Gå til innhold

Hotel Cæsar... Hva skjedde med dattera til Eva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er ikke alle som er medlemmer av Mensa vet du, og vi må få kose oss med sånne saker. Jeg ser forøvrig ikke Hotell Cæsar eller BB, så da er jeg kanskje sånn midt på treet intelligent? *håper*

;-)

Heldigvis lov å se på Hotell Cæsar selv om man er medlem av Mensa:-)

Jeg tror de som er slenger mest dritt om andre som ser på slike serier, er de som innerst inne forstår at det finnes andre er smartere enn dem;-)

Selv Cæsarfan og Mensamedlem!

Skrevet

Heldigvis lov å se på Hotell Cæsar selv om man er medlem av Mensa:-)

Jeg tror de som er slenger mest dritt om andre som ser på slike serier, er de som innerst inne forstår at det finnes andre er smartere enn dem;-)

Selv Cæsarfan og Mensamedlem!

Du har nok helt rett i det!

Skrevet

er hun død?

nå er det noe jeg ikke har fått med meg her

Skrevet

Ok, da trøster jeg meg med at jeg sikkert er oppegående på alle måter jeg også, til tross for at jeg ser på Hotel Cæsar - ikke hver dag altså, bare når det passer seg sånn... :o)

jeg ser på Hotel Cæsar, og jeg stolt av det!!!

Skrevet

...kanskje litt over middels ja....tør faktisk å si det...;)

Regner med det ikke er sosial intelligens du skryter på deg nå?

Skrevet

...kanskje litt over middels ja....tør faktisk å si det...;)

Jeg har også en iq godt over middels, men koser meg med hotell cæsar likevel :D

Gjest måpende
Skrevet

Regner med det ikke er sosial intelligens du skryter på deg nå?

Du skal ikke se bort fra det...man kan faktisk forene sosial intelligens med en intelligens som ikke inkluderer idiotiske TV-programmer.

Skrevet

Joda, en bra film, eller en bra serie, gjerne krim, og gode komiserier, liker jeg å se på. Men jeg finner hverken motivasjon eller tid til å se på trash...

Man lærer neppe mye av filmer og serier heller da, så det argumentet var helt på bærtur. Det holder at noe er dårlig for ikke å se det, det må ikke være sånn at en ikke lærer noe av det for å være dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...