Gå til innhold

Dere som har sex så ofte...

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Og gjerne dere som har små barn også...

NÅR på døgnet har dere all den sexen dere snakker om, altså 3, 4, 5 ganger i uken? Legger dere dere veldig tidlig, evt står opp sent?

Vi legger oss rundt midnatt og står opp i 6-tida. (Med to fulle jobber og små unger, den siste legger seg 2130, kommer vi oss sjelden i seng før - må gjøre litt husarbeid, se nyheter, slappe av osv osv osv også) Og litt må man da ærlig talt sove...

Skjønner ikke at folk orker, jeg. Vi legger oss natrligvis tidligere vi også, for å ha sex, men ikke mange ganger i uken, nei.

Enten har vi lite energi, eller folk har mer avslappede liv enn oss.

Gjest Også små barn
Skrevet

Har du små barn som er oppe helt til 21:30?

Da bør du få barna tidligere i seng. Det er mye moro man kan foreta seg i stua etter at barna har sovnet.

Skrevet

Har du små barn som er oppe helt til 21:30?

Da bør du få barna tidligere i seng. Det er mye moro man kan foreta seg i stua etter at barna har sovnet.

Nei, vi har unger i alle aldre, og den eldste bør få være oppe såpass lenge.

Stua er uaktuell. Innsyn alle veier...

Gjest flere anonyme
Skrevet

Vi har ikke sex 4, 5, 6 ganger i uken, men 2-3 ganger får vi klart det. Vi legger oss aldri så sent som midtnatt. Lørdag eller søndag før man står opp er en fin tid, i helgen etter at ungene har lagt seg en annen, eller en liten kjapp en på kvelden i uken.

Gjest Også små barn
Skrevet

Nei, vi har unger i alle aldre, og den eldste bør få være oppe såpass lenge.

Stua er uaktuell. Innsyn alle veier...

Har dere barn i alle aldre er det verre.

Da må dere benytte anledningen når de største er ute av huset og de minste sover.

Vi har også innsyn alle veier til stua, men har helt bevisst kjøpt tykke gardiner. Disse trekker vi for før vi setter i gang i sofaen.

Det foregår endel på soverommet også selvsagt, men jeg er ikke så opplagt til sex når jeg er trøtt, så vi etterstreber å kunne gjøre det andre tider på døgnet også.

Skrevet

Vi har ikke sex 4, 5, 6 ganger i uken, men 2-3 ganger får vi klart det. Vi legger oss aldri så sent som midtnatt. Lørdag eller søndag før man står opp er en fin tid, i helgen etter at ungene har lagt seg en annen, eller en liten kjapp en på kvelden i uken.

Å sånn nå... Helgemorgener er heller ikke mulig for oss, barn på soverommet. Har prøvd å flytte ut barnet, men da må vi stå opp og roe i løpet av vår korte natt, og det orker vi ikke.

Vi kan egentlig ikke ha sex på soverommet heller, ungen våkner alltid, selv om vi ikke er høylydte.

Vi har nok et liv som er dårlig tilpasset sex for tida. Ikke savner vi det så veldig heller, har mer enn nok med å få hverdagen til å henge sammen. Vi er heldigvis enige om det, da.

Skjønner bare ikke hvor folk tar overskuddet fra, og hva slags liv folk har.

Skrevet

Har dere barn i alle aldre er det verre.

Da må dere benytte anledningen når de største er ute av huset og de minste sover.

Vi har også innsyn alle veier til stua, men har helt bevisst kjøpt tykke gardiner. Disse trekker vi for før vi setter i gang i sofaen.

Det foregår endel på soverommet også selvsagt, men jeg er ikke så opplagt til sex når jeg er trøtt, så vi etterstreber å kunne gjøre det andre tider på døgnet også.

"Da må dere benytte anledningen når de største er ute av huset og de minste sover."

Nettopp. Vi prøver jo det, men det er sjelden begge disse omstendighetene er til stede samtidig.

Gjest flere anonyme
Skrevet

Å sånn nå... Helgemorgener er heller ikke mulig for oss, barn på soverommet. Har prøvd å flytte ut barnet, men da må vi stå opp og roe i løpet av vår korte natt, og det orker vi ikke.

Vi kan egentlig ikke ha sex på soverommet heller, ungen våkner alltid, selv om vi ikke er høylydte.

Vi har nok et liv som er dårlig tilpasset sex for tida. Ikke savner vi det så veldig heller, har mer enn nok med å få hverdagen til å henge sammen. Vi er heldigvis enige om det, da.

Skjønner bare ikke hvor folk tar overskuddet fra, og hva slags liv folk har.

For oss så er sex en viktig del av forholdet. Jeg blir gal hvis jeg ikke får sex på flere uker, da er det bare vennskap igjen og bofellesskap og det orker ikke vi ihvertfall.

Har alltid prioritert sex, så får det bare bli litt tv eller video på ungene en gang i blant da.

Gjest Også små barn
Skrevet

"Da må dere benytte anledningen når de største er ute av huset og de minste sover."

Nettopp. Vi prøver jo det, men det er sjelden begge disse omstendighetene er til stede samtidig.

Jeg forstår at jeg må begynne å sette mer pris på at barna er så tett i alder at de følger samme rytme!

Skrevet

Onani er lettere å få til under slike omstendigheter. Ikke så gærnt det heller etter noen år med en og samme partner.

Gjest Også små barn
Skrevet

For oss så er sex en viktig del av forholdet. Jeg blir gal hvis jeg ikke får sex på flere uker, da er det bare vennskap igjen og bofellesskap og det orker ikke vi ihvertfall.

Har alltid prioritert sex, så får det bare bli litt tv eller video på ungene en gang i blant da.

Ja, det glemte jeg å ta med :-)

Vi bruker også videoen som barnevakt i blandt for å kunne kose oss uten forstyrrelser ;-)

Skrevet

Vi bruker også videoen som barnevakt i blandt for å kunne kose oss uten forstyrrelser ;-)

Åh hjelp, det kunne aldri falt meg inn. Nå har vi heller ikke mulighet til det pga aldersforskjellen på barna, men ville aldri tatt sjangsen. Vi blir fort etterlyst hvis vi ikke er i nærheten, og leteaksjon ville garantert blitt iverksatt... :=)

Gjest lykke til fra anonym kvinne
Skrevet

Barnetv er jo vanligvis noe som barn i alle aldrer ser på. Utstyr ungene med en haug av godteri og gå ut på badet. Lås døra og ta en kjapp en.

Ofte går jeg inn på badet hvis mannen min dusjer og gir han håndkleet.....5-10 minutter er alt som trenges. Og de fleste unger rekker ikke å rope så fort hvis de er opptatt med tv og snop.

Den eldste kan jo også bli fortalt på forhånd at han eller hun skal passe på småbarna under tvtiden. For dette vil det vanke en belønning etter noen ganger. Si dere skal være i fred på badet og få badet e.l.

Eller hva når barna skal til barnevakter. Lever dem en halv time tidligere og gjør noe sprøtt i bilen i skogholtet.

Her er det bare fantasien som setter grenser!

Hos oss funker dette og andre påfunn veldig bra. Hvis vi skulle ventet til sent på kvelden så hadde ingen av oss hatt overskudd igjen.

Men må også si at vi gjør det ikke så ofte som flere ganger i uka, men det viktigste er at man får litt sex av og til selvom man har småbarn.

Skrevet

Hvorfor er alle så anonyme i denne tråden - er det så skummelt dette her da?

Min oppfatning er at man må tilrettelegge forholdene for seg selv, prioritere tid og legge andre oppgaver som husarbeid og TV-titting til side. Her i huset setter vi av kvelden og kaster oss i seng så snart det er stille på barnerommet :o)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Vi har det kanskje en gang i måneden, og jeg synes det er vanskelig å finne tid til det.

Skrevet

I desember hadde vi en eller annen form for sex hver dag, som vår egen lille julekalender =0) Men da ble det høyt prioritert denne perioden. Våre barn er såpass små, at vi får relativt tidlig kveld og kan av og til ha litt barnetv sex.

Ellers går det an å sette av kvelder i uka der sex prioriters. Ei venninne har "gudskjelovdagen" hver søndag. Den dagen blir det garantert sex der i huset =0)

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Det funket for oss også, helt til hans minste (da tre) kom inn fordi det var hakk i DVD'en.... Vi bortforklarte oss med at vi bare lå og koste litt, noe vi jo også egentlig gjorde, og da ville guttungen sporenstreks opp i senga og være med og kose, hehehe. Vi fikk nå gutten ut og klærne på oss tilslutt da...

Gjest Også små barn
Skrevet

Det funket for oss også, helt til hans minste (da tre) kom inn fordi det var hakk i DVD'en.... Vi bortforklarte oss med at vi bare lå og koste litt, noe vi jo også egentlig gjorde, og da ville guttungen sporenstreks opp i senga og være med og kose, hehehe. Vi fikk nå gutten ut og klærne på oss tilslutt da...

:-)

Sånn kan det gå! Det har ikke vi opplevd enda, men det er klart, vi prøver å lytte litt i sånne situasjoner og ikke la oss oppsluke fullstendig.

Gjest enda en anonym
Skrevet

Hvorfor er alle så anonyme i denne tråden - er det så skummelt dette her da?

Min oppfatning er at man må tilrettelegge forholdene for seg selv, prioritere tid og legge andre oppgaver som husarbeid og TV-titting til side. Her i huset setter vi av kvelden og kaster oss i seng så snart det er stille på barnerommet :o)

Det er sjelden mannen er med på det....:-(

Skrevet

Dette er noe jeg også lurer på..

Vi har tre unger, i barnehagealder, og sexlivet vårt de siste 4-5 årene er en vits!

Ukene hos oss går rimelig i ett, så det er ikke sånn at når ungene er i seng så sitter vi og holder rundt hverandre i sofaen..

Vi jobber som regel om hverandre, da barnehagen ikke åpner før sju om morgenen, og stenger 16.15...

Når dagene blir slik er det vel naturlig at ungene blir litt "klegg" og vil se oss når vi endelig er samlet.. Vi blir rimelig raskt eterlyst hvis vi skulle stikke oss bort et lite øyeblikk.

Og etter masse hormoner, ammepupper, lite søvn, dødssykt barn osv er det lite som pirrer til sex for meg.. Den delen av meg er nok ganske så død, ja! Håper det kommer tilbake med årene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...