Gå til innhold

Dere som har sex så ofte...

Anbefalte innlegg

UndrendePåDetMeste

:-)

Sånn kan det gå! Det har ikke vi opplevd enda, men det er klart, vi prøver å lytte litt i sånne situasjoner og ikke la oss oppsluke fullstendig.

Vi også, og han fly rundt med en tromme samtidig, så vi TRODDE vi hadde oversikten, hehe

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

*Humrer* Ungene bor halve tiden hos pappan sin. :o) Kjæresten min jobber turnus og er hjemme i uker av gangen og jeg har noe skiftjobbing så en del morgener har vi gooood tid f.eks. :o)

Du, la det gå minst fire år før du tror denne frekvensen vil opprettholde seg, da. Du er jo i kategorien nyforelska ennå ;o)

*tenke tilbake til tiden uten barn*

Du, la det gå minst fire år før du tror denne frekvensen vil opprettholde seg, da. Du er jo i kategorien nyforelska ennå ;o)

*tenke tilbake til tiden uten barn*

Men jeg kommer aldri til å komme i småbarnstiden igjen jeg vet du. :o)

Men vi er i grunnen enige om at hadde vi bodd sammen og han hadde jobbet "som vanlig" så hadde vi neppe greid å opprettholde en slik frekvens over tid. :o)

Gjest også anonymus

Hvorfor er alle så anonyme i denne tråden - er det så skummelt dette her da?

Min oppfatning er at man må tilrettelegge forholdene for seg selv, prioritere tid og legge andre oppgaver som husarbeid og TV-titting til side. Her i huset setter vi av kvelden og kaster oss i seng så snart det er stille på barnerommet :o)

d e vel noen som ikke vil bli gjenkjent i andre forum og sex e ganske ja privat eller hur?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...