Idéfix Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 jeg er skikkelig dum!....2 Jeg må bare få lov å legge til at jeg var trøtt og sliten og raste igjennom den i full fart!Noe så pinlig. Egentlig burde jeg vel brukt anonymt nick, men jeg er for dum til det. Trøst deg med at jeg er enda dummere....Fikk bare 1 poeng! Ikke rart jeg sliter med universitetet! Jeg leser jo bare tull - kan ikke dra kunnskap ut av slik overflatisk lesing! HAHA, tenkte på det første spm. at - dette er lureri, alle feirer 17 mai. Men intelligensen stoppet med det! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Trøst deg med at jeg er enda dummere....Fikk bare 1 poeng! Ikke rart jeg sliter med universitetet! Jeg leser jo bare tull - kan ikke dra kunnskap ut av slik overflatisk lesing! HAHA, tenkte på det første spm. at - dette er lureri, alle feirer 17 mai. Men intelligensen stoppet med det! snakker du til meg?! *ser overlegent ned på deg* Jeg er i en klasse over deg. 0 Siter
Idéfix Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 snakker du til meg?! *ser overlegent ned på deg* Jeg er i en klasse over deg. HALLO, hallo...jeg kan ikke se deg du er så høyt oppe!!! *titter opp* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.