Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den 31. januar skrev jeg et innlegg (Skulle jeg vært til kontroll?) hvor du svarer at jeg kan ha vondt fordi det kan hende at at jeg bare er litt tørrere enn før, men saken er jo den at jeg vet da hvordan jeg så ut "der nede" før, og sånn ser det ikke ut i dag! Et hvert menneske som har sett en kvinne nedentil hadde med en gang sett på meg at her er det noe feil. Jeg kan ikke navnet på alt vi har der, men man kan lett se hvor det skulle vært sydd sammen og ikke. Jeg dro til legen, men siden jeg spurte om flere ting på en gang tok han kun hensyn til det siste jeg spurte om, noe som var ang. spiralen. Når legen ikke sier noe mer om den saken så vil ikke jeg akkuret begynne å peke å forklare ham heller da!

Du svarer også at man ikke gjør noe med det hvis et sting har godt opp, skal jeg leve med dette her da? Ikke nok med at livet mitt er et helvete fra før, så må dette komme på toppen av alt!!!

En annen ting jeg også lurer på. I løpet av det siste året har jeg vært plaget av brystsmerter, eller dvs at jeg ikke klarer å lokalisere om det er i puppen eller i brystet. I det siste har smerten bare blitt kraftigere og kraftigere. Hva kan årsaken til dette være? Jeg har vondt 24 timer i døgnet, men det er ikke så plagsomt, det som er ille er når jeg plutselig får så vondt at jeg har problemer med å puste, og det skjer kanskje 1 -2 ganger pr uke. Jeg sluttet å amme for ca. 6 måneder siden, men det kan innimellom komme noen melkelignende dråper (ikke fullt så hvitt, mer blankt) fra venstre pupp -det er altså den siden jeg har vondt. For 2 dager siden varte det i 3 timer, det er første gang det har vart så lenge. Har du (eller noen andre der ute) noen anelse på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21797-problemer-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag känner inte igen denna fråga, varför det måste ha varit den andra jordmor som har besvarat på detta. Är alltås inte insatt i de frågor som du då ställde. Trine besvarar frågor här imorgon, du kanske kan ställa denna fråga till henne då?

Angående de bröstsmärtor som du har, tycker jag att du skall få detta undersökt av en doktor. Jag vet inte vad detta kommer sig av, men då smärtorna är där hela tiden och av och till gjör mycket ont, så anbefaller jag att du beställer tid hos en doktor. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...