Gå til innhold

Til legen pga halsvondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt i halsen, og har nå hatt det i 2 hele uker. Startet med noe som lignet en forkjølelse, og har vært litt sånn opp og ned i formen etter det og, men er stort sett frisk som en fisk, bortsett fra supervondt i halsen, hoster om natta og er kortpusta om kvelden.

Så i dag sa mamma at jeg burde gå til legen. Bare pga halsvondt? Hun som alltid sier "det går over" eller "det er da ikke så farlig" når vi klager over at vi er syke. Det er faktisk flere som har sagt at jeg bør gå til legen.

Hadde vel fått feber og mer sykdomsfølelse dersom det var halsbetennelse, men det kjennes ikke ut som sånn sår hals som man får ved forkjølelse, men det er mer bare vondt. Bare vondt når jeg svelger egentlig. Av det jeg kan se når jeg åpner gapet og ser i speilet så er det rødt og hovent inni der, ved siden av drøvelen liksom.

Syns dere jeg bør ta en telefon til legen?

Fortsetter under...

Skrevet

Siden det har vart såpass lenge hadde jeg nok tatt en telefon.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Siden du har gått med det såpass lenge synes jeg godt du kan ta en tur til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...