Gå til innhold

TOPP 3 "lei av å høre på radio"

Anbefalte innlegg

Gjest lufter meg
Skrevet

1. ANE BRUN & MADRUGADA "lift me"

2. MADONNA "Hungup"

3. KENT "Dom som forvann"

Det kan da ikke finnes noen oppegående mennesker som finner disse sangene spennende lenger? Fatter ikke at radiostasjonene gidder å spille dem om og om igjen, hele arbeidsplassen min skriker "bytt kanal" når en av disse låtene blir spilt...og det skjer alt for ofte dessverre :(

Skrevet

Jeg som alltid hører på NRK Alltid Nyheter - syns fremdeles den 1-ern din er fin. De andre kjenner jeg ikke :-)

Skrevet

Den Madonna-sangen er det den som har en video der hun danser iført en rosa drakt? Den - både videoen og mosikken! - er som klippet ut av 80-tallet jo!

Gjest soldier
Skrevet

Dette er låter som faller godt i øret fortsatt. Spesielt Kent og "Dom som försvann".

Det er dine holdninger som skaper døgnflue-låter.

Skrevet

Jeg har forøvrig hørt på P4 ca i en time nå i morges, og akkurat nå er det andre gang jeg hører "Lift me up".

(Et alternativ er selvsagt å skifte kanal.)

Skrevet

Jeg har forøvrig hørt på P4 ca i en time nå i morges, og akkurat nå er det andre gang jeg hører "Lift me up".

(Et alternativ er selvsagt å skifte kanal.)

Eller "Lift me", som den heter.

:o)

Skrevet

Synes ennå at "Lift me" er fin, jeg :-)

De andre er jeg møkklei av.

Hører mest på p1, og der går det til stadighet en sang om en gitar (har fortrengt både tittel og artist). Den slår jeg av radioen, når den kommer. itsj!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Synes fortsatt lift me er fin jeg da.

Men den de spiller nå, james blunt, goodbye my lover er jeg dritlei.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å, jeg bare elsker "Lift Me". Hører ikke så mye på radio, men innimellom står den på repeat på PCen min. Pluss at jeg har mp3-fila som ringetone på mobilen.

De andre to har visst gått meg hus forbi.

Skrevet

Den Madonna-sangen er det den som har en video der hun danser iført en rosa drakt? Den - både videoen og mosikken! - er som klippet ut av 80-tallet jo!

Det stemmer:)

Skikkelig 80 talls det ja.. Hihi:)

Skrevet

Dette er låter som faller godt i øret fortsatt. Spesielt Kent og "Dom som försvann".

Det er dine holdninger som skaper døgnflue-låter.

Heh-heh...herlig...:-)

Selvfølgelig er det det at folk går lei av sanger som blir spilt helt urimelig mye, som skaper "døgnfluer". Hva skulle det ellers være? Og så bruker du ordet "holdninger"? Fantastastisk :-)

"............................................"

Gjest soldier
Skrevet

Heh-heh...herlig...:-)

Selvfølgelig er det det at folk går lei av sanger som blir spilt helt urimelig mye, som skaper "døgnfluer". Hva skulle det ellers være? Og så bruker du ordet "holdninger"? Fantastastisk :-)

"............................................"

Den personligheten du presenterer her på DOL har et navn, og er velkjent innen psykiatrien.

Men kan du bruke DOL til å redusere dine mindreverdighetskomplekser gjennom å kun ligge og våke etter muligheter til å gå i strupen på folk, så syns jeg det er fint. Hensikten helliger midlet.

God bedring.

Skrevet

Du bør skifte radiokanal. ;-)

Prøv Mp3, der er det masse bra musikk!

Skrevet

Den personligheten du presenterer her på DOL har et navn, og er velkjent innen psykiatrien.

Men kan du bruke DOL til å redusere dine mindreverdighetskomplekser gjennom å kun ligge og våke etter muligheter til å gå i strupen på folk, så syns jeg det er fint. Hensikten helliger midlet.

God bedring.

*Gjesp*

"........................................."

Gjest soldier
Skrevet

*Gjesp*

"........................................."

Det gjespet er litt lite troverdig. Din interesse for å fortsette å krangle med meg i denne tråden er betydelig større enn et gjesp.

Bare vent skal du se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...