Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag heier jeg på Ørjan og Vivian (var det ikke det hun het, hun i kjæresteparet). Synes de begge har veldig fine stemmer:)

Hvem heier dere på i kveld?

Skrevet

Jeg syned det er et teit program og at de som ser på det er dumme.

;-)

fei1365380229
Skrevet

Jeg heier ikke på noen spesielle. Har tenkt å se det før jeg bestemmer meg for hvem jeg ønsker skal videre, men har ikke tenkt å stemme for jeg gidder ikke å bruke penger på det.

Skrevet

Ut fra det jeg har sett på TV til nå er jeg enig med deg, men jeg venter og hører sangene først! ;-)

Vi fikk oss vel alle en overraskelse over han ...Stian??? .... på onsdag!

Skrevet

;-)

Føler du deg bedre nå? :o)

Skrevet

;-)

Ja, huff og huff!

Man burde egentlig skru av og bare lese Dostojevksij istedet! ;-)

Skrevet

Vet ikke hvem jeg heier på, for vet ikke enda hvem som er med i kveld.

Men har bare fått med meg at hun Vivian er såå søt da! Skikkelig god utstråling på henne. Og det har også noe å si, i tillegg til sangstemmen, så klart.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Vi får se, først vil jeg høre hvordan det går med dem ikveld.

Syns disse utstemmingsrundene som pågår nå blir så feil, .... en gruppe kan være kjempeflinke alle sammen, neste gruppe kan det bare være en av de flinke som er med osv osv., om du skjønner meg riktig ...

Skrevet

Ja, huff og huff!

Man burde egentlig skru av og bare lese Dostojevksij istedet! ;-)

Ja, eller Donald pocket! ;o)

Gjest tv-tittern
Skrevet

Ut fra det jeg har sett på TV til nå er jeg enig med deg, men jeg venter og hører sangene først! ;-)

Jonas kanskje ...

Skrevet

Syns disse utstemmingsrundene som pågår nå blir så feil, .... en gruppe kan være kjempeflinke alle sammen, neste gruppe kan det bare være en av de flinke som er med osv osv., om du skjønner meg riktig ...

Enig... Det kan bli feigt..

Skrevet

Ja, det er klart man må gjøre (høre på dem først). Men jeg tenkte også ut fra det jeg har hørt tidligere da:) Jeg bruker ikke å stemme, men jeg sitter og heier på favorittenen mine ;)

Hmm, Stian? Du tenker kanskje på Jonas?

Skrevet

Var noen med nesten helt likt nick som meg her...

Men det er ikke meg asså!!!!

denne skriver Dory med tallet 0

8Bare til opplysning, så ingen skulle tror jeg driver å tuller her. Med at jeg først sier jeg synes det er dumt med kritikk, så kritiserer jeg, hehe:)

Skrevet

Så tror jeg kanskje dommerne har lagt inn 2 av sine favouritter i hver gruppe...

Feks forrige gang var det nok Yolanda og Anders.

Så kult at Jonas gikk videre...:))

Gjest SlemmeTor
Skrevet

Med tanke på total mangel på forhåndspofilering av Jonas på onsdag, og de sangkvaliteter han viste, så tror jeg man skal være forsiktig med å utbasunere hvem man heier på.

Skrevet

Ja, jeg er helt enig!

Lurer på om de kommer til å ha et program der de som f.eks kom på 3-4 plass i avstemningen på hvert program, får prøve seg på nytt?

Hvis ikke blir det jo bare 8 til finalen?! (I fjor var de vel 10 + at dommerne fikk velge en de ville ha med).

Skrevet

;-)

Jeg synes det er dumt å lage seg et nick som er til forveksling likt en annen brukers.

Skrevet

Jonas kanskje ...

ja ja, OK da, når du først MÅ pirke på detaljene! ;-)

Skrevet

Ja, det er klart man må gjøre (høre på dem først). Men jeg tenkte også ut fra det jeg har hørt tidligere da:) Jeg bruker ikke å stemme, men jeg sitter og heier på favorittenen mine ;)

Hmm, Stian? Du tenker kanskje på Jonas?

3 bokstavers sammentreff var jo ikke så verst! ;-)

Skrevet

Så tror jeg kanskje dommerne har lagt inn 2 av sine favouritter i hver gruppe...

Feks forrige gang var det nok Yolanda og Anders.

Så kult at Jonas gikk videre...:))

Har de ikke innrømmet i tidligere år at dommernes favoritter plasseres relativt sent i programmet, nettopp fordi dette også kan påvirke stemmegivningen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...