Gjest datakluss Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Er det noen måte jeg kan få sendt en mp3 fil fra dataen til min telefon. Via mms feks? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 En hel sang i mp3 er nok for stor for en MMS. Jeg bruker enten Bluetooth når jeg overfører musikk, eller setter kortet i en kortleser og overfører til kortet. Har du ingen av delene kan du sikkert bruke en kabel mellom telefon og PC. 0 Siter
Excelsion Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Nja, de blir nok for store for MMS.. Email? Kabel? Blåtann? Infrarød? 0 Siter
Gjest datakluss Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Nja, de blir nok for store for MMS.. Email? Kabel? Blåtann? Infrarød? Har filen på jobb PC og skulle hatt den til hjemme PC. Hjemme PC er ikke knyttet til nett, og har windows 98 så memory stick'en jeg har funker ikke hjemme (kan man få den til å funke der?). På hjemme PC har jeg bluetooth tilgang sånn at jeg kan overføre fra tlf til data. Noen løsning? 0 Siter
Gjest datakluss Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 En hel sang i mp3 er nok for stor for en MMS. Jeg bruker enten Bluetooth når jeg overfører musikk, eller setter kortet i en kortleser og overfører til kortet. Har du ingen av delene kan du sikkert bruke en kabel mellom telefon og PC. Vet du om en kan få memorystick med USb 2 til å funke på en PC med bare windows 98? Filen skal over på en PC uten nett tilgang, men den kan kommunisere med en tlf via bluetooth.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Vet du om en kan få memorystick med USb 2 til å funke på en PC med bare windows 98? Filen skal over på en PC uten nett tilgang, men den kan kommunisere med en tlf via bluetooth.. Tror ikke Win98 er kompatibel med USB2. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Har filen på jobb PC og skulle hatt den til hjemme PC. Hjemme PC er ikke knyttet til nett, og har windows 98 så memory stick'en jeg har funker ikke hjemme (kan man få den til å funke der?). På hjemme PC har jeg bluetooth tilgang sånn at jeg kan overføre fra tlf til data. Noen løsning? Hvis det fremdeles finnes minnepenner med USB 1.1 kan du jo bruke den på en maskin med Win98. 0 Siter
Gjest datakluss Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvis det fremdeles finnes minnepenner med USB 1.1 kan du jo bruke den på en maskin med Win98. Joda, men jeg har bare memorystick med 2.0 da. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Joda, men jeg har bare memorystick med 2.0 da. Har du prøvd å installere driverne fra den medfølgende CDen på maskinen med Win98? En del USB2 minnepenner fungerer faktisk også på en USB 1.1 port. 0 Siter
Gjest datakluss Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Har du prøvd å installere driverne fra den medfølgende CDen på maskinen med Win98? En del USB2 minnepenner fungerer faktisk også på en USB 1.1 port. Fulgte ikke med noen CD, installeringsfilene ligger på+ minnepennen.. men har funnet noen drivere på nett, får se om det kan funke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.