Gå til innhold

Sex og mens - får mannen spesialbehandling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest no nick today

Nei, jeg har aldri gjort det. Men vi har da kost oss sammen uten samleie når jeg har mensen allikevel, men ikke fordi jeg føler at jeg _må_ tilfredsstille hans behov...

Han tilfredsstiller ikke mine behov når jeg har lyst og ikke han vil heller.

Man må da ta litt ansvar for egen seksualitet...

Gjest Ikke sex ved mens, nei...

Hvorfor skulle man ikke kunne/ville ha sex under mensen? Vi har da det, men hvis jeg blør veldig mye kan det hende jeg suger ham sånn at vi slipper søl akkurat da.

F.eks. har noen store smerter ved samleie under mens at det er aktuelt.

Dessuten, man skal vel ikke se bort fra at noen faktisk ikke synes blod er så himla hyggelig?

Annonse

Gjest som regel ikke

Nei som regel ikke. Hovedgrunnen til å avstå fra samleie de første dagene av menstruasjonen er ikke bare blodet men også smertene.

Er det aktuelt med sex litt senere ut i uka blir jeg gjerne med på morroa selv. Blør jo mindre da så det er ikke noe problem.

Gjest persina

F.eks. har noen store smerter ved samleie under mens at det er aktuelt.

Dessuten, man skal vel ikke se bort fra at noen faktisk ikke synes blod er så himla hyggelig?

Mulig det, jeg merker ikke at jeg har mensen annet enn at det blør litt om dagen. Det blør feks aldri om kvelden etter 9-10 og om natten, ikke mye hvertfall, trenger ikke bruke bind/tampong da. Så for meg er ikke det noe hinder for sex.

Tror de fleste som liker sex grier å overse at det er blod der nede, bare å ha et handkle under evt gjøre det i dusjen. Kjipt å måtte gå 5 dager uten sex da...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Mulig det, jeg merker ikke at jeg har mensen annet enn at det blør litt om dagen. Det blør feks aldri om kvelden etter 9-10 og om natten, ikke mye hvertfall, trenger ikke bruke bind/tampong da. Så for meg er ikke det noe hinder for sex.

Tror de fleste som liker sex grier å overse at det er blod der nede, bare å ha et handkle under evt gjøre det i dusjen. Kjipt å måtte gå 5 dager uten sex da...

Blør du aldri om natten? Høres merkelig ut.

Vanskelig å tro at du snakker sant. Men om du ikke er en unggutt som prøver å være morsom, så beklager jeg.

Gjest no nick today

Blør du aldri om natten? Høres merkelig ut.

Vanskelig å tro at du snakker sant. Men om du ikke er en unggutt som prøver å være morsom, så beklager jeg.

Jeg gjør heller ikke det de siste dagene av mensen. Sikkert fordi jeg ligger stille, om dagen blør jeg jo litt.

Gjør det ganske ofte i dusjen på slutten av mensen, men det er like mye for å tilfredsstille mine behov og ingen spesialbehandling.

Har vel runket ham noen ganger, hvis vi har kost (og jeg ikke/han ikke vil ha samleie pga mens), men ikke vanligvis. Han klarer da fint å runke selv?

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg gjør heller ikke det de siste dagene av mensen. Sikkert fordi jeg ligger stille, om dagen blør jeg jo litt.

De siste dagene av mensen er det ikke så rart at du ikke blør om natten, det tror jeg på.

Men persina hevder jo at h*n aldri blør etter kl 10 om kvelden, uten si noe om vedkommende ligger eller er i full vigør på annen måte.

nå er det jo ikke sånn at det er kjedelig å tilfredsstille mannen min...

vet ikke om det er hormonene mine somløper løpsk, men jeg blir veldig kåt når jeg har mensen. litt sånn halvirriterende, men.

sier han at han ønsker "spesialbehandling", gjør jo ikke det at jeg blir mindre kåt! problemet mitt er likevel at han spør for sjelden...!

Jeg er kåt som et villdyr selv når jeg har mensen, men jeg takkler ikke å ha sex når jeg blør- synes det er forferdelig ekkelt! Ikke bare det at det kommer blod, men det lukter jo "mens"....

Men jeg gir mer en gjerne han en blowjobb mens jeg nyter min egen kåthet. De siste dagene om det blir for gale- da har vi sex i dysjen...

Jeg har en-to dager hvor jeg har så vondt/blør så mye at jeg ikke orker samleie. Da klarer han seg stort sett uten. Jeg blir ganske sliten av å ha mensen og har sterke smerter i begynnelsen, så det er litt uaktuelt med blowjob og slikt da. Men resten av uka er det business as usual... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...