morsan Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Vi får se, først vil jeg høre hvordan det går med dem ikveld. Syns disse utstemmingsrundene som pågår nå blir så feil, .... en gruppe kan være kjempeflinke alle sammen, neste gruppe kan det bare være en av de flinke som er med osv osv., om du skjønner meg riktig ... Enig, men det motvirkes jo til en viss grad av dette "wild card"-opplegget de har, selv om det ikke er seerne som får være med å velge ut dem. 0 Siter
nilia Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 3 bokstavers sammentreff var jo ikke så verst! ;-) Du er flink 0 Siter
Dory Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Har de ikke innrømmet i tidligere år at dommernes favoritter plasseres relativt sent i programmet, nettopp fordi dette også kan påvirke stemmegivningen? Hmm, det kan godt være. Husker ikke å ha hørt det, men det skal ikke forundre meg:) 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 ja ja, OK da, når du først MÅ pirke på detaljene! ;-) ;-) ja det var jo egentlig ikke noe å henge seg opp i, alle skjønte jo at det er Jonas du mener når du skriver Stian ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 ;-) ja det var jo egentlig ikke noe å henge seg opp i, alle skjønte jo at det er Jonas du mener når du skriver Stian ;-) It goes without saying! ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg heier litt på de, men skal ikke si noe før jeg har fått sett alle sunget. Mange som har fått lite tv-tid og som er kjempegode! =) 0 Siter
Gjest idolly Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 I hvertfall Vivian! Men fjortisene kommer nok til å stemme fram to "kule" gutter, så det er vel nytteløst for jenter å nå fram i konkurransen....... 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Ut fra det jeg har sett på TV til nå er jeg enig med deg, men jeg venter og hører sangene først! ;-) Vi fikk oss vel alle en overraskelse over han ...Stian??? .... på onsdag! JONAS!!! 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Vel jeg liker godt hun Sara (hun som sang først) har likt stemmen hennes siden audition rundene. Men de du nevner er jo også flinke. De har ikke sunget ennå.. så blir jo spennende 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Ørjan og Vivan vel! ;-) De er i helt andre klasser enn de andre, er min mening! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Ørjan.. gurimalla han er så kjekk og! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg heier litt på de, men skal ikke si noe før jeg har fått sett alle sunget. Mange som har fått lite tv-tid og som er kjempegode! =) Ja, og det er så synd det der med TV-tid altså. Og det er jo som regel de kule og hippe og de som ser bra ut som får tonnevis med TV-tid, men kanskje synger helt ok, så er det andre som synger helt fenomenalt men som seerne ikke kjenner fordi dem aldri har sett dem før, så kommer dem ikke videre pga dette. Innmari synd at det ikke skal være likt for alle. 0 Siter
Gjest sunnhordland Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Ørjan.. gurimalla han er så kjekk og! Hehe han bor ikke så langt fra meg :-)) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hehe han bor ikke så langt fra meg :-)) Så heldig du er dah.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.