Gjest prust Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Har blitt litt hekta på denne serien. Første gangen trodde jeg det var en film, og ble SÅ skuffet over at jeg ikke fikk med meg slutten. Andre gangen var jeg SIKKER på at det var siste delen. Tredje gangen begynte jeg å forstå at det var en serie. I går innså jeg at dette er noe langvarig noe... Er det noen som vet hvor mange episoder serien består av? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg har sett sesong 1, og det kommer vel sesong 2 i mars (i USA). 0 Siter
KaVa Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 "This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break. " (googlet litt:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg har sett sesong 1, og det kommer vel sesong 2 i mars (i USA). Hva betyr det da? SKal det være pause her nå? Jeg så jo det programmet kl 23 i går kveld, med intervju av skuespillerne. Kommer det ikke flere episoder her i Norge da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 "This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break. " (googlet litt:-) 22 episoder??!!! Huff da. Det blir mange torsdagskvelder jeg ikke får gjort noe annet! Utrolig lenge siden jeg var hekta på en serie nå. Tror den forrige var "Den sjette dagen" for noen år siden. 0 Siter
KaVa Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 22 episoder??!!! Huff da. Det blir mange torsdagskvelder jeg ikke får gjort noe annet! Utrolig lenge siden jeg var hekta på en serie nå. Tror den forrige var "Den sjette dagen" for noen år siden. Jeg tenkte for meg selv: Hærregud hvor lang tid han skal bruke på å komme seg ut, da! Tror jeg blir lei før brødrene ser blå himmel igjen, ja. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg tenkte for meg selv: Hærregud hvor lang tid han skal bruke på å komme seg ut, da! Tror jeg blir lei før brødrene ser blå himmel igjen, ja. Jeg som trodde det var en film som skulle avsluttes første kvelden..... Vet ikke om jegholder ut så lenge! Men spennende er det i alle fall. Jeg sitter og holder ei pute foran fjeset, eller trekker hodet ned i ulltrøya på det verste! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hva betyr det da? SKal det være pause her nå? Jeg så jo det programmet kl 23 i går kveld, med intervju av skuespillerne. Kommer det ikke flere episoder her i Norge da? De sender hele sesong 1 rekner jeg med! (Jeg har sett den på pc'en.) Så ikke fortvil... Så er det nok en pause før sesong 2. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg som trodde det var en film som skulle avsluttes første kvelden..... Vet ikke om jegholder ut så lenge! Men spennende er det i alle fall. Jeg sitter og holder ei pute foran fjeset, eller trekker hodet ned i ulltrøya på det verste! Og mer spennende blir det..... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Og mer spennende blir det..... IKKE SI NOE!!!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 De sender hele sesong 1 rekner jeg med! (Jeg har sett den på pc'en.) Så ikke fortvil... Så er det nok en pause før sesong 2. OK. Takk. 0 Siter
Femma Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 22 episoder??!!! Huff da. Det blir mange torsdagskvelder jeg ikke får gjort noe annet! Utrolig lenge siden jeg var hekta på en serie nå. Tror den forrige var "Den sjette dagen" for noen år siden. Psst, rekker du det ikke torsdager, så går den i reprise på fredagskveldene ;-) 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Bra serie, men ikke så bra som opphausinga i forkant skulle tyde på. OZ er fremdeles den ultimate fengselsserien 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Psst, rekker du det ikke torsdager, så går den i reprise på fredagskveldene ;-) Jeg vet det. Det var fredagene vi begynte å se serien. Deilig at den også går på trosdagene, litt tidligere! 0 Siter
Femma Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg vet det. Det var fredagene vi begynte å se serien. Deilig at den også går på trosdagene, litt tidligere! Sant nok. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Såpass mange episoder som er planlagt, så håper jeg de kommer til å la det skje litt i serien. At de ikke går i "fellen" LOST har gjort, hvor det ikke skjer noe som helst, og serien blir helt uutholdelig kjedelig og meningsløs. "............................................" 0 Siter
astridny Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hei. Jeg leste en plass at det spøke i det fengslet i virkeligheta. Og han kjekken som en dødsdømt,han er halv norsk. De skal lege flere episoder av denne serien også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg har etterhvert skjønt at denne serien er noe jeg bør følge med på....Mulig jeg er litt sent ute, for igår prøvde jeg å få med meg innholdet. Må innrømme at jeg ikke klarte å skjønne helt hva det handla om :-( Jeg har antagelig mista for mye? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.