Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg nye langrennsko for noen uker siden. Alpina til ca 900 kr. Har gått 4-5 turer og hver eneste gang har jeg blitt klissvåt og iskald på beina (og nei - jeg svetter ikke så mye! :)

Det skal vel ikke være slik.. skisko skal tåle snø, right? Kan jeg klage?

Skrevet

Skisko til 900,- som blir våte inni (uten at du får snø _oppi_ dem?),- ja det burde du kunne klage på.

Skrevet

Skisko til 900,- som blir våte inni (uten at du får snø _oppi_ dem?),- ja det burde du kunne klage på.

ikke snø oppi dem, nei. De blir mest våte foran, på tærne :(

Skrevet

ikke snø oppi dem, nei. De blir mest våte foran, på tærne :(

Nå snakker jeg egentlig om ting jeg ikke har greie på (bruker skiene veldig sjelden),- men det høres jo i alle fall ut som det kan klages på.

Har du prøvd impregnering?

Skrevet

Nå snakker jeg egentlig om ting jeg ikke har greie på (bruker skiene veldig sjelden),- men det høres jo i alle fall ut som det kan klages på.

Har du prøvd impregnering?

Nei, men det er ikke skinn, men mer goretexaktig foran. I hard, blå "plast"...

Gjest the KKK took my baby away
Skrevet

Nei, men det er ikke skinn, men mer goretexaktig foran. I hard, blå "plast"...

De er ikke for trange foran? Viktig.

Du bruker ikke bomullsokker? Viktig.

Gjest vinter og sne...
Skrevet

Disse skoene er syntetiske og det tilsier at du blir både våt og kald. Skal du unngå dette må du nok kjøpe skinnsko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...