Gå til innhold

Kritikk av Hotell Cæars, BB, Idol osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler*

Var ikke helt gode den der setningen min da..

Lenge leve dysleksi light.. Jeg skriver fortere enn det tankene klarer å henge med på

Huff....

Hvilken setning?

"..............................."

Skrevet

Hvilken setning?

"..............................."

"Var bare så lei av at alle som ser må slik må være "dumme"..:("

Mente altså at jeg var lei av at der stadig vekk er folk som sier at folk som ser på feks Hotel C er "dumme/enkle"...

er ikke alltid like lett å formulerer seg. *Ler*

Skrevet

"Var bare så lei av at alle som ser må slik må være "dumme"..:("

Mente altså at jeg var lei av at der stadig vekk er folk som sier at folk som ser på feks Hotel C er "dumme/enkle"...

er ikke alltid like lett å formulerer seg. *Ler*

Jeg tror meningen din kom frem, tross i skriveleifen :-)

"............................................"

Skrevet

Jeg tror meningen din kom frem, tross i skriveleifen :-)

"............................................"

Det er bra:)

Skrevet

Tror faktisk at noen av disse som kritiserer oss som ser de omtalte programmer, titter innom ganske ofte selv,det er da noen av disse som er ganske så oppdatert på det som skjer,eller?;)

Skrevet

Nei, det er sant:)

Var bare så lei av at alle som ser må slik må være "dumme"..:(

Men vi hever oss over det!

For øvrig er jeg enig. Det bør gå an å kritisere programmene uten å kritisere de som ser på dem.

Skrevet

Ok, skal ta dem bit fir bit:

Hotel Cæsar. Har sett noen episoder for lenge siden. Dette er lavmålsserie.

Kjempefint at det engasjerer dog, for jeg kjenner noen som har regisert og filmet noen av episodene. Og de trenger cash til tross for at dette er for filmskapere hva danskebåt-truppen er for profesjonelle musikere. Men for all del, jeg syns mye søppel er morsomt selv, bare ikke akkurat dette :)

IDOL: skikkelig humor. Dette har jeg fulgt med på i auditionperioden. Haha. Folk som driter seg ut og sikkert får varig men av de harske kommentarene. Rock on !

Big Brother: Mer potensiale enn jeg trodde. Har sett noen halvepisoder mens jeg prøver vugge lillegutten i søvn.

Kanskje litt dårlig gjort å putte en gjeng mentalt ustabile og følelseskadde mennesker sammen i en slik setting, men gir et interesant innblikk i hva vår moderne verden har degenerert menneskeheten i. Dårlig konsept, men tidvis interesant.

Såder, det var sannheten. Den ultimate.

Skrevet

Helt enig med deg!

Noen har kanskje så dårlig selvtillit at de må passe på å benytte alle mulige sjanser til å poengtere at de iallefall ikke ser på denne uintelligente dritten ;-)

Skrevet

Jeg ser ikke på hotell Cæsar men det er fordi det var midt i leggetida til minstemann når det startet og jeg har aldri kommet inn i det.

Jeg trodde nesten jeg var den eneste som ikke så på det jeg.

Ellers så ser jeg på alt søppeltv som jeg synes er underholdende og driter i hva andre synes :o)

Skrevet

jeg ser på mye søppeltv, alt utenom BB, for det har jeg aldri skønt noenting av

Gjest LucySky
Skrevet

Så det er sånn at om man syns de fleste såpeserier er så dumme at man ikke HOLDER UT å se på dem (og det er synd, for man har jo lyst til å se på tv og bli avkoplet) - så må man ikke si det, i alle fall ikke her, for da har man dårlig selvtillit og trenger å hevde seg overfor de andre?

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte!

NB! Jeg har bare sagt hva jeg syns i F.U'er ("hvilke såperserier liker du" "hva ser du på tv" osv). Men det skal jeg ikke altså?

For det er ekkelt for dere, hva?

My god.

Gjest girasol
Skrevet

Ja ifølge noen i en annen tråd så er jeg å regne som en hormonell tenåring fordi jeg liker Idol :-)

Men jeg bryr meg da svært lite om hva folk måtte mene om meg og hva jeg ser på TV!...

Hvorvidt det er nødvendig av folk å uttale hvor teite vi er, er jo en annen sak. Men - det er jo ytringsfrihet her til lands, og den må vi verne om!! (For enhver pris u know) ;-)

M.v.h.

Skrevet

Jeg ser ikke på hotell Cæsar men det er fordi det var midt i leggetida til minstemann når det startet og jeg har aldri kommet inn i det.

Jeg trodde nesten jeg var den eneste som ikke så på det jeg.

Ellers så ser jeg på alt søppeltv som jeg synes er underholdende og driter i hva andre synes :o)

Jeg så heller ikke på det da det startet, men så fikk jeg en samboer som så på det. Og bæng, så var jeg avhengig selv. Nå har jeg til og med fått min nåværende kjæreste til å følge med på det hehe!

Skrevet

Nei vi trenger ikke være dumme for å like litt lett underholdning vel? Jeg studerer ved matematisk naturvitenskapelig institutt ved UiO, og leser illustrert vitenskap fremfor se og hør og det nye og andre sladreblader og "jenteblader". Men jeg ser hotell cæsar og Idol, og Days of our lives hehe. Men ikke BB (har sett det før da, men i år var det ingen som virket interessante derfor gadd jeg ikke).

Lenge leve litt lett underholdning i hverdagen!

Skrevet

Jeg så heller ikke på det da det startet, men så fikk jeg en samboer som så på det. Og bæng, så var jeg avhengig selv. Nå har jeg til og med fått min nåværende kjæreste til å følge med på det hehe!

Men jeg er verre for jeg ser på BB hver kveld ;o)

Skrevet

Men jeg er verre for jeg ser på BB hver kveld ;o)

Huff, ja, da må du ha en iq på 85 eller noe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...