Gå til innhold

Skikkelig crazy planer for fredageskvelden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg gjøre noe sprøtt, spennende og ekspotisk:

Spise tacos, drikke rødvin og se på Idol med poden!!

Dæggern døtte, jeg er jo helt "wild"!!!

Hva slags ville ting har du planer om å bruke fredagskvelden til?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• flisa

4

• Luska

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

tar'n vel helt ut jeg også! :) som deg omtrent - hehe

Og hvem sa at voksne damer ikke kan være spennende og uortodokse??!! ;-)

Skrevet

kanskje, kanskje kanskje jeg og min kjære skal ut og spise en bedre middag - event. pizza og kino...

Hvis ikke: hjemlaget pizza hjemme (som alltid på fredagene) og TV med mann og barn :-) (sannsynligvis brettspillet "planetreisen" med poden på 6 , etter at de minste har lagt seg).

Skrevet

Dusje og legge ungene, og så ligge på ryggen på sofaen med min såre nese og hals i været.

Kanskje jeg kjøper litt smågodt el.l. også fordi det er så synd på meg.

Skrevet

Dusje og legge ungene, og så ligge på ryggen på sofaen med min såre nese og hals i været.

Kanskje jeg kjøper litt smågodt el.l. også fordi det er så synd på meg.

*trøsteklem* og ønske om snarlig god bedring! :-)

Skrevet

kanskje, kanskje kanskje jeg og min kjære skal ut og spise en bedre middag - event. pizza og kino...

Hvis ikke: hjemlaget pizza hjemme (som alltid på fredagene) og TV med mann og barn :-) (sannsynligvis brettspillet "planetreisen" med poden på 6 , etter at de minste har lagt seg).

Ja dæven - kanskje jeg skulle ta med gubben på den München-filmen!

Gjest LucySky
Skrevet

Og hvem sa at voksne damer ikke kan være spennende og uortodokse??!! ;-)

Fy søren, oppdaget nettop at de helsikes OL-programmene nå har begynt, og fortrenger alt mulig.

GRRRR!

hare1365380455
Skrevet

Mine planer er: jobb, og etter jobb skal jeg slappe av foran tv'en under dyna. Jeg må tidlig opp i morgen (jobb), men jeg må alltid slappe av litt etter kveldsvakten. Så det var mine "crazy" planer! :)

Skrevet

Fy søren, oppdaget nettop at de helsikes OL-programmene nå har begynt, og fortrenger alt mulig.

GRRRR!

Det er fælt!

Skrevet

Du er klin gæærn da!

Jeg er omtrent like gæærn, for jeg har nesten samme planer som deg, men i tillegg har gubben lovet meg *kremt* litt service i kveld! Hehe... ;o)

Skrevet

Du er klin gæærn da!

Jeg er omtrent like gæærn, for jeg har nesten samme planer som deg, men i tillegg har gubben lovet meg *kremt* litt service i kveld! Hehe... ;o)

Gubben her er bortreist, så hvis jeg ønsker service er det kun selvbetjening igjen! ;-)

Skrevet

Gubben her er bortreist, så hvis jeg ønsker service er det kun selvbetjening igjen! ;-)

Jaja, det er ikke så ille det heller, da! ;o)

Skrevet

Den har jeg og lyst til å se :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi skal til leiligheten vår på fjellet.

Vi skal prøve å komme frem dit før kl.20.00 og Idol.

Jeg vil ikke gå glipp av det.

Det tar 1.5 time å kjøre dit.

Når vi kommer frem dit blir det rødvin og noe lettvint å lage.

Antagelig ferdigpizza.

Skrevet

*trøsteklem* og ønske om snarlig god bedring! :-)

takk, takk, det hjelper med litt sympati :-)

hare1365380455
Skrevet

Var det en thriller? Jeg har også lyst til å se den Cash-filmen.

Skrevet

Var det en thriller? Jeg har også lyst til å se den Cash-filmen.

En sann historie antar jeg.

Gjest Flystripa
Skrevet

Åh, steike! Du er litt av et råskinn!!! Jeg skal også se Idol(, spise pizza og drikke Pepsi).

Har du sett American Idol? Jeg så det på onsdag på Tv2 Zebra. _Det_ ble mye fliring, gitt :o)

For ikke å snakke om tyske Superstar (de må tilogmed forandre navnet fra Idol til Superstar, det er jo ikke oversatt engang...) *hehehe* Det går på RTL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...