Gjest Vurderer å skaffe seg en.... Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvis du hadde møtt en kjekk mann på byen som så for god ut til å være sann og mens dere er i ferd med å gi dere hen til lidenskaplige aktiviteter drar tilfeldigvis fingrende gjennom håret hans som viser seg å være en fastlimt tupè. Dropper dere ham eller later dere som ingenting? Ville dere vært sammen med en som hadde tupè selv om det får han til så se bra ut på alle måter? 0 Siter
Gjest Tupé eller type? Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Om du mener at mennesker som bruker parykk bør dumpes, så "go for it". Om du mener at mennesker med parykk også bør få en sjanse... så? 0 Siter
Luska Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Man dropper da ikke en fyr bare fordi han har tupè!? Men hadde forholdet utviklet seg, så hadde jeg trolig prøvd å overtale han til å droppe hele tupeen. Måtte bare blitt litt varm i trøya først... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 En mann med tupè, kan aldri bli mandig. Det er bedre uten hår. 0 Siter
Gjest men vet ikke Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Er redd for at mine spirende følelser for ham hadde visninet som vårblomster i barnehånd. 0 Siter
Gjest men vet ikke Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Er redd for at mine spirende følelser for ham hadde visninet som vårblomster i barnehånd. Visnet, skulle det stå ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 jeg ville jo fallt for MANNEN ikke tupeen. Men jeg synes ofte at menn kan være flottere helt uten hår, enn med tupe (spesielt dersom den ikke er veldig godt laget) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Sorry. Menn med tupe er patetisk. Menn som bærer sin hårløshet med selvsikkerhet og naturlighet er sexy. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg hadde garantert foretrukket deg uten hår :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 HALLO?! Har du tenkt å droppe en mann pga. at han har tupe?! Du minner meg om min veninne som ikke ville bli sammen med en fyr pga. at han var nesten skalla på håret.. Da fikk hun VIRKELIG høre - og nå er hun lykkelig samboer med denne mannen. Egentlig var det HAN som skulle dumpet DEG om han visste hva du nettop skrev Så det så! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 HALLO?! Har du tenkt å droppe en mann pga. at han har tupe?! Du minner meg om min veninne som ikke ville bli sammen med en fyr pga. at han var nesten skalla på håret.. Da fikk hun VIRKELIG høre - og nå er hun lykkelig samboer med denne mannen. Egentlig var det HAN som skulle dumpet DEG om han visste hva du nettop skrev Så det så! Jeg trodde innlegget var skrevet av en mann som lurte på om han skulle få tupé? 0 Siter
flisa Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg trodde innlegget var skrevet av en mann som lurte på om han skulle få tupé? Nå leste jeg det en gang til - og tror du har rett! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvis DU er mannen - som hare sier, så vil jeg anbefale deg å ikke skaffe tupé 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Nå leste jeg det en gang til - og tror du har rett! hehe For se på signaturen også... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Om du er mann (sånn som det kan tolkes), så nei, nei, nei! Tupe er turnoff, mye flottere uten. Det påstås jo at menn med lite hår er de beste elskerne. :-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvis en tupe betyr at kvinnens følelser for mannen daler, får du trøste deg med at hennes følelser og lidenskap ikke stikker særlig dypt... Forøvrig vil jeg anbefale deg å ikke skaffe deg tupe. Ofte er det lett å se at man har det, i tillegg er jo de hårtrendene som går og gjelder en gylden sjanse for de som har lite hår fra naturens side, til å "vise seg som de er". 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Mye bedre uten enn med, men viktig er det ikke. Utrolig mange menn som blir kjekkere uten hår, nesten så det er synd det ikke falt av før :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 ja Eller kanskje det er en dame som lurer på om hun skal skaffe seg en mann med tupé...? Neida, det er nok en mann som har skrevet innlegget. Og som nok ikke kommer til å kjøpe tupé! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.