Gå til innhold

Show i heisen

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Og nå tenker alle at det var lilletuppa mi på 6 mnd som lagde et rabalder i heisen, men det var det altså ikke, for hør nå her:

Jeg skulle opp i en matbutikk fra parkeringshuset. Det går heis, og for de som velger å gå opp så går trappa ved siden av heisen. Heisen er av glass, så dermed gjennomsiktig. Jeg og lillemor plasserer oss i heisen mens 3-4 andre fremmede folk tar trappa uten at jeg legger større merke til dette.

Det er så gøy å få lillemor til å le, og hun gjør dette ofte når jeg leker ape har jeg funnet ut. Så der sto jeg da, i min egen lille verden sammen med datteren min, og lagde ape-lyder, apeansikt og det man ellers gjør når man leker ape. Det var ikke bare datteren min jeg underholdt for å si det sånn.. *flau*

Gjest trultemor25
Skrevet

*Hahahahaha* Du var nok litt av et syn! :o)

hehe.. ja, redd for det gitt..

Skrevet

Du får tenke på at du gjorde dagen litt bedre for mange andre mennesker også!!!

Gjest Flystripa
Skrevet

*hihihi* skulle likt å vært flue på veggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...