Gå til innhold

Hotel Cæsar... Hva skjedde med dattera til Eva?

Anbefalte innlegg

den opprinnelige m&m
Skrevet

Beklager hvis jeg spør om noe dumt... Men hva skjedde med babyen til Eva? Er hun død?

Skrevet

Uuhm, flaut at jeg vet dette...

Babyen hun fikk med Jens August lever hun, har ikke fått med meg noe annet.

Men Eva ble gravid med Scott, og spontanaborterte.

Skrevet

Uuhm, flaut at jeg vet dette...

Babyen hun fikk med Jens August lever hun, har ikke fått med meg noe annet.

Men Eva ble gravid med Scott, og spontanaborterte.

Sjefen min ser på det der -enda han er et oppegående menneske på alle måter....hehe

Skrevet

Sjefen min ser på det der -enda han er et oppegående menneske på alle måter....hehe

Ok, da trøster jeg meg med at jeg sikkert er oppegående på alle måter jeg også, til tross for at jeg ser på Hotel Cæsar - ikke hver dag altså, bare når det passer seg sånn... :o)

Skrevet

Ok, da trøster jeg meg med at jeg sikkert er oppegående på alle måter jeg også, til tross for at jeg ser på Hotel Cæsar - ikke hver dag altså, bare når det passer seg sånn... :o)

Ja, han skylder på at stua er for liten - og når kona hans ser på så...hehe

Skrevet

Ja, han skylder på at stua er for liten - og når kona hans ser på så...hehe

Hehe, samme som de som kun leser Se & Hør på venterom...

Gjest måpende
Skrevet

Hotell Cæsar er gøy det da:)

Det er vel ikke akkurat underholdning for folk med noe intelligens...

Skrevet

Hmmm, sist jeg tok iq test, tor jeg da jeg var helt normal?:)

Merkelig at jeg liker Hotel cæsar da... ?;)

Skrevet

Hva liker du å se på da?

Spennende for oss andre å høre litt om hva de med høy intelligens liker å se på TV....

Gjest måpende
Skrevet

Hva liker du å se på da?

Spennende for oss andre å høre litt om hva de med høy intelligens liker å se på TV....

Jeg liker å se programmer som speiler VIRKELIGHETEN, og der man LÆRER noe, skaffer seg mer kunnskap om verden rundt oss.

Debattprogrammer, faktaprogrammer, nyhetssendinger osv.

Altså programmer der men ikke er like tom i hodet etterpå som da man satte seg ned.

Skrevet

Jeg liker å se programmer som speiler VIRKELIGHETEN, og der man LÆRER noe, skaffer seg mer kunnskap om verden rundt oss.

Altså programmer der men ikke er like tom i hodet etterpå som da man satte seg ned.

Hva ser du på når du ikke skal lære noe, da?

Jeg synes det er utrolig deilig, jeg da, å bare se på noe uten at man på død og liv skal lære noe/informeres om noe - innimellom.

Hotel Cæsar fikser jeg ikke av andre årsaker enn at det nødvendigvis er fordummende, men en god film er ikke å forakte. Trenger å HVILE HJERNEN også, jeg!

Skrevet

Det ene behøver ikke å utelukke det andre.

Jeg ser _både_ på faktaprogrammer, nyheter, debattprogrammer, Hotel Cæsar, Frustrerte fruer og Idol.

Og jeg leser like gjerne Illustrert Vitenskap som Se & Hør.

Verden er ikke svart/hvit.

Skrevet

Ser du aldri på underholdningsprogrammer eller filmer? Så kjipt da!

Skrevet

Ah, du er sikkert schjempeintelligent asså!!!

*beundrende blikk*

Gjest måpende
Skrevet

Ah, du er sikkert schjempeintelligent asså!!!

*beundrende blikk*

...kanskje litt over middels ja....tør faktisk å si det...;)

Gjest måpende
Skrevet

Ser du aldri på underholdningsprogrammer eller filmer? Så kjipt da!

Joda, en bra film, eller en bra serie, gjerne krim, og gode komiserier, liker jeg å se på. Men jeg finner hverken motivasjon eller tid til å se på trash...

Skrevet

...kanskje litt over middels ja....tør faktisk å si det...;)

Men det er ikke alle som er medlemmer av Mensa vet du, og vi må få kose oss med sånne saker. Jeg ser forøvrig ikke Hotell Cæsar eller BB, så da er jeg kanskje sånn midt på treet intelligent? *håper*

;-)

Skrevet

Det ene behøver ikke å utelukke det andre.

Jeg ser _både_ på faktaprogrammer, nyheter, debattprogrammer, Hotel Cæsar, Frustrerte fruer og Idol.

Og jeg leser like gjerne Illustrert Vitenskap som Se & Hør.

Verden er ikke svart/hvit.

Enig med deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...