Glimtipper Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Om jeg sier hva jeg skal, så må jeg skrive anonymt og det liker jeg ikke Men jeg skal i alle fall ha besøk av venner og se på Idol. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Drekka, pule, sloss. D.v.s...hadde jeg ikke hatt feber og vondt i hele kroppen...:-) ".............................................." 0 Siter
Velouria Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 *fnis* Jeg skal _ikke_ "snorte" heroinen slik som du gjorde, eller har du kanskje fortrengt det? 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg skal faktisk også spise taco ikveld:) Hos en venninne. Det er godt,da.Håper du får en fin kveld! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Drekka, pule, sloss. D.v.s...hadde jeg ikke hatt feber og vondt i hele kroppen...:-) ".............................................." Er det du som har fått influensa nå da, stakkars! God bedring, Prozak, husk å få i deg mye drikke! (Og nå var det ikke alkohol jeg hadde i tankene) 0 Siter
Prozak Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Er det du som har fått influensa nå da, stakkars! God bedring, Prozak, husk å få i deg mye drikke! (Og nå var det ikke alkohol jeg hadde i tankene) Nei, ikke influensa. Men jeg har ligget med forkjølelse og feber et par dager. Og - takk, takk :-) ".............................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg er enda litt villere enn deg, for jeg skal i tillegg til å se Idol, også vaske gulvene, spille scrabble, og bestille pizza fra Peppes:-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg slutter på jobb klokken 22, og er litt godtesjuk, så jeg lurer på å dra innom Kiwi etterpå (de har oppe til 23), og kjøpe meg noe å kose meg med. Så vill er -min- fredagskveld 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Her har de fremdeles ikke brøyta gata enda jeg har ringt tre dager på rad og de har gitt beskjed videre at det må måkes her fordi det er uframkommelig. Så jeg har sendt bort minstemann og så venter jeg fremdeles på at snøen skal bli borte. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Steike, og jeg som trodde det bare var jeg som skulle slå ut håret og være vill ikveld! For jeg skal også se på Idol med 6åringen, spise snacks og drikke vin. :-D 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg lagde meg en wok-middag og koste meg med Idol, senkveld, en film og rødvin Alene riktignok... 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Jeg skal faktisk også spise taco ikveld:) Hos en venninne. Det er godt,da.Håper du får en fin kveld! Takk for det! :-) Kvelden ble riktig så hyggelig! :-) Håper du også hadde det fint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.