Gå til innhold

cd-spiller til bil

Gjest føler meg litt dum nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe cd-spiller til bilen, for gubben sin skyld. Den vi har er ødelagt. Hva koster det? Er det forskjellige typer til forskjellige biler? Eller er det én standard?

Fortsetter under...

Gjest --extras
Skrevet

Den vi kjøpte kostet 1400, helt grei. Du kan nok få de ned i 1000 kr, og selvfølgelig dyrere! Bare fortell forhandleren åssen bil det er, så finner de ut av type.

Lykke til;)

Skrevet

Den vi kjøpte kostet 1400, helt grei. Du kan nok få de ned i 1000 kr, og selvfølgelig dyrere! Bare fortell forhandleren åssen bil det er, så finner de ut av type.

Lykke til;)

Tusen takk! Vil ikke gjøre noe dumt nå når jeg beveger meg inn på et totalt ukjent territorie;)

Skrevet

Fra en tusenlapp og oppover til de astronomiske summer. Jeg har vært veldig godt fornøyd med spillere fra Rockford Fosgate, de ligger litt høyere i pris.

Skrevet

Jeg kjøpte en mp3-spiller til 1200,-. Sony. Kjempefornøyd. Anbefales.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...