Gå til innhold

Fil fra data til tlf

Anbefalte innlegg

Gjest datakluss
Skrevet

Er det noen måte jeg kan få sendt en mp3 fil fra dataen til min telefon. Via mms feks?

Gjest ChiengMai
Skrevet

En hel sang i mp3 er nok for stor for en MMS. Jeg bruker enten Bluetooth når jeg overfører musikk, eller setter kortet i en kortleser og overfører til kortet. Har du ingen av delene kan du sikkert bruke en kabel mellom telefon og PC.

Skrevet

Nja, de blir nok for store for MMS..

Email?

Kabel?

Blåtann?

Infrarød?

Gjest datakluss
Skrevet

Nja, de blir nok for store for MMS..

Email?

Kabel?

Blåtann?

Infrarød?

Har filen på jobb PC og skulle hatt den til hjemme PC. Hjemme PC er ikke knyttet til nett, og har windows 98 så memory stick'en jeg har funker ikke hjemme (kan man få den til å funke der?). På hjemme PC har jeg bluetooth tilgang sånn at jeg kan overføre fra tlf til data. Noen løsning?

Gjest datakluss
Skrevet

En hel sang i mp3 er nok for stor for en MMS. Jeg bruker enten Bluetooth når jeg overfører musikk, eller setter kortet i en kortleser og overfører til kortet. Har du ingen av delene kan du sikkert bruke en kabel mellom telefon og PC.

Vet du om en kan få memorystick med USb 2 til å funke på en PC med bare windows 98? Filen skal over på en PC uten nett tilgang, men den kan kommunisere med en tlf via bluetooth..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet du om en kan få memorystick med USb 2 til å funke på en PC med bare windows 98? Filen skal over på en PC uten nett tilgang, men den kan kommunisere med en tlf via bluetooth..

Tror ikke Win98 er kompatibel med USB2.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har filen på jobb PC og skulle hatt den til hjemme PC. Hjemme PC er ikke knyttet til nett, og har windows 98 så memory stick'en jeg har funker ikke hjemme (kan man få den til å funke der?). På hjemme PC har jeg bluetooth tilgang sånn at jeg kan overføre fra tlf til data. Noen løsning?

Hvis det fremdeles finnes minnepenner med USB 1.1 kan du jo bruke den på en maskin med Win98.

Gjest datakluss
Skrevet

Hvis det fremdeles finnes minnepenner med USB 1.1 kan du jo bruke den på en maskin med Win98.

Joda, men jeg har bare memorystick med 2.0 da.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Joda, men jeg har bare memorystick med 2.0 da.

Har du prøvd å installere driverne fra den medfølgende CDen på maskinen med Win98? En del USB2 minnepenner fungerer faktisk også på en USB 1.1 port.

Gjest datakluss
Skrevet

Har du prøvd å installere driverne fra den medfølgende CDen på maskinen med Win98? En del USB2 minnepenner fungerer faktisk også på en USB 1.1 port.

Fulgte ikke med noen CD, installeringsfilene ligger på+ minnepennen.. men har funnet noen drivere på nett, får se om det kan funke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...