Gå til innhold

Hva er disse propellene

Anbefalte innlegg

delphina1365380402
Skrevet

som telenor har fått seg som logo? Ser bra dumt ut spør du meg...... skjønner ikke hva slags assosiasjoner de har vært ute etter å gi folk?

Telenor = helt propell.......... Uten propell stopper telenor........

telenor sørger for snurrende kommunikasjon?

Noen som har bedre forslag?

fei1365380229
Skrevet

Jeg ble helt propell av å se på det, hvis jeg får propell-lyd i telefonen så bytter jeg til Netcom med en gang.

Skrevet

De har en relativt ny informasjons-direktør som ønsker å markere seg.

"Our new logo is a symbol of movement and change - our continuous evolution to help people communicate".

Jeg assossierer med til Brødrene Dal og propellluene deres...

Nuvel...

Skrevet

Logoen symboliserer at selskapet er i en kontinuerlig endringsprosess.

Hvis flere bedrifter hadde skjønt at de bør være i kontinuerlig endring/utvikling, så ble det adskillig færre konkurser.

Skrevet

Det står for et selskap i bevegelse. De skal gå mot en ny kurs - å tenke mer på kundene(fokusere mer på kundene)

Skrevet

Jeg synes det er rimelig uinteressant hva slags logo de har. Vi kjenner alle Telenor, og vet hva de driver med og står for. Nytt logo? Ny markedssjef? So what?

"................................................"

Gjest telemix
Skrevet

Jeg synes det er rimelig uinteressant hva slags logo de har. Vi kjenner alle Telenor, og vet hva de driver med og står for. Nytt logo? Ny markedssjef? So what?

Dette har nok ikke du noe greie på.

Skrevet

Dette har nok ikke du noe greie på.

*Gjesp*

"........................................"

Skrevet

Same shit, new wrapping.

Gjest nosigns
Skrevet

Det står for et selskap i bevegelse. De skal gå mot en ny kurs - å tenke mer på kundene(fokusere mer på kundene)

Ja, det hadde jo vært no nytt! Som det har vært er de jo interessert i kundene mest bare fram til salgstidspunktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...