Gjest Amoline Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg hadde sikkert tenkt at her var det noe muffens. En mann som er perfekt på alle måter har noe å skjule, og det innbefatter mer enn en tupé 0 Siter
Gjest Vurderte å skaffe seg en....men ikke nå Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) 0 Siter
flisa Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) Det er sikkert pent! 0 Siter
snø Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) Flink gutt! Det er såååå mye mer sexy med mannfolk som bærer det håret de har eller ikke har med stolthet, enn med mannfolk med tupe eller hentesveis. Det finnes veldig mange sexy mannfolk med lite hår, men jeg har enda til gode å se noen sexy med tupee. God helg! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvis jeg hadde likt mannen på alle andre måter, ville jeg satset videre - og etter hvert overtalt ham til å droppe tupeen. Menn med "hull i hatten" kan være både tøffe og flotte, men menn som prøver febrilsk å skjule håravfall er ganske triste. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) Høres ut som en god avgjørelse! Lykke til på byen. ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) Da har du gjort en riktig avgjørelse :-) Jeg fant ikke tråden før nå, men jeg hadde tenkt å svare at jeg ikke ville ha droppet mannen, bare forsiktig hintet om at han skulle droppe tupeen :-) Mange menn med lite hår er flotte! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) Gudskjelov :-) 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Er det ikke det som befinner seg under tupeen som er det viktigste da? 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg hadde jobbet som et lite helvete for å få han til å kaste tupeen. Skalla og barberte menn er sexy! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) Du gjorde det rette ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) Der ser du, var vel ikke vanskelig i det hele tatt? Skal vedde på at du har fått lettstelt sveis også. ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvis en tupe betyr at kvinnens følelser for mannen daler, får du trøste deg med at hennes følelser og lidenskap ikke stikker særlig dypt... Forøvrig vil jeg anbefale deg å ikke skaffe deg tupe. Ofte er det lett å se at man har det, i tillegg er jo de hårtrendene som går og gjelder en gylden sjanse for de som har lite hår fra naturens side, til å "vise seg som de er". For å si det sånn: Redaktøren i Magazinet er ikke akkurat fin på håret. :-) 0 Siter
Gjest fruit Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 For å si det sånn: Redaktøren i Magazinet er ikke akkurat fin på håret. :-) Det ligger jo strøket, hvert eneste hårstrå? 0 Siter
Soria Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 For å si det sånn: Redaktøren i Magazinet er ikke akkurat fin på håret. :-) Nei, han er fæl 0 Siter
Gjest ærlighet varer lengst Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Syns ikke det gjør noe om en mann har tupe, mange kler det godt. Men jeg syns han bør være åpen og si fra om det før man blir så intime at man finner det ut selv. Da virker han mest ærlig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Å hjælpes meg - jeg tror jeg hadde dødd av innestengt latter!!! Hvis mannen er verdt å samle på for andre ting enn utseendet, så hadde jeg ikke droppet ham. Men kanskje fått ham til å droppe tupèen... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Det ligger jo strøket, hvert eneste hårstrå? Hehe, ja, nen det hjelper ikke akkurat. Ser ut som om han har tupeen feil vei. 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Takk til alle som svarte. Har nettopp vært hos frisøren og fått 1-millimeters sveis, hehe. Det enkleste er visstnok det beste :-) Du ble sikkert kjempekjekk;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.