Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vi trenger ikke tjuvradder
Skrevet

Egentlig et ganske godt forslag det der. Kanskje de kunne begynne med å sende ut de kriminelle?

Gjest progressiv
Skrevet

Jeg tror til og med at vi kanskje bør bruke noen oljekroner på å betale Tyrkia for å ta de i mot.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forstår ikke helt det med prostitusjonen. Er ikke disse horene som flyr rundt i halve byen og henger på enslige menn som klegger bare her på besøk? De er vel ikke asylsøkere? Altså kan de ikke bare sendes til et annet land?

Hva prostitusjon angår tror jeg at jeg begynner å helle mot at både kjøp og salg av sex bør forbys. For problemet er stort, i hvert fall i Oslo, og forbyr man både kjøp og salg har man i hvert fall noe å slå i bordet med.

Jeg er drittlei av å gå oppover Karl Johan med innpåslitne horer hengende over meg.

fei1365380229
Skrevet

Forstår ikke helt det med prostitusjonen. Er ikke disse horene som flyr rundt i halve byen og henger på enslige menn som klegger bare her på besøk? De er vel ikke asylsøkere? Altså kan de ikke bare sendes til et annet land?

Hva prostitusjon angår tror jeg at jeg begynner å helle mot at både kjøp og salg av sex bør forbys. For problemet er stort, i hvert fall i Oslo, og forbyr man både kjøp og salg har man i hvert fall noe å slå i bordet med.

Jeg er drittlei av å gå oppover Karl Johan med innpåslitne horer hengende over meg.

Jeg er ganske sikker på at de prostituerte ihvertfall ikke er muslimer :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de prostituerte ihvertfall ikke er muslimer :)

Hehe, det tror jeg kanskje du har rett i. :)

Skrevet

"Jeg er drittlei av å gå oppover Karl Johan med innpåslitne horer hengende over meg."

Er det der noe som har eksplodert i løpet av de siste par-tre årene? Det er en stund siden jeg bodde i sentrum, og jeg kan ikke huske å ha hatt slike problemer i det hele tatt. At man ser "dem" her og der synes jeg ikke er noe problem.

"............................................."

Skrevet

Nei, jeg lurer litt på om vi ikke har med et utslag av klassisk frp-turbohjerne her. Utenlandske prostituerte faller inn under trafficking, og har overhodet ikke noe med innvandring å gjøre. Det er ganske talentløs å ikke klare å skille de to, eller evt. tro at de lurer folk ved å dra inn et ekstra element i en sak på den måten.

"........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jeg er drittlei av å gå oppover Karl Johan med innpåslitne horer hengende over meg."

Er det der noe som har eksplodert i løpet av de siste par-tre årene? Det er en stund siden jeg bodde i sentrum, og jeg kan ikke huske å ha hatt slike problemer i det hele tatt. At man ser "dem" her og der synes jeg ikke er noe problem.

"............................................."

Ja, det har eksplodert i løpet av det siste året, og jeg synes det blir verre og verre for hver gang jeg er i byen.

På dagen er det for øvrig ikke noe problem, men på kvelden og natten, hvis man går alene eller sammen med andre gutter, er problemet voldsomt. Og jentene gir seg ikke heller. Ikke før du blir verbalt ufin mot dem.

Sist jeg var i byen om natta sto de nærmest ved hver lyktestolpe fra Stortinget og ned mot Nasjonaleteateret, og de søker mot deg som møll mot lyset.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg lurer litt på om vi ikke har med et utslag av klassisk frp-turbohjerne her. Utenlandske prostituerte faller inn under trafficking, og har overhodet ikke noe med innvandring å gjøre. Det er ganske talentløs å ikke klare å skille de to, eller evt. tro at de lurer folk ved å dra inn et ekstra element i en sak på den måten.

"........................................."

Ja, jeg synes det der virker lite gjennomtenkt.

Skrevet

Mener du at det ikke er rasistisk?

Der kom det, gitt... :-)

"........................................"

Skrevet

Der kom det, gitt... :-)

"........................................"

Nei, jeg spurte deg bare.....

Skrevet

Nei, jeg spurte deg bare.....

Det var rimelig åpenbart :-)

Og nei - jeg gidder ikke diskutere definisjonen av "rasisme", og hvordan dette er et av de mest misbrukte begrepene i vår tid.

"......................................."

Skrevet

Det var da ikke så dumt i grunnen. Og formuleringen til herr Aanesen er da intet annet enn kostelig.

Hvorfor bosette seg i land man er fundamentalt uenige i når det gjelder det meste bortsett fra å skaffe seg penger, når det er mulig å bosette seg i et land der verdiene klaffer, men der man har lite penger å gi? Eh...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...