Gjest trultemor25 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Og nå tenker alle at det var lilletuppa mi på 6 mnd som lagde et rabalder i heisen, men det var det altså ikke, for hør nå her: Jeg skulle opp i en matbutikk fra parkeringshuset. Det går heis, og for de som velger å gå opp så går trappa ved siden av heisen. Heisen er av glass, så dermed gjennomsiktig. Jeg og lillemor plasserer oss i heisen mens 3-4 andre fremmede folk tar trappa uten at jeg legger større merke til dette. Det er så gøy å få lillemor til å le, og hun gjør dette ofte når jeg leker ape har jeg funnet ut. Så der sto jeg da, i min egen lille verden sammen med datteren min, og lagde ape-lyder, apeansikt og det man ellers gjør når man leker ape. Det var ikke bare datteren min jeg underholdt for å si det sånn.. *flau* 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 *Hahahahaha* Du var nok litt av et syn! ) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 *Hahahahaha* Du var nok litt av et syn! ) hehe.. ja, redd for det gitt.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du får tenke på at du gjorde dagen litt bedre for mange andre mennesker også!!! 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Morsomt!!! ))) Skulle likt å sett det hi,hi 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 *hihihi* skulle likt å vært flue på veggen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.