Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får se, først vil jeg høre hvordan det går med dem ikveld.

Syns disse utstemmingsrundene som pågår nå blir så feil, .... en gruppe kan være kjempeflinke alle sammen, neste gruppe kan det bare være en av de flinke som er med osv osv., om du skjønner meg riktig ...

Enig, men det motvirkes jo til en viss grad av dette "wild card"-opplegget de har, selv om det ikke er seerne som får være med å velge ut dem.

Skrevet

3 bokstavers sammentreff var jo ikke så verst! ;-)

Du er flink :D

Skrevet

Har de ikke innrømmet i tidligere år at dommernes favoritter plasseres relativt sent i programmet, nettopp fordi dette også kan påvirke stemmegivningen?

Hmm, det kan godt være.

Husker ikke å ha hørt det, men det skal ikke forundre meg:)

Gjest tv-tittern
Skrevet

ja ja, OK da, når du først MÅ pirke på detaljene! ;-)

;-) ja det var jo egentlig ikke noe å henge seg opp i, alle skjønte jo at det er Jonas du mener når du skriver Stian ;-)

Skrevet

;-) ja det var jo egentlig ikke noe å henge seg opp i, alle skjønte jo at det er Jonas du mener når du skriver Stian ;-)

It goes without saying! ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg heier litt på de, men skal ikke si noe før jeg har fått sett alle sunget. Mange som har fått lite tv-tid og som er kjempegode! =)

Skrevet

I hvertfall Vivian! Men fjortisene kommer nok til å stemme fram to "kule" gutter, så det er vel nytteløst for jenter å nå fram i konkurransen.......

Skrevet

Ut fra det jeg har sett på TV til nå er jeg enig med deg, men jeg venter og hører sangene først! ;-)

Vi fikk oss vel alle en overraskelse over han ...Stian??? .... på onsdag!

JONAS!!! :)

Skrevet

Vel jeg liker godt hun Sara (hun som sang først) har likt stemmen hennes siden audition rundene. Men de du nevner er jo også flinke. De har ikke sunget ennå.. så blir jo spennende

Gjest girasol
Skrevet

Ørjan og Vivan vel! ;-) De er i helt andre klasser enn de andre, er min mening!

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg heier litt på de, men skal ikke si noe før jeg har fått sett alle sunget. Mange som har fått lite tv-tid og som er kjempegode! =)

Ja, og det er så synd det der med TV-tid altså. Og det er jo som regel de kule og hippe og de som ser bra ut som får tonnevis med TV-tid, men kanskje synger helt ok, så er det andre som synger helt fenomenalt men som seerne ikke kjenner fordi dem aldri har sett dem før, så kommer dem ikke videre pga dette.

Innmari synd at det ikke skal være likt for alle.

Gjest sunnhordland
Skrevet

Ørjan.. gurimalla han er så kjekk og!

Hehe han bor ikke så langt fra meg :-))

Gjest trultemor25
Skrevet

Hehe han bor ikke så langt fra meg :-))

Så heldig du er dah..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...