Gå til innhold

OL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til på deres arbeidsplass?

Får dere lov å se OL på jobben?

Har arbeidsgiver forståelse for at dere vil følge med på de viktigste grenene - i arbeidstiden?

Her hos oss har vi fått lovnad om å rigge opp tv i kantinen, pluss at alle kan jo ha oppe nettsidene til NRK også.. Heldige vi, eller er det normalt?

Skrevet

Vi som jobber med idrett kaller alle sportssendinger for "Faglig oppdatering", og ser alt vi orker/har tid til.

Skrevet

Har ikke fått noen mail enda iallefall, ikke står det noe på intranettet heller ....

Internettet har jeg tilgang til hele dagen allikevel, så jeg skal nok klare å følge med ja :-)

Skrevet

Vi kommer til å se en hel del her,- litt innimellom, og de mest spennende tingene ser vi nok hele seansen av.

De fleste kompenserer nok med litt ekstra lange dager, tror jeg. I grunnen tror jeg de fleste her fra før av jobber en del mer enn det de får lønn for.

Gjest staedtler
Skrevet

Sjefen beordrer alle til å følge med på OL. De som ikke følger med, får sparken.

Skrevet

Sjefen beordrer alle til å følge med på OL. De som ikke følger med, får sparken.

Vi ser ikke OL, hører ikke noe særlig heller (har enentlig ikke lov å ha radio). For noen Ol siden stod det et TV i et møterom; der kunne vi se OL i lunsjen. Kun en gang det var fryktelig spennende sat vi litt for lenge...

Skrevet

Jeg er sykemeldt og skal se ALT. Noen gleder må vi syke også ha når det nå engang er slik at en ikke kan jobbe. Så jeg gleder meg til OL, har alltid likt det. Skjønner jobben kan være et herk i slike dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...