delphina1365380402 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 som telenor har fått seg som logo? Ser bra dumt ut spør du meg...... skjønner ikke hva slags assosiasjoner de har vært ute etter å gi folk? Telenor = helt propell.......... Uten propell stopper telenor........ telenor sørger for snurrende kommunikasjon? Noen som har bedre forslag? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg ble helt propell av å se på det, hvis jeg får propell-lyd i telefonen så bytter jeg til Netcom med en gang. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 De har en relativt ny informasjons-direktør som ønsker å markere seg. "Our new logo is a symbol of movement and change - our continuous evolution to help people communicate". Jeg assossierer med til Brødrene Dal og propellluene deres... Nuvel... 0 Siter
Luska Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 http://www.telenor.no/privat/ Her står det hva den nye logoen symboliserer... 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Logoen symboliserer at selskapet er i en kontinuerlig endringsprosess. Hvis flere bedrifter hadde skjønt at de bør være i kontinuerlig endring/utvikling, så ble det adskillig færre konkurser. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Det står for et selskap i bevegelse. De skal gå mot en ny kurs - å tenke mer på kundene(fokusere mer på kundene) 0 Siter
Prozak Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg synes det er rimelig uinteressant hva slags logo de har. Vi kjenner alle Telenor, og vet hva de driver med og står for. Nytt logo? Ny markedssjef? So what? "................................................" 0 Siter
Gjest telemix Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg synes det er rimelig uinteressant hva slags logo de har. Vi kjenner alle Telenor, og vet hva de driver med og står for. Nytt logo? Ny markedssjef? So what? "................................................" Dette har nok ikke du noe greie på. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Dette har nok ikke du noe greie på. *Gjesp* "........................................" 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg synes det er rimelig uinteressant hva slags logo de har. Vi kjenner alle Telenor, og vet hva de driver med og står for. Nytt logo? Ny markedssjef? So what? "................................................" Same shit, new wrapping. 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Det står for et selskap i bevegelse. De skal gå mot en ny kurs - å tenke mer på kundene(fokusere mer på kundene) Ja, det hadde jo vært no nytt! Som det har vært er de jo interessert i kundene mest bare fram til salgstidspunktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.