Gå til innhold

Sexstillinger ved liten penis

Anbefalte innlegg

allenickerjoopptatt

Hei.

Kjæresten min har en penis litt under gjennomsnittet. Han mener han ikke er tilstrekkelig siden han ikke "fyller meg opp" selv om han tilfredstiller meg på andre måter. Kan noen hjelpe oss med forslag til stillinger der penisen kommer lenger inn slik at han kan føle seg mer tilstrekkelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217909-sexstillinger-ved-liten-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du på ryggen med beina presset så langt bakover som mulig.

Dypere kommer man vel ikke.

Men dere kan da ikke tenke på sånt mens dere har sex. Det må ødelegge all seksuell nytelse.

joa, den er skummel, den! men det hjelper godt om dama setter "fotplatene" på brystet til mannen. eller putter ei pute under rompa, så slipper det å bli så anstrengende... ;)

ShitDiddelyDo

joa, den er skummel, den! men det hjelper godt om dama setter "fotplatene" på brystet til mannen. eller putter ei pute under rompa, så slipper det å bli så anstrengende... ;)

Det har du sikkert rett i. Har ikke forsøkt den med puta. Pleier å komme langt nok inn uansett. :)

Gjest pilates

Det har du sikkert rett i. Har ikke forsøkt den med puta. Pleier å komme langt nok inn uansett. :)

En venninne av meg (helt sant) lå med en fyr som hadde ganske liten penis og hun presterte å spørre om han ikke kunne "ta den litt lengre inn". Han kunne ikke det..

Annonse

En venninne av meg (helt sant) lå med en fyr som hadde ganske liten penis og hun presterte å spørre om han ikke kunne "ta den litt lengre inn". Han kunne ikke det..

Det minner om en scene fra "Sex and the city", der Samantha (eller var det Miranda?) sa at "you can put it in now".

"It`s in" svarte han.

"mannen tar kvinnen bakfra (ikke i baken, men bakfra)."

Det ene utelukker ikke det andre :-)

".............................................."

kjæresten min sa for 3-4 år siden at han ønsket å ta meg bakfra. jeg trodde da at dette betydde at han ville ta meg i baken... *rødme*

han sa det da vi hadde sex, og jeg sa nei. jeg prøvde å ikke tenke så mye på det, men tankene kom likevel en gang i blandt. han nevnte det ikke igjen.

etter (helt sant) nærmere ett år, bestemte jeg meg for å ta det opp igjen. det var jo "dritflaut", siden jeg var så ung, og forholdet var relativt nytt.

holdte liksom den talen om at mennesker var forskjellige, og forskjellige folk hadde forskjellige lyster. jeg sa at jeg ikke ønsket analsex, men at jeg kunne kanskje få lyst til det i fremtiden..

da stoppet han meg og spurte om hva jeg snakket om. heldigvis lo han ikke så høyt og ikke så lenge.

i ettertid har han tatt meg bakfra på hans vis, og jeg er vanvittig glad for at vi fikk ordna opp i misforståelsen...

velvel... ;)

Annonse

Gjest lille rosinen

Jeg var sammen med en for lenge siden som hadde under gjennomsnittet..., men husker ikke så godt om vi var bevisste hvilke stillinger som var best..., tror bakfra og han underst var de vi brukte mest. Tror ikke vi KUNNE ligge på siden en gang...

Samleie i seg selv var ikke det helt store for meg, men man får bare kompensere så godt man kan. Det er mer til sex enn akkurat den biten, MYE mer.

kjæresten min sa for 3-4 år siden at han ønsket å ta meg bakfra. jeg trodde da at dette betydde at han ville ta meg i baken... *rødme*

han sa det da vi hadde sex, og jeg sa nei. jeg prøvde å ikke tenke så mye på det, men tankene kom likevel en gang i blandt. han nevnte det ikke igjen.

etter (helt sant) nærmere ett år, bestemte jeg meg for å ta det opp igjen. det var jo "dritflaut", siden jeg var så ung, og forholdet var relativt nytt.

holdte liksom den talen om at mennesker var forskjellige, og forskjellige folk hadde forskjellige lyster. jeg sa at jeg ikke ønsket analsex, men at jeg kunne kanskje få lyst til det i fremtiden..

da stoppet han meg og spurte om hva jeg snakket om. heldigvis lo han ikke så høyt og ikke så lenge.

i ettertid har han tatt meg bakfra på hans vis, og jeg er vanvittig glad for at vi fikk ordna opp i misforståelsen...

velvel... ;)

He he :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...