UndrendePåDetMeste Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 :-) Sånn kan det gå! Det har ikke vi opplevd enda, men det er klart, vi prøver å lytte litt i sånne situasjoner og ikke la oss oppsluke fullstendig. Vi også, og han fly rundt med en tromme samtidig, så vi TRODDE vi hadde oversikten, hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 *Humrer* Ungene bor halve tiden hos pappan sin. ) Kjæresten min jobber turnus og er hjemme i uker av gangen og jeg har noe skiftjobbing så en del morgener har vi gooood tid f.eks. ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 *Humrer* Ungene bor halve tiden hos pappan sin. ) Kjæresten min jobber turnus og er hjemme i uker av gangen og jeg har noe skiftjobbing så en del morgener har vi gooood tid f.eks. ) Du, la det gå minst fire år før du tror denne frekvensen vil opprettholde seg, da. Du er jo i kategorien nyforelska ennå ;o) *tenke tilbake til tiden uten barn* 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Du, la det gå minst fire år før du tror denne frekvensen vil opprettholde seg, da. Du er jo i kategorien nyforelska ennå ;o) *tenke tilbake til tiden uten barn* Men jeg kommer aldri til å komme i småbarnstiden igjen jeg vet du. ) Men vi er i grunnen enige om at hadde vi bodd sammen og han hadde jobbet "som vanlig" så hadde vi neppe greid å opprettholde en slik frekvens over tid. ) 0 Siter
Gjest også anonymus Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hvorfor er alle så anonyme i denne tråden - er det så skummelt dette her da? Min oppfatning er at man må tilrettelegge forholdene for seg selv, prioritere tid og legge andre oppgaver som husarbeid og TV-titting til side. Her i huset setter vi av kvelden og kaster oss i seng så snart det er stille på barnerommet ) d e vel noen som ikke vil bli gjenkjent i andre forum og sex e ganske ja privat eller hur? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.