/back och prova igen eller läs svaren under. 0 Siter
fresja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Skjønte ikke hva det spørsmålet om volleyball gjorde i testen; man måtte jo vite noe om det ballspillet for å kunne svare. 0 Siter
Gjest MonsMoms Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Mycket hög intelligens! Nå ble jeg innbilsk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det var arken og volleyballen jeg også bommet på :-) Jeg også, de kunne glemt den volleyballen da. Den med arken var pinlig da ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg også, de kunne glemt den volleyballen da. Den med arken var pinlig da ;o) "Den med arken var pinlig da ;o)" Enig, den burde jeg ha tatt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 "Den med arken var pinlig da ;o)" Enig, den burde jeg ha tatt! Jaja, vi gjorde det ikke så verst ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jaja, vi gjorde det ikke så verst ) Vi slo de fleste svenske politikere, så det kan vi leve lenge på :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vi slo de fleste svenske politikere, så det kan vi leve lenge på :-) Svensker altså ;o) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 10 av 11. Mycket itelligent ;-) Jeg veit da vel ikke hvor mange som står i fremste rekke i e volleyballkamp... 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du fick en score på 8 av 11 möjliga Din karaktär: Bra svarat, över normal intelligens. Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Du har orsak till att vara nöjd. Få klarar detta bättre. Du är reflekterande, grundlig och tänker noga igenom saker innan du gör något. Svenska politiker som har tagit liknande tester får vanligvis sämre resultat. Klicka tillbaka/back och prova igen eller läs svaren under. ....og jeg bommet på Volleyball og 30 delt på en halv -enda jeg egentlig hadde sett den før 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du fick en score på 8 av 11 möjliga Din karaktär: Bra svarat, över normal intelligens. Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Du har orsak till att vara nöjd. Få klarar detta bättre. Du är reflekterande, grundlig och tänker noga igenom saker innan du gör något. Svenska politiker som har tagit liknande tester får vanligvis sämre resultat. Klicka tillbaka/back och prova igen eller läs svaren under. ....og jeg bommet på Volleyball og 30 delt på en halv -enda jeg egentlig hadde sett den før hmmm - -jeg finner ikke min tredje feil - har alle de andre - så rart. Jeg burde ha 9 av 11 0 Siter
Gjest printa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg fikk jo ikke så mange rett da. Gikk nok i fella som mange andre her. 4 riktige....og min intelligens er på nivå med Redaktøren i Se og Hør, ifl testen. Greit nok at jeg bomma på testen. Men redaktøren i SE og Hør, må jo være direkte genial, som får så mange til å kjøpe. Så, summasummarum, er jeg rimelig fornøyd. Sistnevnte tar jeg som et kompliment;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.