Gå til innhold

Skikkelig crazy planer for fredageskvelden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, steike! Du er litt av et råskinn!!! Jeg skal også se Idol(, spise pizza og drikke Pepsi).

Har du sett American Idol? Jeg så det på onsdag på Tv2 Zebra. _Det_ ble mye fliring, gitt :o)

For ikke å snakke om tyske Superstar (de må tilogmed forandre navnet fra Idol til Superstar, det er jo ikke oversatt engang...) *hehehe* Det går på RTL.

Jeg har sett ett program av American Idol. Artig det, men jeg ser vel egentlig mer enn nok TV selv uten det, så jeg tror ikke det blir flere ganger! ;-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• flisa

4

• Luska

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Blir hæla i taket og tenna i panelet her og:

litt godis og totalt avslapping foran åpningsseremonien i OL antar jeg - kjæresten og jeg på hytta på fjellet. :o) Opplading til egne skiturer lørdag og søndag må vite!

Skrevet

Du er klin gæærn da!

Jeg er omtrent like gæærn, for jeg har nesten samme planer som deg, men i tillegg har gubben lovet meg *kremt* litt service i kveld! Hehe... ;o)

Heldiggris! Her er det vel heller "Gubben" som må få litt ekstraservice ettersom brannbilen kom med full styrke i går. :o(

Skrevet

Heldiggris! Her er det vel heller "Gubben" som må få litt ekstraservice ettersom brannbilen kom med full styrke i går. :o(

Du har min fulle medfølelse! ;o)

Skrevet

Skikkelig hælspark her også.

Skal til svigerforeldrene sammen med mann og barn. Full fæst hele helga!

fei1365380229
Skrevet

I dag skal vi på konsert med eldstedattera og det blir såpass sent at vi ikke orker å lage middag, så da stikker vi vel innom og tar med oss en pizza fra et sted.

Det blir pizza, Idol og "naboer" på dvd etter at ungene har lagt seg. Et glass rødvin blir det sikkert også, men jeg tror ikke akkurat det blir hæla i taket i dag, har vært så sliten hele uken så det blir nok ikke "senkveld" i dag :)

Skrevet

Det blir nok helt vilt her også....

Jeg har en stående avtale med saccosekken.

Og så har jeg bestilt kyllingwok av gubben, og skeier vel ut med en Aass Uten til, tenker jeg.

Jadda.

Skrevet

Se på Idol og Thomas og Harald, kanskje Skavlan, vel og merke hvis Skavlan IKKE handler om de omtalte tegningene og diverse opptøyer i kjølvannet av dem. Hvis Ingebrikt Steen Jensen er på Skavlan for 1000 gang skal jeg heller ikke se på.

En bedre middfag og litt rødvin.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Se på Idol og Thomas og Harald, kanskje Skavlan, vel og merke hvis Skavlan IKKE handler om de omtalte tegningene og diverse opptøyer i kjølvannet av dem. Hvis Ingebrikt Steen Jensen er på Skavlan for 1000 gang skal jeg heller ikke se på.

En bedre middfag og litt rødvin.

Skavlan er tvangssendt på ferie da hele kvelden går med til OL-åpningen i kveld :) Litt verre at også Stingers utgår :(

Skrevet

Skal på kino med guttungen for vi har allerede kjøpt biletter.

Jeg har feber og er ikke frisk men vi får prøve å komme oss ut på kino likevel.

Etterpå blir det idol og snop spising + dol m.m utover sene kvelden.

Skrevet

Det blir nok helt vilt her også....

Jeg har en stående avtale med saccosekken.

Og så har jeg bestilt kyllingwok av gubben, og skeier vel ut med en Aass Uten til, tenker jeg.

Jadda.

oioioi!!! Aass Uten er virkelig en party-höjdare!! ;-)

Skrevet

Vi skal ut og spise sammen med to vennepar. Min mor skal være barnevakt og overnatte, og forhåpentligvis ta seg av en liten morgenfugl i morgen tidlig!

Gleder meg!

Skrevet

Tenkte jeg skulle skyte litt heroin i helgen, ellers ikke noe spesielt.

Skrevet

Hele helgen er en eneste stor ego-tripp! Me, myself and I!!! :-)

Sambis på jobb-tur og poden hos faren sin.

Så i kveld blir det noen venninner med vin og skravling. Resten av helgen sofa, tv og smågodt! Bare MEG MEG MEG!! :D

Skrevet

Synes det er fornuftig at noen tar seg tid til å være med barna på en fredagskveld! Grattis! Nok av de som må ut og feste og setter bort barna!

Skrevet

Synes det er fornuftig at noen tar seg tid til å være med barna på en fredagskveld! Grattis! Nok av de som må ut og feste og setter bort barna!

;-)

Jeg synes fredagskvelder med familie er helt topp jeg da, så det er ikke noe offer i det hele tatt! :-)

Men det gir jo ikke akkurat noen spennende historie i kantina på mandag! ;-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Ha-ha, vi er nok ganske gjennomsnittlige alle sammen, selv om kanskje enkelte liker å tro de er anderledes.

Kvelden i kveld? For å konsentrere meg om voksen-delen av den, så skal vi lage noe god mat sammen - trolig indisk eller thai - så tar vi med oss gullrekka på NRK, senkveld på TV2 før vi nok avslutter med å pule litt hvis ikke vi er for slitne etter en lang arbeidsuke... *s*

Ganske så average hos oss også, og det trives jeg godt med. :-)

Skrevet

Ha-ha, vi er nok ganske gjennomsnittlige alle sammen, selv om kanskje enkelte liker å tro de er anderledes.

Kvelden i kveld? For å konsentrere meg om voksen-delen av den, så skal vi lage noe god mat sammen - trolig indisk eller thai - så tar vi med oss gullrekka på NRK, senkveld på TV2 før vi nok avslutter med å pule litt hvis ikke vi er for slitne etter en lang arbeidsuke... *s*

Ganske så average hos oss også, og det trives jeg godt med. :-)

Glem gullrekka, OL starter i kveld! :-)

Skrevet

Hoi, du er sprøere enn flatbrød! ;o)

Vi er også gærne: Vi skal ha naboene over på middag.

Skrevet

Tenkte jeg skulle skyte litt heroin i helgen, ellers ikke noe spesielt.

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...