Gå til innhold

Skitur i helgen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du på skitur i helgen?

Jeg sitter og ser ut av vinduet: knallblå himmel, -5, ikke vind, masse nysnø og skimter en nyoppkjørt skiløype her i marka. Marka er min nærmeste nabo, nemlig.

MEN, jeg får ikke tid til noen skitur denne helgen, skal være sammen med mitt nyfødte barnebarn, avlaste datteren.Dessuten er det også bursdagsfeiring her i helgen så blir nok å gjøre.

God tur til dere som skal ut på ski i det flotte februarværet.

Skrevet

Skitur ... nei, nå starter OL, så nå blir det ikke noen skitur på et par tre uker.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg håper og tror vi skal rekke en skitur i helgen.

Vi får besøk i morgen, men satser på en tur før besøket kommer.

Men det blir jo koselig å være sammen med ditt nyfødte barnebarn da! Så fint at du stiller opp som avlastning. Godt med slike besteforeldre.

Ha en riktig god helg du også.

fei1365380229
Skrevet

Jepp. Skal garantert prøve å få inn noen skiturer denne helgen. I dag skal vi på konsert med eldstedattera så i dag blir det ingen tur, men i morgen må vi ut å gå en tur. Det blir ikke lange biten med en liten på 4 1/2 år på egne ski, men det er deilig å bare komme seg ut en tur.

Skrevet

Ja, vi må ut på ski :-) Det fristet ikke mye å gå på jobb og sitte inne på et kontor i dag - ville myyyyye heller vært ute på ski.

Du rekker ikkke en tur i formiddag da, hvis du har fri?

Vi skal ut i morgen, men guttungen skal i selskap klokka tre (irriterende med selskap "midt på" en lørdag), så det blir ikke lange turen.

Søndag kan vi kanskje få en lenger tur. Det er så moro i år, fordi det to eldste, på 4,5 og snart 7 virkelig har fått teken på skigåingen :-)

Skrevet

Ja! Jeg skal på skitur i helgen! :o))) Håper bare de nye skiene kommer i dag ellers må jeg bruke de gamle. Er skikkelig utålmodig etter å få prøvd de nye skiene skjønner du! :o)

Bare kjæresten og jeg på ei lita hytta på fjellet, lange skiturer og god mat og masse kos. :o) *Gleder seg villt*

Skrevet

Det blir nok ikke noe skitur på oss. Begge jentene er syke.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, vi skal på fjellet.

Det blir skitur både lørdag og søndag.

Skrevet

Ja! Jeg skal på skitur i helgen! :o))) Håper bare de nye skiene kommer i dag ellers må jeg bruke de gamle. Er skikkelig utålmodig etter å få prøvd de nye skiene skjønner du! :o)

Bare kjæresten og jeg på ei lita hytta på fjellet, lange skiturer og god mat og masse kos. :o) *Gleder seg villt*

Høres romantisk ut...håper helgen ble fin. Hvite vidder og kanskje også blå himmel er noe av det vakreste jeg vet.

Skrevet

Ja, vi må ut på ski :-) Det fristet ikke mye å gå på jobb og sitte inne på et kontor i dag - ville myyyyye heller vært ute på ski.

Du rekker ikkke en tur i formiddag da, hvis du har fri?

Vi skal ut i morgen, men guttungen skal i selskap klokka tre (irriterende med selskap "midt på" en lørdag), så det blir ikke lange turen.

Søndag kan vi kanskje få en lenger tur. Det er så moro i år, fordi det to eldste, på 4,5 og snart 7 virkelig har fått teken på skigåingen :-)

Nei, her går det i barnebarn hver eneste dag, fra morgen til kveld. Siden datteren sliter med div. etter fødsel er det jo greit å ha mamma'n sin som trår til. Jeg koser meg veldig med babyen og gjør litt i huset også. Får håpe skiføret holder en stund til i Oslomarka.

Skrevet

Høres romantisk ut...håper helgen ble fin. Hvite vidder og kanskje også blå himmel er noe av det vakreste jeg vet.

Har akkurat kommet ned fra fjellet nå - helgen ble vidunderlig! Synes oppriktig synd på folk som aldri får oppleve noe slikt. :o)

Skrevet

Nei, heldigvis slipper jeg unna skiturer. ;-P

(liker ikke å gå på ski jeg da)

Men jeg har vært ute på tur idag! Og det var alle tiders. :-)

Skrevet

Nei, heldigvis slipper jeg unna skiturer. ;-P

(liker ikke å gå på ski jeg da)

Men jeg har vært ute på tur idag! Og det var alle tiders. :-)

Klart det, viktigst er det å komme seg ut, ski eller ei...!

Skrevet

Har akkurat kommet ned fra fjellet nå - helgen ble vidunderlig! Synes oppriktig synd på folk som aldri får oppleve noe slikt. :o)

Slik tenker jeg også, Lillemus, det skulle være alle forunt å oppleve fjellet en vakker vinterdag. Pussig du skrev det slik for akkurat slik tenker jeg etter vinter og påskeferiene mine til fjells.

Jeg er heldig....bor inntil marka, men ingenting er som fjellet så ser alltid fram til vinter og påskeferie.

Vinterferien ser jeg alltid fram til helt fra høsten. Etter noen måneder med å være mye innendørs så føler jeg å komme ut av hiet på en måte da vinterferien kommer. Da er det fjellet og ut fra morgen til kveld. Masse frisk luft og flott natur. I år må vi ta det på sparket, men påskeferien er i "boks" så har da noe å se fram til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...