Gjest føler meg litt dum nå Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg skal kjøpe cd-spiller til bilen, for gubben sin skyld. Den vi har er ødelagt. Hva koster det? Er det forskjellige typer til forskjellige biler? Eller er det én standard? 0 Siter
Gjest --extras Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Den vi kjøpte kostet 1400, helt grei. Du kan nok få de ned i 1000 kr, og selvfølgelig dyrere! Bare fortell forhandleren åssen bil det er, så finner de ut av type. Lykke til;) 0 Siter
Gjest føler meg litt dum nå Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Den vi kjøpte kostet 1400, helt grei. Du kan nok få de ned i 1000 kr, og selvfølgelig dyrere! Bare fortell forhandleren åssen bil det er, så finner de ut av type. Lykke til;) Tusen takk! Vil ikke gjøre noe dumt nå når jeg beveger meg inn på et totalt ukjent territorie;) 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Fra en tusenlapp og oppover til de astronomiske summer. Jeg har vært veldig godt fornøyd med spillere fra Rockford Fosgate, de ligger litt høyere i pris. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg kjøpte en mp3-spiller til 1200,-. Sony. Kjempefornøyd. Anbefales. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.