Gå til innhold

Kritikk av Hotell Cæars, BB, Idol osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at hver gang det kommer opp en tråd ang noen av disse programene, må noen si at vi som ser på dette er teite elle rnoe slikt..

Jeg skjønner ikke hvorfor det alltid må komenteres...

Jeg innrømmer ærlig at jeg ser på dette jeg. Jeg har høyskoleutd, hatt bra jobb osv osv. Men ja, jeg ser på Hotel Cæsar, BB, Idol osv osv...

Jeg er glad jeg ikke lar være å se på dette, bare fordi noen synes det er dumt.

:)

Skrevet

Så bra at ikke alle er like. Noen liker mora, og noen liker dattera som man sier. Jeg ser på to av programmene du nevner, og det er noen minutters fri fra hverdagen på en måte. Grei avkopling. BB og Idol ser jeg iblandt.

Skrevet

Det gjelder også hvis man sier at man leser ukeblad, og da særlig Se og Hør. F. eks.KK har litt høyere status.

Men det er ingenting å bry seg om.

Skrevet

Men det er jo du som skal høres i leksen, Dory! Er du klar? Legg vekk bladet, nå, så fyrer jeg løs.

Skrevet

Det gjelder også hvis man sier at man leser ukeblad, og da særlig Se og Hør. F. eks.KK har litt høyere status.

Jeg leser se og hør ,ser bigbrother og alle disse realityseriene å jeg er dermed en ordentlig idiot.

Artig å være annerledes :)

Skrevet

Men det er jo du som skal høres i leksen, Dory! Er du klar? Legg vekk bladet, nå, så fyrer jeg løs.

Oj.. Ok, fyr løs baby;)

*Sitter tent som ett lys*

Skrevet

Hehe, jeg har akkurat vært og kjøpt meg både Se & Hør og KK. Kjøper begge ganske jevnlig. Hva sier det om meg da?

Skrevet

Det bunner i usikkerhet hos de som kritiserer.

For å fremheve seg selv som smartere og "bedre" enn oss vanlig dødelige, må de rakke ned på bl. a. andres valg av TV-serier eller lesestoff.

Hvis det får de til å føle seg bedre, så la de holde på. :o)

Skrevet

Jeg ser også på IDOL, men de to andre ligger jeg laaangt unna. De gir meg null undeholdning.

En høyskoleutdannelse i dag er ingen garanti for hvorvidt man klarer å holde trash-tv vekk fra sin hverdag.

Skrevet

Jeg ser også på IDOL, men de to andre ligger jeg laaangt unna. De gir meg null undeholdning.

En høyskoleutdannelse i dag er ingen garanti for hvorvidt man klarer å holde trash-tv vekk fra sin hverdag.

Nei, det er sant:)

Var bare så lei av at alle som ser må slik må være "dumme"..:(

Skrevet

Oj.. Ok, fyr løs baby;)

*Sitter tent som ett lys*

1. Slemme Rolv i Hotel Cæsar (skuespilleren, altså) har en kjæreste som er kjent fra et annet TV-program. Hvilket?

2. Hvem spås å bli den neste programlederen i dette programmet?

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

1. Slemme Rolv i Hotel Cæsar (skuespilleren, altså) har en kjæreste som er kjent fra et annet TV-program. Hvilket?

programleder i Hotel Caæaøsar? Æ'kke det en sånn derre dramasåpeoperaserie, a?

Skrevet

programleder i Hotel Caæaøsar? Æ'kke det en sånn derre dramasåpeoperaserie, a?

Nei, programleder i det programmet som er svaret på spørsmål 1.

Gjest Hva jeg vet!!!
Skrevet

Hanne et-eller-annet som vant 71 grader Nord. Programlederen for neste sensong med 71 g.n er Tom Stiansen.

Skrevet

Jeg vet svarene:)

Men svaret på nr. 1 kan jo også være Villmarksliv da!

Skrevet

Oj.. Jeg vet ikke...

(Har ikke se og hør weekend..:(

Hjelp noen?

Skrevet

Da fikk jeg svarene ja, så nå vet jeg det iallefall...

Jeg burde skamme meg som vet så lite. Men jeg søkte på kvasir da.

da kom jeg inn på en side som heter www.kjentfolk.no

Mye info der, hihi.

Skrevet

Nei, det er sant:)

Var bare så lei av at alle som ser må slik må være "dumme"..:(

"Var bare så lei av at alle som ser må slik må være "dumme"..:("

Absolutt ikke. Jeg har ikke inntrykk av at alle som ser på dette patetiske rølet er dumme. Men jeg undrer meg litt på hvor patetisk noe kan være, og fortsatt være underholdende :-)

"............................................."

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg har ikke inntrykk av at alle som ser på dette patetiske rølet er dumme. Men jeg undrer meg litt på hvor patetisk noe kan være, og fortsatt være underholdende :-)

Ok:)

Takk:)

Skrevet

*ler*

Var ikke helt gode den der setningen min da..

Lenge leve dysleksi light.. Jeg skriver fortere enn det tankene klarer å henge med på

Huff....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...