Gå til innhold

Prison break

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt litt hekta på denne serien.

Første gangen trodde jeg det var en film, og ble SÅ skuffet over at jeg ikke fikk med meg slutten. Andre gangen var jeg SIKKER på at det var siste delen. Tredje gangen begynte jeg å forstå at det var en serie. I går innså jeg at dette er noe langvarig noe...

Er det noen som vet hvor mange episoder serien består av?

hare1365380455
Skrevet

Jeg har sett sesong 1, og det kommer vel sesong 2 i mars (i USA).

Skrevet

"This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break. "

(googlet litt:-)

Skrevet

Jeg har sett sesong 1, og det kommer vel sesong 2 i mars (i USA).

Hva betyr det da? SKal det være pause her nå? Jeg så jo det programmet kl 23 i går kveld, med intervju av skuespillerne. Kommer det ikke flere episoder her i Norge da?

Skrevet

"This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break. "

(googlet litt:-)

22 episoder??!!! Huff da. Det blir mange torsdagskvelder jeg ikke får gjort noe annet!

Utrolig lenge siden jeg var hekta på en serie nå. Tror den forrige var "Den sjette dagen" for noen år siden.

Skrevet

22 episoder??!!! Huff da. Det blir mange torsdagskvelder jeg ikke får gjort noe annet!

Utrolig lenge siden jeg var hekta på en serie nå. Tror den forrige var "Den sjette dagen" for noen år siden.

Jeg tenkte for meg selv: Hærregud hvor lang tid han skal bruke på å komme seg ut, da! Tror jeg blir lei før brødrene ser blå himmel igjen, ja.

Skrevet

Jeg tenkte for meg selv: Hærregud hvor lang tid han skal bruke på å komme seg ut, da! Tror jeg blir lei før brødrene ser blå himmel igjen, ja.

Jeg som trodde det var en film som skulle avsluttes første kvelden..... Vet ikke om jegholder ut så lenge!

Men spennende er det i alle fall. Jeg sitter og holder ei pute foran fjeset, eller trekker hodet ned i ulltrøya på det verste!

hare1365380455
Skrevet

Hva betyr det da? SKal det være pause her nå? Jeg så jo det programmet kl 23 i går kveld, med intervju av skuespillerne. Kommer det ikke flere episoder her i Norge da?

De sender hele sesong 1 rekner jeg med! (Jeg har sett den på pc'en.) Så ikke fortvil...;) Så er det nok en pause før sesong 2.

hare1365380455
Skrevet

Jeg som trodde det var en film som skulle avsluttes første kvelden..... Vet ikke om jegholder ut så lenge!

Men spennende er det i alle fall. Jeg sitter og holder ei pute foran fjeset, eller trekker hodet ned i ulltrøya på det verste!

Og mer spennende blir det.....

Skrevet

De sender hele sesong 1 rekner jeg med! (Jeg har sett den på pc'en.) Så ikke fortvil...;) Så er det nok en pause før sesong 2.

OK. Takk.

Skrevet

Psst, rekker du det ikke torsdager, så går den i reprise på fredagskveldene ;-)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Bra serie, men ikke så bra som opphausinga i forkant skulle tyde på. OZ er fremdeles den ultimate fengselsserien :)

Skrevet

Psst, rekker du det ikke torsdager, så går den i reprise på fredagskveldene ;-)

Jeg vet det. Det var fredagene vi begynte å se serien. Deilig at den også går på trosdagene, litt tidligere!

Skrevet

Jeg vet det. Det var fredagene vi begynte å se serien. Deilig at den også går på trosdagene, litt tidligere!

Sant nok.

Skrevet

Såpass mange episoder som er planlagt, så håper jeg de kommer til å la det skje litt i serien. At de ikke går i "fellen" LOST har gjort, hvor det ikke skjer noe som helst, og serien blir helt uutholdelig kjedelig og meningsløs.

"............................................"

Skrevet

Hei.

Jeg leste en plass at det spøke i det fengslet i virkeligheta.

Og han kjekken som en dødsdømt,han er halv norsk.

De skal lege flere episoder av denne serien også.

Skrevet

Jeg har etterhvert skjønt at denne serien er noe jeg bør følge med på....Mulig jeg er litt sent ute, for igår prøvde jeg å få med meg innholdet. Må innrømme at jeg ikke klarte å skjønne helt hva det handla om :-(

Jeg har antagelig mista for mye?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...