Gyda Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 10 av 11. Og det er jeg nesten fornøyd med. Litt sur for at jeg bomma på det med pillene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du fick en score på 9 av 11 möjliga Din karaktär: Bra svarat, över normal intelligens. Får vel være fornøyd med den, men irriterer meg over at to av spørsmålene klarte å lure meg ;-) 0 Siter
bb71 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 JEg innrømmer det: jeg er ikke oppegående nei!!! Lot meg lure trill rundt! Morsom var den ja! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 jeg er skikkelig dum!....2 Jeg må bare få lov å legge til at jeg var trøtt og sliten og raste igjennom den i full fart!Noe så pinlig. Egentlig burde jeg vel brukt anonymt nick, men jeg er for dum til det. 0 Siter
bb71 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 jeg er skikkelig dum!....2 Jeg må bare få lov å legge til at jeg var trøtt og sliten og raste igjennom den i full fart!Noe så pinlig. Egentlig burde jeg vel brukt anonymt nick, men jeg er for dum til det. Hehe - jeg også!!! Og jeg som synes den måtte være for barn.... den var jo så banal! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hehe - jeg også!!! Og jeg som synes den måtte være for barn.... den var jo så banal! det var det jeg og tenkte. Og så tenkte jeg "herregud" om hovedinnleggeren som synes dette var morsomt. Skjønte jo det når fasiten kom:) 0 Siter
bb71 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 det var det jeg og tenkte. Og så tenkte jeg "herregud" om hovedinnleggeren som synes dette var morsomt. Skjønte jo det når fasiten kom:) Jaja... er jo en trøst at vi er to om dumskapen! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 10 av 11. Jeg rotet det til på volleyballen. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jaja... er jo en trøst at vi er to om dumskapen! ja, vi får bare holde sammen vi to. Vi er nok stemplet nå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 "Den med arken var pinlig da ;o)" Enig, den burde jeg ha tatt! Den bomma jeg grovt på også.... *blush* Den andre jeg bomma på var volleyball, men det kan da umulig ha med intelligens å gjøre!! Jeg har ikke peil på volleyball :-/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Den bomma jeg grovt på også.... *blush* Den andre jeg bomma på var volleyball, men det kan da umulig ha med intelligens å gjøre!! Jeg har ikke peil på volleyball :-/ Jeg visste at det står tre stykker i fremste rekke, men synes det var litt drøyt at de tok med begge lagene og mente 6 var det rette svaret. ( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg visste at det står tre stykker i fremste rekke, men synes det var litt drøyt at de tok med begge lagene og mente 6 var det rette svaret. ( Samme som jeg tenkte...Trodde kanskje det var tre foran (gange to), men lurte på hvor "foran" var osv.. Ble bare svimmel av å gruble, så jeg landa på seks jeg også ;-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 10 av 11. Jeg rotet det til på volleyballen. Samme her ;-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Fikk bare 6 poeng, men det står faktisk at jeg har normal intelligens. *puster lettet ut* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Samme her ;-) Jeg må innrømme at det er så som så med mine volleyballkunnskaper. Trodde det sto 2 foran og 3 bak (hvor den ene trekker mot midten). 0 Siter
flisa Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Samme som jeg tenkte...Trodde kanskje det var tre foran (gange to), men lurte på hvor "foran" var osv.. Ble bare svimmel av å gruble, så jeg landa på seks jeg også ;-) Det er selvsagt foran på hvert lag 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Fikk alt rett. Men har tatt testen før. Lenge siden, så måtte tenke litt nå også Den jeg har tatt før var forsåvidt på norsk... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Den bomma jeg grovt på også.... *blush* Den andre jeg bomma på var volleyball, men det kan da umulig ha med intelligens å gjøre!! Jeg har ikke peil på volleyball :-/ Samme her, jeg har så vidt spillt volleyball på ungdomsskolen, men jeg husker ikke hvordan lagene stiller opp. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 - og jeg ble bare beskyldt for å jukse... hmmmm. Hva var poenget med denne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.