Gå til innhold

Skikkelig crazy planer for fredageskvelden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg sier hva jeg skal, så må jeg skrive anonymt og det liker jeg ikke ;) Men jeg skal i alle fall ha besøk av venner og se på Idol.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• flisa

4

• Luska

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Drekka, pule, sloss.

D.v.s...hadde jeg ikke hatt feber og vondt i hele kroppen...:-)

".............................................."

Skrevet

*fnis*

Jeg skal _ikke_ "snorte" heroinen slik som du gjorde, eller har du kanskje fortrengt det? ;)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Jeg skal faktisk også spise taco ikveld:) Hos en venninne. Det er godt,da.Håper du får en fin kveld!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Drekka, pule, sloss.

D.v.s...hadde jeg ikke hatt feber og vondt i hele kroppen...:-)

Er det du som har fått influensa nå da, stakkars!

God bedring, Prozak, husk å få i deg mye drikke! (Og nå var det ikke alkohol jeg hadde i tankene)

Skrevet

Er det du som har fått influensa nå da, stakkars!

God bedring, Prozak, husk å få i deg mye drikke! (Og nå var det ikke alkohol jeg hadde i tankene)

Nei, ikke influensa. Men jeg har ligget med forkjølelse og feber et par dager.

Og - takk, takk :-)

Skrevet

Jeg er enda litt villere enn deg, for jeg skal i tillegg til å se Idol, også vaske gulvene, spille scrabble, og bestille pizza fra Peppes:-)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg slutter på jobb klokken 22, og er litt godtesjuk, så jeg lurer på å dra innom Kiwi etterpå (de har oppe til 23), og kjøpe meg noe å kose meg med. Så vill er -min- fredagskveld ;)

Skrevet

Her har de fremdeles ikke brøyta gata enda jeg har ringt tre dager på rad og de har gitt beskjed videre at det må måkes her fordi det er uframkommelig.

Så jeg har sendt bort minstemann og så venter jeg fremdeles på at snøen skal bli borte.

Skrevet

Steike, og jeg som trodde det bare var jeg som skulle slå ut håret og være vill ikveld!

For jeg skal også se på Idol med 6åringen, spise snacks og drikke vin.

:-D

Skrevet

Jeg lagde meg en wok-middag og koste meg med Idol, senkveld, en film og rødvin :) Alene riktignok...

Skrevet

Jeg skal faktisk også spise taco ikveld:) Hos en venninne. Det er godt,da.Håper du får en fin kveld!

Takk for det! :-)

Kvelden ble riktig så hyggelig! :-) Håper du også hadde det fint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...