Gjest plagsomt lytt Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Flyttet inn i leilighet for 1 mnd. siden, har skrevet leiekontrakt for 1 år. Naboene flyttet inn noen dager etter meg, to unge studenter. Problemet er at det er så lytt! Hever de stemmen littegrann hører jeg hvert ord de sier, ser de på tv hører jeg alt som blir sagt på tv, jeg hører de hoste osv... I helgene er det så høy musikk at jeg må ha headsett på for å høre min egen. Det er forsåvidt greit nok, de er jo unge å jeg spiller gjerne høy musikk selv i helga. Men er dette noe jeg kan kommentere for husverten eller er det ingen vits i å klage? Han må da være klar over selv hvor lytt det er her... 0 Siter
keinstein Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det er verdiforringende, dvs leien bør reflektere standarden. Standarden er lav hvis det er så lytt. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Kjenner en som hadde samme problem, de bodde i kjelleren, husvarten over, husverten hadde trøbbel i ekteskapet og leieboerene fikk med seg hver detalj. Så pusset husverten opp oppe hos seg, nytt gulv og nye lister og da ble det mye mindre lytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.