Gå til innhold

Kan jeg klage på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest plagsomt lytt
Skrevet

Flyttet inn i leilighet for 1 mnd. siden, har skrevet leiekontrakt for 1 år.

Naboene flyttet inn noen dager etter meg, to unge studenter.

Problemet er at det er så lytt!

Hever de stemmen littegrann hører jeg hvert ord de sier, ser de på tv hører jeg alt som blir sagt på tv, jeg hører de hoste osv...

I helgene er det så høy musikk at jeg må ha headsett på for å høre min egen. Det er forsåvidt greit nok, de er jo unge å jeg spiller gjerne høy musikk selv i helga.

Men er dette noe jeg kan kommentere for husverten eller er det ingen vits i å klage?

Han må da være klar over selv hvor lytt det er her...

Skrevet

Det er verdiforringende, dvs leien bør reflektere standarden. Standarden er lav hvis det er så lytt.

Angela1365380318
Skrevet

Kjenner en som hadde samme problem, de bodde i kjelleren, husvarten over, husverten hadde trøbbel i ekteskapet og leieboerene fikk med seg hver detalj.

Så pusset husverten opp oppe hos seg, nytt gulv og nye lister og da ble det mye mindre lytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...