Gjest lei skitne glass Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg må kjøpe ny oppvaskmaskin, og nå vil jeg ha en som vasker skikkelig! Jeg gir blaffen i vannforbruk og strømforbruk, bare oppvasken blir ren. Noen anbefalinger? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Miele, Miele, Miele! Driftsikkert og varer i mange år! 0 Siter
Gjest pippeguri Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kanskje du er en slurvete husmor og sluntrer unna renholdet på maskinen? 0 Siter
Gjest lei skitne glass Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kanskje du er en slurvete husmor og sluntrer unna renholdet på maskinen? erru gæern???? Jeg bruker flere dager i måneden til å vaske oppvaskmaskinen, noen ganger har jeg til og med tatt ut egenmelding for å få tid til å vaske den. Til jul leide jeg et rengjøringsfirma for jobben, så selve oppvaskmaskinen skinner i all sin glans, det er bare det at den gjør så himla dårlig jobb til tross for nyskurte vegger og tak, filter og knapper. 0 Siter
citygirl Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 erru gæern???? Jeg bruker flere dager i måneden til å vaske oppvaskmaskinen, noen ganger har jeg til og med tatt ut egenmelding for å få tid til å vaske den. Til jul leide jeg et rengjøringsfirma for jobben, så selve oppvaskmaskinen skinner i all sin glans, det er bare det at den gjør så himla dårlig jobb til tross for nyskurte vegger og tak, filter og knapper. *kniser* Kanskje du heller skulle bruke all denne vasketrangen til å vaske opp for hånd *lol* 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 erru gæern???? Jeg bruker flere dager i måneden til å vaske oppvaskmaskinen, noen ganger har jeg til og med tatt ut egenmelding for å få tid til å vaske den. Til jul leide jeg et rengjøringsfirma for jobben, så selve oppvaskmaskinen skinner i all sin glans, det er bare det at den gjør så himla dårlig jobb til tross for nyskurte vegger og tak, filter og knapper. hihihi 0 Siter
Gjest --extras Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 kjøpte min oppvaskmaskin brukt for snart 2 år siden. Og har aldri gjort noe inni den.. Er det virkelig nødvendig?? Oppvasken blir alltid ren! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vi har siemens, veldig bra den også 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vil også anbefale Miele. Vår Miele-maskin er 13-14 år gammel. Og vasker like rent ennå. Og den vil forhåpentligvis vare i fortsatt mange år. 0 Siter
Elis31 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 erru gæern???? Jeg bruker flere dager i måneden til å vaske oppvaskmaskinen, noen ganger har jeg til og med tatt ut egenmelding for å få tid til å vaske den. Til jul leide jeg et rengjøringsfirma for jobben, så selve oppvaskmaskinen skinner i all sin glans, det er bare det at den gjør så himla dårlig jobb til tross for nyskurte vegger og tak, filter og knapper. Vi har hatt Bosch. Syntes glassene ble litt skjoldete på slutten, men nå har vi kjøpt Bosch igjen. Det var det selgeren anbefalte som veldig bra i vår prisklasse. Har hørt at man bør prøve å ha sitronsyre av og til i vaskepulveret, eller kjøpe slike ferdige brikker med. Har også lest her på dol om noen som rengjør disse vaskearmene, det har jeg aldri gjort. Miele er sikkert bra, men på de produktene jeg har sett på kostet de vanligvis det dobbelte av andre produkter, derfor kjøper vi heller normalt god kvalitet av andre merker. 0 Siter
Søssa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Flyttet fra min 15 år gamle Bosch. Den var jeg hele tiden fornøyd med. I mitt nye hjem kjøpte jeg en Husqvarna (kjøkkenselgeren forhandlet det merket). Den er jeg absolutt IKKE fornøyd med. Den er vanskeligere å stable i, og det viktigste, den vasker ikke skikkelig rent med mindre jeg vasker halvfull maskin. Skulle gjerne hatt min gamel Bosch. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Flyttet fra min 15 år gamle Bosch. Den var jeg hele tiden fornøyd med. I mitt nye hjem kjøpte jeg en Husqvarna (kjøkkenselgeren forhandlet det merket). Den er jeg absolutt IKKE fornøyd med. Den er vanskeligere å stable i, og det viktigste, den vasker ikke skikkelig rent med mindre jeg vasker halvfull maskin. Skulle gjerne hatt min gamel Bosch. Vår oppvaskmaskin fra Husqvarna vasker alltid rent, selv når noen har latt være å skylle tallerkner og liknende. Det er et filter i bånn som må tømmes av og til. Hvis det er fullt kan det bli rester i maskinen. Men vi har måttet bytte knapperekka på maskinen vår da. Av/på-knappen knakk eller smeltet eller noe sånt. 0 Siter
Søssa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vår oppvaskmaskin fra Husqvarna vasker alltid rent, selv når noen har latt være å skylle tallerkner og liknende. Det er et filter i bånn som må tømmes av og til. Hvis det er fullt kan det bli rester i maskinen. Men vi har måttet bytte knapperekka på maskinen vår da. Av/på-knappen knakk eller smeltet eller noe sånt. Kan jo være selve modellen (cardinal 6209) som ikke er god. Filteret ettersees og tømmes. Jeg har også sjekket om vanntilføring- og avløpsledninger ligger riktig. Vanntrykket er forresten bedre her enn der jeg bodde tidligere. Da vet jeg ikke om mere jeg kan sjekke. Jeg angrer egentlig på at jeg ikke reklamerte på maskina da den var ny. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kan jo være selve modellen (cardinal 6209) som ikke er god. Filteret ettersees og tømmes. Jeg har også sjekket om vanntilføring- og avløpsledninger ligger riktig. Vanntrykket er forresten bedre her enn der jeg bodde tidligere. Da vet jeg ikke om mere jeg kan sjekke. Jeg angrer egentlig på at jeg ikke reklamerte på maskina da den var ny. Oops, vi har en Electrolux vi... *flau* 0 Siter
Søssa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Oops, vi har en Electrolux vi... *flau* Hehe, da har jeg lettere for å forstå at du er fornøyd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.